Gå til innhold

FRAGGGE TOOLS RAZER.vs.DUAL OPTICAL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med ei mekansik mus vil du alltid ha problemer med musballen osv. Rollerne blir skitne så du må rense de. Til slutt vil musa være så jævlig at den glipper hele tiden.

Med ei optisk mus slipper du alt det. Den er liksom mer nøyaktig over tid. En helt ny vanlig mus og ei optisk mus er det nok ikke store forskjeller på når det gjelder nøyaktighet, det er etterhvert det blir et problem.

Lenke til kommentar

Optisk ja, nei velg vanelig mus.

Optiske har en tildens å totalt stoppe opp i for raske situasjoner.

Si at du skal dra musen hardt til venstre, eller høyre. da stårn å rsiter i midten.

Kan ikke alle bruke logitech-vanelig eller noe, det er det beste fragge toolet der ute.|

Lenke til kommentar

I nået vil jeg si at forskjellen er marginal....... men optisk varer mye lengre + at du slipper den ferbanna ballerenskinga annenhver time.

Det problemet med at optiske mõss ikke takler super-raske bevegelser helt luka bort på de nyeste modellene jeg har prøvd....min gamle optiske mouseman har jammen d problemet. Jeg har vendt meg av å røre musa for fort på den, men det har ingen av vennene mine, så de blir forbanna hver gang de prøver CS hos meg .............. :grin:

[ Denne Melding var redigert av: PanzerFaust på 2001-12-09 23:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-08 22:28, Jdronnen skrev:

WAS ?

Razer Boomslang 1000 eller 2000 dpi, skal jo man ha lav sensitivitet !

Jeg har selv 2000dpi, og den fungerer som f.

Spiller mye CS....fragger jo som en GUD.

Dual optisk......æææssssjjjjj !

Det bare er slik! :smile: Har man lav sens er 1000 best, høy sens 2000 best. De ble laget slik, og Razorzone sier jo selv det. Når razorzone var på toppen og tjente fett med spenn sponset de jo bla verdens beste q3 spiller. Han hadde sinnsykt lav sens, og brukte følgelig 1000 modellen. Tror ikke de hadde gitt ham det nest dårligste når de liksom ga fyren 1.5 millioner i året for å fragge. :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...