Gå til innhold

Patch 1.3 ute 23 Mai?

Anbefalte innlegg

I've had this confirmed today by someone at EA UK and it will be uploaded on Tuesday May 23rd. It's is from a very reliable source but that is all I can say for obvious reasons.

I'm concious I may get flamed for posting this but please leave that until after the 23rd if the patch isn't out; just wanted to let people know roughly how long to wait.

http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=24935

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deilige greier!

Hva er greia med squadhopping?

Blir det ikke lov å skifte squad midt i et game? Det er håpløst teit.. Jeg måtte ty til det senest i natt, for å kunne spawne..

Vel, gleder meg til å se changelist!

6138825[/snapback]

hmm ja det så litt teit ut, Jeg har abslutt ikke lyst til å være squad leader.. så vær gang jeg blir det bytter jeg fort fram/tilbake...dersom det ikke er taktiske grunner til å la være(jeg ligger rett ved fiende basen osv)..

Lenke til kommentar

Jeg er stort sett squadleader, spiller ofte sammen med et par kompiser og kjører skype i bakgrunnen. Helt kurant, enten squadleader eller commander. Synes det er greit. Men, det er mye ubrukelige commandere ute og går..

Det holder ikke å slenge arty ut et par ganger.. Meningen er å "styre battlefield'en", ikke bare hjelpe til litt innimellom. Uten litt taktikk er man ofte sjanseløs.

Lenke til kommentar

Som fUzUy^ sier, tror ikke jeg at den kommer ut da. :tease:

Men - når denne patchen kommer ut, kommer det til å bli rabalder. Jeg tror folk må fokusere vekk fra squadhoppingen til det faktum at vi får droppede kjøretøy nå. Jeg tror folk ser litt feil på det, men.

Edit: At droppede kjøretøy på en måte skal "gjøre opp for" at squadhoppingen ble borte... =/

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
I am tired of behaving myself. I started playing BF2 and loved EA/Dice. You released a couple of good patches, until 1.2. Then I hated you. 1.21, I loved you again.

Now I'm hating you. I was going to buy both Armored Fury and 2142, but your last speech made me sick. You're all obsessed with MONEY and all you care of is PUBBIE people.

Herregud.. Personlig gir jeg blaffen i om dette blir en serversetting eller ikke, men holdningen til enkelte klanfolk gir meg nesten lyst til å stemme for at det ikke skal bli det, på pur f.

Slik jeg ser det kan det komme noe finfint ut av at patchen. Du kommer deg ut i frisk luft og innser at ord som love/hate er sterke ord når vi snakker om et dataspill :roll:

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Si du er squadleder, du ligger ved fiendebasen og blir drept.

Du går ut av squaden og joiner igjen rett etterpå, slik at du kan spawne på plassen til den nye squadleaderen.

Tenker det er spesielt noe for klan kamper.

Edit: Synes det er greit at dette fører til et tregere gameplay, som han ene i tråden du lagde (teddi) sa, så er det latterlig å være vitne til flag som er umulige å ta pågrunn av folk som utnytter denne bugen.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Å stakkars alle som ikke kan bruke exploits i spillet sitt lenger. Nå blir det alt for vanskelig å spille....buhuuu...

Håper bare alle de som baserer seg på exploits gjør alvor av truslene sine og forsvinner for godt etter denne patchen. :thumbup:

Og jeg har sagt det før: Dersom dere ikke liker vanilla-utgaven av BF så lag dere en mod hvor dere kan spawne helt fritt!

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Les resten av emnet, da begynner de virkelige argumentene å komme frem.

Førstesiden min var totalt uten holdbare argumenter, ville bare ha igang en diskusjon samt få ut litt aggresjon.

EDIT: altactrl, det er når buggen FJERNES, det blir vanskelig å ta flagg. Fienden kan spawne i det uendelige mens anrgiperene er totalslakt i løpet av sekunder om SL dør. - Og en SL er lett å drepe når vi har commander. Spott og drep.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
EDIT: altactrl, det er når buggen FJERNES, det blir vanskelig å ta flagg. Fienden kan spawne i det uendelige mens anrgiperene er totalslakt i løpet av sekunder om SL dør. - Og en SL er lett å drepe når vi har commander. Spott og drep.

6152885[/snapback]

I mine øyne er det helt greit at fienden kan spawne i et sett på flagget. Det er jo det som skal være fordeen ved å ha et flagg. Det bør alltid være vanskeligere å angripe enn å forsvare.

Lenke til kommentar

Ja, sorry for at vi klager på at de skal gjøre spillet tregt og ubalansert.

Sorry for at vi ikke aksepterer at EA gjør om et spill vi liker til å bli et helt annet ett år etter release.

Hadde dere akseptert om de forandret gameplay'et til samme som i CS?

Jeg mener, dere kunne jo bare ha tilpasset dere?

Eller at man måtte bruke piltastene for å se seg rundt.

Er jo bare å tilpasse seg.

Lenke til kommentar

6152885[/snapback]

I mine øyne er det helt greit at fienden kan spawne i et sett på flagget. Det er jo det som skal være fordeen ved å ha et flagg. Det bør alltid være vanskeligere å angripe enn å forsvare.

6153079[/snapback]

Det ER vanskeligere, trenger ikke gjøre det "umulig". Forøvrig er Teddy helten min. Fjerner de squadjumping, skal commander gå i samme dynga.

Lenke til kommentar
Det ER vanskeligere, trenger ikke gjøre det "umulig". Forøvrig er Teddy helten min. Fjerner de squadjumping, skal commander gå i samme dynga.

6154524[/snapback]

Dersom du mener det er umulig er det vel like greit å avslutte med en gang....

Kan heller ikke huske at det å ha en commander er regnet som exploit?

Lenke til kommentar
Hadde dere akseptert om de forandret gameplay'et til samme som i CS?

Jeg mener, dere kunne jo bare ha tilpasset dere?

Eller at man måtte bruke piltastene for å se seg rundt.

Er jo bare å tilpasse seg.

6153880[/snapback]

Nå holder jeg meg langt unna CS, men selvfølgelig hadde jeg akseptert at exploiter ble patchet bort der også? Dersom spillestillen min er så fastlåst at den er 100% avhengig av å benytte exploiter for å kunne fungere, ja da hadde jeg bare droppet hele greia.

Lenke til kommentar

SH har ALDRI FØR vært omtalt som en exploit før EA kalte det for en. Hvordan kan noe som har vært en NATURLIG DEL AV SPILLET I ETT ÅR, plutselig bli en exploit? Ea har visst om dette i mange MÅNEDER, men ikke før NÅ gjør det noe med det.

Det blir som å kalle bredbånd for en exploit. Noen har jo modem eller ISDN. Alle som har mer enn 128/128 linje kan ikke spille BF fordi de har en pingfordel ovenfor de som har ISDN. EXPLOIT!

EDIT: Hvorfor commander skal fjernes er fordi angrep blir shitvanskelige å få igjennom om SH fjernes. SL må holde seg i live og ligge litt utenfor combat, noe han/hun ikke kan om motstanderlaget har en commander. Spott og drep. Eventuelt kan de jo fjerne radaren da.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Det blir som å kalle bredbånd for en exploit. Noen har jo modem eller ISDN. Alle som har mer enn 128/128 linje kan ikke spille BF fordi de har en pingfordel ovenfor de som har ISDN. EXPLOIT!

6154765[/snapback]

Haha! Dagens! :wee:

Men for å være mer seriøs; du har absolutt et poeng!

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
SH har ALDRI FØR vært omtalt som en exploit før EA kalte det for en. Hvordan kan noe som har vært en NATURLIG DEL AV SPILLET I ETT ÅR, plutselig bli en exploit? Ea har visst om dette i mange MÅNEDER, men ikke før NÅ gjør det noe med det.

6154765[/snapback]

Nåvel, jeg har alltid sett på squadhopping/leave-join som en utnyttelse av squadsystemet som ikke fungerte slik utviklerne hadde tenkt. Dette har nå blitt bekreftet.

Når det gjelder den lange tiden som har gått før de fikser problemet så er det selvfølgelig beklagelig men slik er det nå også engang med exploits, desto mer utbredt de blir desto mer viktig blir det å bli kvitt dem. Dice mente vel nå at exploiten hadde kommet ut av kontroll iogmed at man bruke SH som eneste måte å kontre SH. At noen har basert så mye av sin spillestil på å misbruke enkelte spillfunksjoner at det har blitt en helt naturlig del av spillet er jo leit for dem, men det er ingen grunn til å stoppe opp patching av den grunn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...