Gå til innhold

Driverinstalleringsproblemer - MSI K8N Neo2 Plat.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har problemer med å legge inn drivere til hovedkortet mitt (K8N Neo2 Platinum med NVIDIA nForce3 Ultra-chipset).

Problemet oppstod etter jeg deaktiverte lydkortet som jeg har satt inn (Turtle Beach Santa Cruz) i Windows 2000 (med SP4). Etter det ville ikke PC-en starte Windows 2000 lenger, og jeg prøvde å ta ut lydkortet, noe som ikke hjalp.

Den eneste metoden jeg fikk til å virke da, var å starte Windows 2000 med de siste innstillingene som virka, men da slutta både det innebygde nettverket og harddisk-kontrollerdriverene å virke, så nå sitter jeg her uten noen tilgang til min 320GB SATA-disk (Windows ligger på en 80GB IDE-disk).

Nettverksdriverene fikk jeg lagt inn manuelt, men hver eneste gang jeg prøver å installere hovedkortdriverpakkene fra enten nVidia sine sider eller MSI sine sider, så stopper den akkurat etter den er ferdig med å forbrede "InstallShield Wizard" (se bilde).

Drivere til harddisken har jeg ikke greid å installere manuelt, og jeg vet at siste utvei er å reinstallere Windows, men det har jeg ikke særlig lyst til. Noen som vet hva feilen er, så jeg får lagt inn hovedkortdriverene?

Takker for all hjelp.

Edit: Nå fikk jeg hvert fall lagt inn driverene til harddisk-kontrollerne, men jeg får fortsatt ikke driverinstalleringa til å fungere...

Edit2: Virker som jeg trenger resten av driverene for å få alt til å fungere ordentlig igjen... Counter-Strike: Source lider med lav 'framerate', kan det være på grunn av at jeg ikke har installert AGP-driverene (bruker AGP-skjermkort)? Trenger virkelig hjelp!

post-65494-1148120267_thumb.png

Endret av ^Cartman^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...