BendikakaQuerck Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tenker jeg må kjøpe en ny tlf nå. Hva mener dere om Samsung D600, er dette en bra telefon ? Hva med kamera funksjonen, leverer den gode bilder? Takker for Svar! Lenke til kommentar
Exici Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg har D500 selv, den funker som bare det. Jeg kjenner mange som har D600, de sier bildene er bra, men litt dårlig batteri. Men en fin mobil å se på da:D Exici Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Må si meg enig i Exici Både D500 og D600 er to utrolige bra mobiltelefoner. Men som sagt så sluker D600 utrolig mye batteri! Begge to har utrolig bra design. Alt i alt så er D600 en utrolig bra mobil ZayCon Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har d600 selv og syntes det er en topp mobil. Virker som den tåler litt mer støyt og vann en tilsvarende mobiler også. Det eneste som plager meg med den er operativsystemet, det kan bli litt mye blinking og skriking til tider. men for all del jevnt over en kjempe mobil. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 D600 er en veldig god telefon. I motsetning til andre her, er jeg veldig fornøyd med batteritiden. Setter du lysstyken på laveste (som er mer enn nok) varer telefonen i mange dager. Det finnes alltid bedre telefoner, men D600 gjør jobben særdeles bra. Men selvfølgelig finnes det irritasjonsmomenter som f.eks mp3 spilleren kan ikke kjøres i bakgrunnen, ikke stor bokstav etter punktum osv. Telefonen er svært solid skrudd sammen og oser av kvalitet. Tilførsel for strøm, minnkort og hodetelefoner er alle dekket med luker. Tidligere samsung telefoner var ekstremt irriternde pga alle ulydene i tide og utide. Heldigvis har D600 mulighet for å skru av 90% av de Lykke til med valget Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 shhhh har helt rett når det gjelder kvaliteten. Kjenner en kompiss som mistet den i snøen, han fant det ikke ut før litt etter så vi dro dit han hadde mistet den og der lå den og den funket fortsatt. Selv har jeg en D500 som jeg har mistet i flisgulvet MANGE ganger å mobilen er like hel. Også et stort pluss at man kan skru av lydene! ZayCon Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kan man sette på musikk på mp3 spillern på denne og så klapse telefonen igjen eller?! Er denne mobilen vært å bruke 3000kr på eller? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 1. Ja. Tastelås aktiveres. Du kan fortsatt endre volum med sidetasten. 2. Du kan få mer teknologi for mindre penger (f.eks SXG75) Om D600 er verdt pengene er opp til deg og dine krav. Husk at telefoner som 6233 og K610 er like om hjørnet og vil koste under 3000. Lenke til kommentar
martinbbd Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 D600 er så lekker at både min og kameraten min sin ble stjålet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå