Jalla6 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei Har nå sendt mail fra den 15 mail dagelig til Noextras. Skulle portere (15mai)over til de fra telnor. Men har tydeligvis fått et sim kort som ikke virket fra de prøvd på ca 8 tlf. Prøvde så å få svar om hva som kunne være galt men fikk et svar faktisk og det var at tlf min var opratørlås noen den ikke er,noe de andre tlfene helelr ikke er prøvd både netcom og telenor. Fikk aldri noe mer svar fra de så valgte å si opp hadde fylt på med 500kr Og de vil jeg gjerne ha igjen Står i kontrakten at angre skjema kan lastet ned fra noextras.net Noe ikke jeg finner Så sende ny mail ang det Men null svar så blir vel en sak for forbruker rådet dette Andre som har problemer med Noextras Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det er jo "no extra" - og kundeservice er vel extra? Synes det selskapet tar seg godt betalt for mye rart - og det er ikke første gang jeg hører om problemer med dem... Telenor. Vel, jeg ser ihvertfall fordelen av å ha en stor levrandør. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du er ikke den første, allerede på første siden av "operatører og tjenester"-forumet, finner jeg denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=577828 Lenke til kommentar
Jalla6 Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Jøss men de for svar ihvertfall ;-)Ikke verst bare det hehe Lurer på om jeg noengang for igjen de 500 kr jeg ladet for. Morro å se å lang tid det går før jeg for portet nr over til Onecall nå. Noextras holder vel igjen der å. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 ja,. de er utrolig trege på email. Med tanke på at de innrømmer å sende ut ubrukelige sim kort, skulle en tro at de raskt klarte å svare på email med det i headingen. Når andre selskaper klarer å svare raskt, skulle en tro at noextras som kun har email, klarte det. Spesielt når de vet at de har problemer Lenke til kommentar
Exici Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Telenor hadde i lange perioder dårlig kundesevice! men tror de har tatt seg sammen nå! Exici Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tror ikke noextras.net er så dårlige til vanlig, men regner med at de sliter med voksesmerter som mange andre selskaper også har gjort. Men tror de kommer til å skjerpe seg når selskapet blir mer modent etterhvert, lave priser har de ihvertfall. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 ny mail sendt i dag, fikk denne gangen automatisert bekreftelse?? Lenke til kommentar
svedoy Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Har hatt abonnement hos Noextras siden oktober, og hadde de første mnd mye tull med at det kom opp feilmelding, avvist simkort osv. I slutten av februar streiket kortet helt, og jeg fikk da tilsendt nytt. 16.05 fikk jeg igjen meldingen simkort avvist og sendte epost om problemet, da de ikke kan nås på tlf. Etter å ha ventet gjennom 17. og 18. mai(ved stadig sending av mail) og ringing til et mobilnummer som står oppgitt på deres nettside under pressekontakt, ringte jeg eierne som er Mobyson,for å gi beskjed om at jeg ikke tolererer slik service, de hadde kun epost til dem også. Fredag 19 ringte jeg igjen til pressekontakten og fikk napp. Da ble det fortgang i sakene, men de klarte fortsatt ikke å sende meg sim kort, unnskyldninger om feil osv.... (de samme som de hadde i februar).... sitter ennå og venter på nytt som de på mandag skulle sende ut til mange frustrerte mobilkunder og regner ikke med at de haster på saken heller.... ..Har bestilt nytt abonnement til meg og alle ungene hos One Call, de har i det minste kundeservice på tlf så får vi se om de er mer seriøse....Noextras er for meg og mine historie..... Forøvrig er det gratis innmelding hos One Call ut mai for de som ønsker å finne en erstatning for Noextras.... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 jaja. dette lover ikke bra. er vel to ting en lurer på, hvordan går porteringen fra noextras igjen samt det som er innbetalt. hm, forbrukerrådet. reserve tlf uten abb er ikke mye vits, samt noen kontakter har kun det nummeret. er vel mer bekymret for at mitt tlf nummer er i "limbo" land for øyeblikket Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Aldri hatt noe problem med Noextras, og hatt ab hos dem i et år eller noe nå. Hatt en del kontakt med kundeservice pga at jeg selv har klart å sperre kortet osv,og de stilte opp og fikset problemene på timen. I påsken tilogmed. Så jeg for min del har ikke annet enn positive ting å si om dem. Billig er de også... Lenke til kommentar
abrj Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Har hittil bare hatt gode erfaringer med Noextras. I forbindelse med omleggingen av Mobyson ble jo mange av Mobysonbrukerne flyttet over til Noextras, så jeg tror de har fått litt mye å tenke på, mange rare tanker... Men som sagt er jeg bare fornøyd Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 har aldri hatt problemer med noextras eneste som er negativt er netcomdekning når jeg er på vei hjem fra storbyen til bondelandet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Har ikke hatt problem men største minuset er det elendige utenlandsdekninga, er mye ute og reiser og er veldig kjipt å ikke få brukt mobilen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå