IceXCool Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg har nå Clip-on Solbriller til mine vanlige briller med styrke, Dette ble kjøpt i utlandet for mange år siden, og har ikke sett det noen steder her i landet. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "Clip-On" Solbriller så er jeg veldig takknemlig for tips Det er noen på denne siden men jeg er ute etter noe mørkere og helst annen farge enn gulbrunt http://www.nakshop.no/sol1.htm Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg ville tatt kontakt med en optiker. De har oversikt over dette, og har mulighet til å bestille for deg. Essilor og Rodenstock har nok en del varianter av dette, men som importører ligger ikke sortimentet deres direkte på nett. Du kan sikkert ringe de og spørre, begynn med Rodenstock, og eventuelt Luxottica, de har mye solbriller. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Fant det jeg lette etter (for en gangs skyld hehe) For bare 100lapp http://www.prima-villmark.no/goxpage00000016dbp4327.html De jeg har nå var ALT for store, men jeg tegnet opp brilleformen med sprittusj på Clip-On glasset og klippet dem til med en bra saks, ble veldig bra og kunne ikke ha passet bedre! Håper noen andre får nytte av dette, ganske genial løsning for oss brilleslaver. Edit: Ble endel dyrere, mye tileggs "avgifter" Postoppkrav Postens Servicepakke 149,- og mva selvfølgelig 49,60 Så det ble fort 248,00,- istedenfor 99,- Kanskje lurt å handle litt flere ting siden man må ut med 149,00 til posten. Endret 20. mai 2006 av IceXCool Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Det andre som er kult med slike briller, er jo at man straks blir et skritt nærmere å ligne på Benny The Cop! Og hvem vil vel ikke det? Endret 20. mai 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Som sagt klipp til så vises de nesten ikke! Men han karen der er jo ownage hehehe Kan vist forhåndsbetale med Visa/Mastercard og da dropper prisen litt 184,00,- Endret 20. mai 2006 av IceXCool Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Som sagt klipp til så vises de nesten ikke! Men han karen der er jo ownage hehehe 6138875[/snapback] Hehehe... Nettopp. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg kjøpte mine clip-on solbriller hos optikeren. Er en av de vanlige kjedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå