Gå til innhold

Patch 1.3 ute 23 Mai?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ble litt skuffet angående Squad greia, synes det er greit at man ikke skal drive å hope fra squad til squad. men det er liksom litt teit, jeg ble kicka fra squadn fordi jeg ikke ville være sniper, å jeg kunne ikke velge ny squad:/

det er sykt

6164863[/snapback]

L0L, en squad som vil ha sniper med seg!11 :!: :!: :lol: :lol:

Du skal bare være glad du ble kicket.

6165728[/snapback]

ble gla men ikke når jeg ikke da kunne velge squad. er spec ops eller assualt;P

Lenke til kommentar
Skulle tro det var første gang du hadde sett 2 damer kysse.. it's liek soooo old n' stuff.

6166321[/snapback]

Det er ikke to damer, men derimot to transer som koser seg. :lol:

Etter å ha testet patchen litt er det klart at den største og mest merkbare endringen er fjerningen av squad-exploiten. Det er definitivt en god del vanskeligere å overvelde fienden nå og flaggcapping er ikke gjort på null komma niks lenger. Dog gjelder det heldigvis begge veier slik at det også er vanskeligere for fienden å blitz-cappe flagg. Siden ingen effektivt kan squadhoppe lenger jevner det seg ut. Man er nå mye mer avhengig av å ha en god squad og ikke minst en medic eller to for i det hele tatt å kunne være litt effektiv.

Edit: Har kun spilt SF...

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Skulle tro det var første gang du hadde sett 2 damer kysse.. it's liek soooo old n' stuff.

6166321[/snapback]

Det er ikke to damer, men derimot to transer som koser seg. :lol:

Etter å ha testet patchen litt er det klart at den største og mest merkbare endringen er fjerningen av squad-exploiten. Det er definitivt en god del vanskeligere å overvelde fienden nå og flaggcapping er ikke gjort på null komma niks lenger. Dog gjelder det heldigvis begge veier slik at det også er vanskeligere for fienden å blitz-cappe flagg. Siden ingen effektivt kan squadhoppe lenger jevner det seg ut. Man er nå mye mer avhengig av å ha en god squad og ikke minst en medic eller to for i det hele tatt å kunne være litt effektiv.

Edit: Har kun spilt SF...

6167056[/snapback]

Var en av grunnene til at jeg var positiv til dette... nå blir medicen enda viktigere....

Det er jo ganske tydelig at det er sånn det er tenkt fra starten av fra dice sin side...

Lenke til kommentar

Jeg og blant annet taken og nazgu^l prøvde oss som US som karkand, det gikk egentlig greit helt til det kom til at vi hadde alle flagg untatt Gatehouse, der låste spillet seg totalt. Greit, det har alltid vært låst det, men nå var det ikke mulig å snike seg rundt heller, prøvde et par ganger, men var jo ikke vits når ingen hjalp meg.

Lenke til kommentar

jeg jumpstarter ingen som ikke skriker etter medic. for da vet jeg at de har lyst til å spawne andre plasser... uønskede medic revives, spesiellt på totalt idiotiske plasser er den ene tingen, bortsett fra når folk TKer for hardware, som får meg til å ville straffe personen hardt...

Lenke til kommentar

6166321[/snapback]

Og det har DU liksom! :!: :lol:

:p

Jeg pleier å jump-starte alle jeg kommer over.. Kalles poeng :)

Jeg er en liten statshore, såfremt jeg spiller på en måte som gjør at jeg har det morsomt. Trenger en unlock til på medic snart, vil prøve en av de andre riflene.

6168142[/snapback]

Så lenge du ikke jumpstarter folk som ligger midt i skuddlinjen til en APC eller Tank er det vel forholdsvis greit, dessuten burde de som MrLee sier; skrike etter medic.

Hva skal du med en unlock forresten? Alle standard riflene er jo tusen ganger bedre en unlock shiten.

jeg jumpstarter ingen som ikke skriker etter medic. for da vet jeg at de har lyst til å spawne andre plasser... uønskede medic revives, spesiellt på totalt idiotiske plasser er den ene tingen, bortsett fra når folk TKer for hardware, som får meg til å ville straffe personen hardt...

6168582[/snapback]

Enig.

Helt jævlig å bli revivet f.eks laaaangt fra sivilisjonen eller mitt i skuddlinjen til en tank eller APC. Enda verre med kamikaze-medics, værste som finnes.

Det er dog irriterene å ligge å skrike medic mens du ser medicene bunnyjumper rundt med unlocken sin....

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Alltid artig å prøve nye våpen, og jeg hopper ikke ut i ild for å revive noen. Det er bare suicide..

Og, bunnyhopping er bare irriterende. Ble ikke det tatt vekk i en patch? Leste noe om det et sted..

6169194[/snapback]

Man kan fortsatt hoppe rundt som en idiot, men ikke skyte sammtidig.

Lenke til kommentar

Har aldri vært borti så mange bugs på så kort tid.

Dette skjedde på en time:

Disconnected 2x

Timeout contacting punkbuster - Disconnect

Mange connection problem

Folk som ikke syns på UAV, jeg la bak en fiende som ikke var med på UAV selvom vi var godt innenfor dens radius.

Fikk [ARTILLERY] Mr.T3ddy på meg. Ikke var skriften gul, ikke stod det noe spillernick foran og ikke døde jeg. (kom ikke arty)

I tillegg brukte jeg vel en time eller to på å få BF2 til å virke fordi jeg måtte reinstalle ALT for å få spilt med 1.3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...