dor123 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Finnes det en link som man kan kjøpe for og sende bilde og lyd fra pc?Si jeg skulle sett på en HD film fra pc på tv min,men jeg skal også ha lyden fra pc til forsterkeren!så jeg trenger en trådløs link som kobler pc til TV/Forsterker samtidig!Tv og forsterker står samme sted mens pc står i et annet rom! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Det du etterlyser er en form for radiolink, men det har ingen ting med nettverk å gjøre. Finnes vel i hvilken som helst radio- og TV-butikk: http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....8215A1137794979 Endret 20. mai 2006 av Pingla Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Finnes det en link som man kan kjøpe for og sende bilde og lyd fra pc?Si jeg skulle sett på en HD film fra pc på tv min,men jeg skal også ha lyden fra pc til forsterkeren!så jeg trenger en trådløs link som kobler pc til TV/Forsterker samtidig!Tv og forsterker står samme sted mens pc står i et annet rom! 6138628[/snapback] D-link har en boks som overfører lyd og bilde via trådløst nettverk eller LAN. Men jeg tror ikke den har HDMI utgang. Bare scart lyd og kombositt samt digitallyd/optisk utgang. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det du etterlyser er en form for radiolink, men det har ingen ting med nettverk å gjøre. Finnes vel i hvilken som helst radio- og TV-butikk: 6139358[/snapback] Problemet med de boksene er det er dårlig kvalitet på lyd og bilde. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Trekker tilbake dette med nettverk, D-Link DSM-520 er jo selvfølgelig løsningen for deg: Endret 21. mai 2006 av Pingla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå