ZoomZoom McMoen Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Legger ved et par av mine første bilder med Nikon D70s (standard 18-70mm kit linse). Edit: Her ble det noe feil under opplastingen ja... Prøver igjen... Endret 21. mai 2006 av janvmoen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 jeg regner med at det ikke er lastet opp skikkelig..? Lenke til kommentar
perben Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Innlegget er slettet. Endret 16. september 2006 av perben Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 får bare opp 1/3 av bildet. Lenke til kommentar
Exici Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg får ikke opp hele bilde, da blir det vanskelig å gi deg hjelp! Exici Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Da er bildene oppe slik de skal være... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg håper bildet av en fyr i en badstue var tull? - Likte dem ikke, nr. 1 med blomsten var for kjedelig, kjedelig bakgrunn. Heller ta den i et blomsterbedd/eng i sine egne omgivelser. Badstuen hopper jeg over siden jeg tror det er tull/feil bilde som er lagt opp. Det siste lampe bildet er for meg et "bilde i farta"-bilde. Ble slaktet der, gitt. Likte dem rett og slett ikke. Ingen av dem. Men stå på og fortsett å ta bilder så blir du flink! - Et sted må du jo begynne! Lenke til kommentar
Leema Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Lampen fasinerte meg faktisk, men det er sikkert bare fordi jeg ikke har sovet i hele natt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Må jo være bedre med noen ærlige tilbakemeldinger enn som det er på Deviant Art. Der blir jo ALT tolket som fantastisk fotokunst, uansett hvor dårlig det måtte være. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Er fullstendig klar over at jeg er nybegynner og trenger trening... Bra med ærlige tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Badstue = fuktighet. hadde kamerae bra av det Men til topic:P er Nybegyner jeg med men som sakt var bildet av blomsten litt kjedelig å badstue bilde likte jeg ikke noe serlig heller. Men synst at lampebilde der ble litt koselig på en måte Lenke til kommentar
Leema Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Det blir jo bare litt dogg på glasset, hvis han bare hadde kamerat rett og knipsa et bilde. Men, nå skal jeg seriøst vere litt mer seriøs enn min forigge trøtte post. Hør på Dag-Erik, enig med det med blomsterbildet, gjør det mer spennende osv. Bruk fantasien din! Prøv deg gjerne ute i naturen også, se på blomster, dyr osv.' Og forresten, gratulerer med nytt kamera, jeg har selv et Nikon D70, som jeg elsker <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå