N*E*R*D Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 jeg er ny her hvordan legger du innn smilys :smile: jeg har gått lei av de =) :smile: smilyne den nye dual optical har 2 sensorer er den treig for det??? kan noen legge inn bilder av de forskjellige musene Å VELGE MUS ER NESTEN VERRE ENN GRAFIKKORT!!!!!!!! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Quote: On 2001-12-10 02:41, N*E*R*D skrev:jeg er ny her hvordan legger du innn smilys :smile:jeg har gått lei av de =) :smile:smilyneden nye dual optical har 2 sensorerer den treig for det???kan noen legge inn bilder av de forskjellige museneÅ VELGE MUS ER NESTEN VERRE ENN GRAFIKKORT!!!!!!!! Til venstre på siden her, har du en kolonne som heter Forum. Under denne en meny, med et valg som heter søk. I den kan du søke på nettopp 'smileys' som et eksempel. Dermed skulle du ikke være langt unna smileyssiden. Målet med to optiske sensorer på Dual Optical er at den ikke skal være treg, men meget presis og rask. Også her kan du søke på forumet etter dual optical og du vil få opp mange postinger fra folk som har prøvd den selv. Jeg får min i morgen regner jeg med, kommer med en liten rapport da. Bilder av musene finner du hos nettbutikkene, komplett, psdata, multicom, databutikken osv... -P- Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 FLOTTERS skriv hva hva du føler for dual optical du = m8 du er kammerat hvis du hadde tatt deg tid til det :smile: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg bruker en dual optical mus her, og den fungerer bra. Har ikke prøvd å kjøre noe annet enn applikasjoner på den da. Vi får se, kanskje jeg kan få tak i Return To Castle Wolfenstein, da skal jeg prøve den. Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 har du adsl kan du laste ned fra mg Lenke til kommentar
Pop Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Ok, på tirsdag fikk jeg min Logitech Dual Optical. Den har gått rimelig jevnt og trutt siden da. Har brukt den både i Windass og i 3D-spill, f.eks. Counterstrike og Unreal Tournament... rolige bevegelser vs høy intensitet. Til all bruk så langt, musen er totalt suveren! Uansett hvor jeg ser på bruken. Utrolig presis og raskere enn noe annet jeg har prøvd (har aldri fragget så mye i spill eller kost meg så mye med mus i windass). Og ikke dritt i en eneste kule eller tromler. Anbefales! Jepp, det var min erfaring. -P- Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 Jeg har bestilt 1:dual optical 2:adegy player soundblaster 3:chieftech dragon (den medc vvifte i siden) 4:logitech navigator keyboard 5:slimworks500 creative høytalere bestilte for 3 dager sia gleder meg som et barn :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Razor Boomslang 2k Icemat 2.0 Mitt utstyr er best. Driter i andres meninger. :smile: Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 Er RAZER 2000 en bra mus Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Quote: On 2001-12-13 02:07, N*E*R*D skrev:Jeg har bestilt 1:dual optical2:adegy player soundblaster3:chieftech dragon (den medc vvifte i siden)4:logitech navigator keyboard5:slimworks500 creative høytalerebestilte for 3 dager sia gleder meg som et barn:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Skaff deg et skikkelig headset istedetfor høytalere... Headset er outstanding når du skal høre hvor lydene kommer ifra, som f.eks er ekstremt viktig i CS. GameVoice er å anbefale, et lett og digg headset med GOD lyd og så er det en bra mic oxo. Ready for Clan War! Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 har bestilt trust megabass 410 skal vere ganske bra lyd i de Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Skal du ha audigy må du jo nesten kjøpe 5.1 høytalere Med EAX får du da 5.1 lyd i de fleste spill, dødslett å høre hvor folk er i spill :smile: Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Trust? Problembarn? Man kjøper ikke trust?? Trust er noe jævla juks! Prøv noen ordentlige høyttalere til pc, com Harman/Kardon, Altec Lansing eller Cambrigde Soundworks. Du kommer ikke til å kunne høre på trust "høyttalere" igjen uten å grine! Og det med headset: jepp. Headset gir god kvalitet. Og med alt anna: Du får det du betaler for, enkelt og greit, ingen vei unna. _______ B-FiSK Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 trust høytalerne er vanskelige å sprenge jeg har sprengt 3 headphones som ikke var trust Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 5.1 høytalere er vanskelig å frakte!! er ofte på lan kjekt å høre på mp3 mens du spiller STARCRAFT :smile: :smile: jeg kommmer nok til å kjøpe 5.1 til komfen lizzom Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Jeg hadde 2x optical mouse fra logitech. Den er en veldig bra mus, men ikke bra til fps spill. Mange ganger den hang seg opp. Nå bruker jeg vanlig intelli microsoft mouse. Den rokker :smile: Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 hvis noen hadde gitt meg en intelli mouse ville eg ikke brukt den til og med hvis logitech pilot musa hadde streike og jeg hadde hvært pc løs :smile: :smile: :smile: [ Denne Melding var redigert av: N*E*R*D på 2001-12-14 06:42 ] Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Jeg har best erfaring med razor boomslang 2k! har brukt flere muser opp igjennom årene og må nok si at den beste musen av dem alle har vært boomslangen! Men jeg vil ikke se bort i fra at optisk + tråløs mus også er et bra alternativ, men som sakt razorn er jo bygd for å spille med, mens de andre er mere comfort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå