Simen1 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jepp, gjør som tittelen sier http://www.ulv.no/ For ordens skyld: Jeg fant ikke ulv.no i søket i forumet. Bare si i fra om det mot formodning finnes en slik tråd fra før. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Noe i samme sjangeren: ikke.no Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ulv.no/sau.no husker jeg fra barneskolen. Det er bare noen år siden elg.no kom til. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Da standare svar ikke er kommet til nå tar jeg meg den friheten å si det som egentlig burde bli sagt når noe "gammelt" kommer frem: OOOOOOOOOOLD!!! Anyway. Tenk at noen bruker penger på å registrere 3 domener, www.ulv.no, www.sau.no og www.elg.no. Ikke noe jeg ville brukt penger på. Men kanskje sidene er informative for nybegynnere... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Tenk at noen bruker penger på å registrere 3 domener, www.ulv.no, www.sau.no og www.elg.no. Ikke noe jeg ville brukt penger på. Men kanskje sidene er informative for nybegynnere...6138723[/snapback] Det er sikkert domenehaier som har kapret de i håp om å selge de dyrt til sauenæringen, ulveentusiaster, elgjegere etc. Per i dag ser det ut som et tapsprosjekt, men hvem vet, kanskje det går i pluss ved salg av en av de? Gammel morro, jeg har ikke sett det før så jeg tenkte kanskje det var nytt for noen andre også. (Siden det ikke finnes på forumet fra før) Vet dere om noen flere URL'er i den samme sjangeren? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Vet dere om noen flere URL'er i den samme sjangeren? 6138823[/snapback] http://ekanal.no/slutten.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja dette er skikkelig god overtrøtt-på-lan-humor Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Edit: nevermind Endret 20. mai 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) www.hæ.no (Telenor Bedriftskommunikasjon) www.tragisk.com Endret 20. mai 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå