DR.Ekka Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Kjøpte ny maskin for en måned siden: - A8N SLI DELUXE - AMD Athlon 64 3700 - Gainward 6800 GS PCX - Crucial 512 MB 184-pin DIMM DDR 3200 CL2 UNBUFFERED - Seagate Barracuda 7200 250 GB. Problemet er at jeg får en slags lagg, ikke bare i alle spill og programmer, men også i windows. Det har vært slik siden dag én. Den lagger omtrent hvert 5-10 sec. Minner det om en hardwarefeil? Andre forslag? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 sjekk pcen får spyware og virus... er cpuen din varm? Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Sikkert et dumt spørsmål, men har du installert drivere for skjermkortet? Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hei, takk for svar. Drivere er naturligvis installert Vi formaterte i dag, og spilte cs i flere timer uten problemer. Så prøver vi nå igjen, og får tilbake samme problemet. Når det hakker funker det å gå ut i windows og gå inn igjen. Da spiller jeg glatt i max 2 minutter før det starter å hakke igjen. Takker for flere gode forslag! Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Er det eventuelt noen programmer jeg kan legge inn for å feilsøke i temperaturer? Noen links til benchmarks som jeg kan kjøre samtidig som cpu monitor etc.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå