Sville Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei alle Jeg trenger litt musikk til en StarWars film jeg lager Dette er noen av de jeg trenger Darth Vador Teme StarWars Theme (Main Title) Enter Lord Vader Takker for svar Mvh DataHenrik Lenke til kommentar
Exici Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Om du trenger Starwars musikk, er det vel bare å laste ned det? Kan vel ikke være så vanskelig? Exici Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Filmmusikken til StarWars er faktisk gjort tilgjengelig på cd. Har du sett i din lokale musikkforhandler? Mye mulig at det finnes et eksemplar der. Hvis ikke kan det nok la seg gjøre å kjøpe fra en nettbutikk som f.eks. www.platekompaniet.no Lenke til kommentar
Sville Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Om du trenger Starwars musikk, er det vel bare å laste ned det? Kan vel ikke være så vanskelig? Exici 6139076[/snapback] Jeg vet det. Men jeg er på pappa sin PC så jeg kan ikke laste ned forskjellige programmer. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Her er alt du trenger til en rimelig penge: http://play.com/Music/CD/4-/186332/Star_Wa...VI/Product.html Lenke til kommentar
Exici Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 6139076[/snapback] Jeg vet det. Men jeg er på pappa sin PC så jeg kan ikke laste ned forskjellige programmer. 6139409[/snapback] Okei hehe! Men sleng inn noe smårusk på cdon eller no, så får du masse sanger der ? Exici Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei alle Jeg trenger litt musikk til en StarWars film jeg lager Dette er noen av de jeg trenger Darth Vador Teme StarWars Theme (Main Title) Enter Lord Vader Takker for svar Mvh DataHenrik 6138689[/snapback] Hvilket format vil du ha det i? Jeg har det på harddisken som WAV filer Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) All musikken du trenger kan også lastes ned trygt, billig og helt lovlig fra allofmp3 Endret 20. mai 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Sville Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Hei alle Jeg trenger litt musikk til en StarWars film jeg lager Dette er noen av de jeg trenger Darth Vador Teme StarWars Theme (Main Title) Enter Lord Vader Takker for svar Mvh DataHenrik 6138689[/snapback] Hvilket format vil du ha det i? Jeg har det på harddisken som WAV filer 6140019[/snapback] Skal ha de sånn at det går an og legge det inn på Windows Movie Maker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå