Wackee Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Her kan du posta kommentarar herfra! Endret 20. mai 2006 av wackee Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har du speccs på forsterker og elementet eller ? Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) ta deg tid med sub-byggingen, har slev bygd brontes suben. riktig nokk en litt modifisert utgave (litt andre dimensjoner, annet element og annen forsterker), men ellers identisk. (har planer om å modifisere forsterkeren min litt når jeg får tid... ) gjør du en bra jobb får du en utrolig sub. her er det noen bilder fra når jeg bygde (siden er stort sett oppe å går): http://vingtor.kicks-ass.org/gallery.php?g...llery%2Fdiy-sub har planer om å skrive en liten log på byggingen, men blir nok ikke før etter jeg har lakkert den. Endret 26. mai 2006 av Dr_VingTor Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Takk for tilbakemeldinger! Skal legge ut nye bilder snart! Fikk Pj i dag:D :love:TX.200 Seff skal eg jobba bra me subben Men fine bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå