Rimi Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Jeg var på butikken nå nettopp for å hente en pakke (dvd-rom) som jeg hadde kjøpt på oppkrav. DVD-romen i seg selv kosta bare 150 (sikkert no ræl men jeg trenger den), og med oppkravet ble det 279. Men når jeg kommer bort på butikken får jeg høre at siden jeg ikke er medlem av postbanken må jeg betale 65 kr EKSTRA. Hva i helvete? Jeg ender jo opp med å betale mye mer enn den **** pakken er verdt? Jeg hadde ikke så mye penger med og sa jeg måtte hjem. Jeg har bestilt meget mye på oppkrav før i tiden. Er dette noe nytt eller bare BS? Det var først en dame som slo det inn, så henta hu en mann for å spørre om det stemte og han sa at det stemte. Eter og går bort etter det, håper en annen ekspederer meg da. Endret 20. mai 2006 av Rimi Lenke til kommentar
Exici Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Oi, slik har aldri skjedd med meg før. Håper det heller aldri skjer. Sikkert veldig irriterende å betale mye mere for å få pakken hjem, en det pakken egentlig koster! Exici Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Posten tenkte galt, hadde det vært en vanlig brevgiro du ville betale over disk, måtte du betalt. Postoppkravet består av en slik giro som må betales. Med andre ord er det blitt begått en feil - det gebyret dekkes av oppkravsgebryret. Lenke til kommentar
Rimi Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Var det jeg tenkte meg. Er 'Postkontor' på butikken, så de som jobber i butikken er de som ekspederer. Noen er dumme, inkludert hun som ekspederte meg. Takk for svar, nå er det bare å be. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Var det jeg tenkte meg. Er 'Postkontor' på butikken, så de som jobber i butikken er de som ekspederer. Noen er dumme, inkludert hun som ekspederte meg. Takk for svar, nå er det bare å be. 6138908[/snapback] Tenkte emg det ja, post i butikk er håpløst. Lenke til kommentar
Rimi Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Gikk bra det, fiksa seg uten at jeg måtte diskutere i all evighet Det var forresten en meget god dvd-rom, spesielt til prisen. Maler nesten lavere enn kattungen min når den kjører for fullt. Endret 20. mai 2006 av Rimi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Pussig egentlig. "Postalen" (banksystemet) skal vanligvis fjerne gebyret selv ved slike innbetalinger. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Posten er ikke det den en gang var, nå er det blitt en leketøys butikk.. Lenke til kommentar
Rimi Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 St.Matias: Netshop. Utrolig raske, tar alltid én dag fra de sender pakken til jeg får de. Får med Lion på kjøpet også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Pussig egentlig. "Postalen" (banksystemet) skal vanligvis fjerne gebyret selv ved slike innbetalinger. 6141113[/snapback] Hun slo det nok inn med feil kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå