Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig i Exici ;) Både D500 og D600 er to utrolige bra mobiltelefoner.

Men som sagt så sluker D600 utrolig mye batteri! Begge to har utrolig bra design. Alt i alt så er D600 en utrolig bra mobil ;)

ZayCon

Lenke til kommentar

D600 er en veldig god telefon. I motsetning til andre her, er jeg veldig fornøyd med batteritiden. Setter du lysstyken på laveste (som er mer enn nok) varer telefonen i mange dager.

Det finnes alltid bedre telefoner, men D600 gjør jobben særdeles bra. Men selvfølgelig finnes det irritasjonsmomenter som f.eks mp3 spilleren kan ikke kjøres i bakgrunnen, ikke stor bokstav etter punktum osv.

Telefonen er svært solid skrudd sammen og oser av kvalitet. Tilførsel for strøm, minnkort og hodetelefoner er alle dekket med luker.

Tidligere samsung telefoner var ekstremt irriternde pga alle ulydene i tide og utide. Heldigvis har D600 mulighet for å skru av 90% av de

Lykke til med valget :)

Lenke til kommentar

shhhh har helt rett når det gjelder kvaliteten. Kjenner en kompiss som mistet den i snøen, han fant det ikke ut før litt etter så vi dro dit han hadde mistet den og der lå den og den funket fortsatt. Selv har jeg en D500 som jeg har mistet i flisgulvet MANGE ganger å mobilen er like hel.

Også et stort pluss at man kan skru av lydene!

ZayCon

Lenke til kommentar

1. Ja. Tastelås aktiveres. Du kan fortsatt endre volum med sidetasten.

2. Du kan få mer teknologi for mindre penger (f.eks SXG75) Om D600 er verdt pengene er opp til deg og dine krav. Husk at telefoner som 6233 og K610 er like om hjørnet og vil koste under 3000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...