Dr. Mobius Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Det er mulig at denne fantastiske animasjonsfilmen har blitt nevnt på forumet før, men jeg fant ingenting når jeg søkte, så jeg tar sjansen. I stedet for at jeg skriver om filmen så lar jeg web-siden tale for seg selv. Hele filmen kan lastes ned gratis og lovlig fra web-siden. Til og med i HD med 5.1 surround! Sjekk web-siden. Filmen er rett og slett nydelig. Den er mørk og dyster, musikken er flott, personene er utrolig godt laget. Nyt den! edit: Prøvde å forandre tittelen, men det gikk visst ikke. edit2: Glemte den teite tre-ordsregelen... Nå er topic skiftet til det som er riktig. Takk til _CRS_ Endret 20. mai 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Takk for tipset. Var faktisk ikke klar over at filmen var gratis. Jeg trodde man måtte kjøpe DVDen. Bare synd den tyske linken til 1920 verjonen ikke funker for meg Må vel klare meg med 1024 da. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) prøv Torrent linken. Den virker. Endret 20. mai 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tittelen på kortfilmen er vel strengt talt "Elephants Dream", altså "Elefanter Drømmer". Men artig filmsnutt, minnet meg litt om Alice In Wonderland type filmer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Spennede... Laster ned nå. Tøft av de å legge ut for at folk kan laste den ned. Endret 20. mai 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Må si jeg syns den er veldig stilig til å være lagd på 1/2 år av en håndfull frivillige ved hjelp av nesten bare programvare med åpen kildekode. De viser i allfall ganske godt hvor mye bra man kan gjøre med gratis programvare Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Tittelen på kortfilmen er vel strengt talt "Elephants Dream", altså "Elefanter Drømmer". Men artig filmsnutt, minnet meg litt om Alice In Wonderland type filmer. 6139008[/snapback] Ok, my bad. Det gikk nok litt fort i svingene. Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Den var stilig! Likte stemningen. Temmelig surrealistisk må jeg si Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja, surrealistisk. Tittelen er som vanlig altfor kunstnerisk, symbolikk og sånn har jeg aldri skjønt meg på Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Fantastisk film, synd den ikkje var lenger Dei skal virkelig ha ros for å ha lagt den ut for gratis nedlasting. Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Meget stilig laget.. har ikkje surround her eg sitter no men gleder meg endel til å se den med det.. Handlingen va ikkje helt god då.. ka no den skulle være Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Meget stilig laget.. har ikkje surround her eg sitter no men gleder meg endel til å se den med det.. Handlingen va ikkje helt god då.. ka no den skulle være 6178459[/snapback] Jeg har prøvd å tolke denne filmen selv, og har kommet med et par bra tolkninger. Men jeg er mer spent på å høre hva andre tror. Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Va litt sånn matrix aktig eller johnny Q ... den tegneserien som gikk på nrk... en som har laget ett kunstig dataland så kommer det ett virus å nokke greier.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg likte filmen jeg Ganske artig gjort å ha brukt så lang tid på denne for å så legge den gratis ut på nettet Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Helt utrolig bra lagd. Hadde spill ol. hatt en slik grafikk hadde jeg vært en gamer Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg har ikke prøvd meg noe særlig på å forstå den, men jeg syns det er herlig at fri programvare har kommet så langt rent teknisk, særlig siden jeg selv bruker Blender. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Laster den ned nå. Utifra bildene jeg så på siden virker den utrolig stilig! Virkelig inspirerende prosjekt! har sett den nå. imponerende. utrolig inspirerende! Endret 20. juni 2006 av andesam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå