spiffers Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hadde en Gigabyte trådløs router som ikke funka bra med Mac, og ville derfor ha en ny. Stakk innom Datakjeden for å se om dem hadde en bedre. Selgeren anbefalte Linksys, og siden jeg hadde Macen med meg, ba jeg om å få se om routeren funka greit mot Macen. Selgeren krevde at jeg måtte betale et "testgebyr" på 250,- kr Kjørte så til Startit og fikk testa routeren der uten noe gebyr, og resultatet var innkjøp av Linksys router og en del annet stæsj, som totalt kom på 3.000,- Kommer aldri til å handle hos Datakjeden, og Startit har fått seg en fornøyd kunde. Datakjeden har litt å lære om kundeservice. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ingenting er gratis her i livet, og et testgebyr på 250 kr er ikke så ille. Datakjeden har en *god* del kunder som egentlig skulle vært hos El-kjøp i stedet, og gratis test av utstyr for alle og enhver ville vært totalt overkill. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det er ikke verre enn å ha en stående under disken de kan koble til strøm på så kunden får testet. Det er begrenset hvor mange merker de selger, så såpass bør man kunne klare. Da hadde de også ungått å få sure kunder tilbake som finner ut at D-Link og Jensen sine routere bruker dritthardware som ikke fungerer med en del av WLAN-kortene som selges. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Ingenting er gratis her i livet, og et testgebyr på 250 kr er ikke så ille. Datakjeden har en *god* del kunder som egentlig skulle vært hos El-kjøp i stedet, og gratis test av utstyr for alle og enhver ville vært totalt overkill. 6138861[/snapback] Når andre butikker lar kundene få sjekke om utstyr fungerer som det skal, så er det dem som yter dårligere service som til sist taper på det. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 "ha en sak under disken" Vil dette si at de også skal teste alt utstyr gratis for deg? Passer denne på denne, ditt på datt? Er jo greit å finne ut av det selv før man evt går å kjøper. Finnes mer en nok informasjon på nett angående dette. Og det med Gigabyte router/AP og Mac ikke fungerer er bare snodig da jeg får det til å fungere utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå