Orjanp Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Er det noen mulighet for at det vil komme artikler relatert til programmering nå som sammenslåingen er et faktum? Siste publiserte artikel er 19.05.04. To år siden.(Diskuter artikler sourcecode.no). Ørjan... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det har da kommet en god del programmeringsrelaterte artikler etter at Sourcecode ble en del av Programmer. Og nå som Programmer er en del av Hardware kan jeg love deg at du vil finne programmeringsrelaterte artikler på Hardware. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Hvorfor vil det plutselig komme så mange flere programmeringsnyheter nå? : Endret 20. mai 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvorfor vil det plutselig komme så mange flere programmeringsnyheter nå? : 6142981[/snapback] Har jeg sagt at det plutselig vil gjøre det? Jeg innser at vi kanskje var litt slappe når det gjelder saker om programmering på Programmer, men som sagt, jeg skal se om jeg kan få gjort noe med det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hmm, nei det gjorde du faktisk ikke. Innbilte meg at du skrev at det ville komme flere programmeringsnyheter, men det sto det ikke. Min feil. Fint at du skal prøve å gjøre noe med det! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Det høres bra ut. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå