07hedhauma Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei Jeg har hatt Tele 2 ADSL i snart 5 år, og i løpet av de årene, så har jeg hatt en nedetid på ca en halvtime! Og den supporten de har er helt suveren må maks vente 30 sek. før jeg er igjennom! Klagde over at min gamle router var blitt ustabil her forrige månede og ett par dager etter så hadde jeg ett splitter nytt Speedtouch 516i, i posten! Dette er ett selskap man kan stole på! Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Fint at du er fornøyd,for det er IKKE jeg..makan til ustabilitet har jeg aldri vært borti... hatt Tele2 i snart 1år,og angrer som en hund på at jeg byttet bort Telenor(ikke får jeg høyere fart enn 4Mbit av Tele2 heller..mens Telenor kan gi meg 7.2Mbit)aarrgh..hater hele Tele2h*lvete...men snart kommer Lyse med 20Mbit,og da er alle glade..hahaha Lenke til kommentar
joebush Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Sjekk paa tele2.no. De har akkurat sluppet 6Mbit, som i virkelighet blir 7,2Mbit vel. Har meldt oppgraddering. Det vil koste meg kr.15 til per mnd. Endret 20. mai 2006 av joebush Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er helt enig med deg. Har hatt det i snart et halvt år. Har ikke hatt noe nedetid. I tillegg ha vi en hastighet på 2Mbit som egentlig skulle vært 1,5Mbit . Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Vi går over fra Bluecom til Tele2 om en måned når vi flytter, håper vi blir fornøyde! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Må nesten føye meg inn her... Har hatt Tele2 ADSL her hjemme helt siden de begynte å tilby ADSL (iallefall i 3 år), og aldri hatt noen problemer med de. Stabile linjer, meget god kundeservice (de få gangene jeg har trengt det) Har også ISDN, samt at hele familien har mobil derfra! Meget fornøyd med Tele2! Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Bestilte Tele2 ADSL for foreldre mine for omtrent 2 1/2 år siden. Hadde litt problemer i starten med ustabilitet som etterhvert ble utbedret (sentralen ble oppgradert). De siste 2 årene har alt fungert 100% knirkefritt. De få gangene kundeservice har vært kontakta har ting løst seg med en gang. Har byttet hastighet et par ganger uten problemer. Folka mine har også både fastelefoni og mobil fra Tele2. Der er det heller aldri noen problemer. Dessuten er jo Tele2 relativt billig. Derfor, til Tele2! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har hatt en del trøbbel, men mest pga. dårlig kobber i nærområdet :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå