erikstein Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg har en støyende vifte/kjøler til min p4 som står på et LGA775 socket. Trenger derfor en ny en, men føler at det blir "sløs" å betale 400kr for en kjøler som jeg ikke kan bruke på min fremtidige plattform som garantert blir conroe engang på høsten. Noen som vet om jeg trygt kan kjøpe en stillegående kjøler i dag for senere å kunne montere den på et nytt 975x hk med en conroe? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 så fremt det nye systemet ditt er av samme socket som kjøleren støtter, er det jo ikke noe problem Hvilke socket blir det nye systemet ditt på? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Siden Conroe kjører LGA775 kommer det nye til å bli det samme, problemet er om jeg kommer til å trenge en ny kjøler fordi de gjør om kjølesystemt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Gjør om kjølesystemet? Så lenge socketen er den samme, så er vel eneste hindring om kjøleren klarer varmeutviklingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå