Yankes Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 jeg har brukt <hr> på siden min, men problemet er at i Internett Explorer så blir det så store mellomrom før og etter <hr>-streken! Dette skjer ikke i Firefox! jeg har prøvd dette i CSS, men det hjalp lite: hr { margin: 0px; padding: 0px; + anna styling på streka! } Noen som vet/har forslag til hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Veldig usikker, men prøv å sette ned Height. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Enda bedre forslag, ikke bruk hr da den lite semantisk. IE forstår vel rett å slett ikke hr noe særlig bra heller Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 jeg har satt "height: 1px;" Ok, da prøver jeg noe anna enn <hr> ufff.. at jeg ikke har tenkt på det før! Lenke til kommentar
att404 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Trur du kan bruke "margin" til det, i dette tilfellet burde det se slik ut margin-top: #px Trur det er dette man må bruke på Horisontal Rulers;) Hvis ikke kan du bruke padding... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå