Vaffelrøre Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Kjøpte en ny harddisk for en stund siden.. Jeg formaterte den med Partition Magic og den har fungert fint til nå, men plutselig en dag når jeg åpna Partition Magic så fikk jeg følgende feilmelding: og dette er hva jeg får inne i programmet: Jeg har ikke merket noe uvanlig med disken i Windows og alle filene fungerer. Filene er flyttet og partisjonen er formater, men jeg får samme feilmelding i Partition Magic. Noen som aner hva som har skjedd og hva jeg kan gjøre med det? Øystein Endret 20. mai 2006 av Vaffelrøre Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du må gå litt grundigere til verks. Partition Magic klager på partisjoneringen, ikke på formatteringen av harddisken. Har du repartisjonert den før formattering? Og hvorfor gjør du ikke dette fra operativsystemet? Hvilken servicepack benytter du og hvilken type er egentlig harddisken (sjekk også om det er jumpere for å styre hastigheten hvis det er SATA, elelr at master/slave er satt korrekt hvi sdet er PATA). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå