Wackee Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Ja! Da var det min tur å kasta meg inn på heimekino bølgja! Har eit rom der det er ein sovedel og ein stove del kombinert. Har teikna på sketchup kva eg meiner (eg suuuge i det programmet) den svarte delen er sovedelen. Resten skal forestilla ein sofa, eit bord, ein projektor og eit lerret. Det er også dører og vinduger med på bildet. I realiteten er avstanden fra bordet til veggen som lerretet er på mykje mindre. Har bestilt denna projektoren: Projektor: HITACHI Projektor HD ready PJ-TX200 Link Lerret: AView Lerret (b)200 x (h)114 16:9, Matt hvit, Gain: 1,1 Link Har komplett Sonus Faber Domus anlegg (u/Sub) og Rotel RSX-1056 Forsterker Har også bestilt Subwoofer: dynaBel Arges subwoofer Detta er eit sjølvbyggjar kit. Da eg skal byggja kabinettet sjølv. Skal byggja kabinettet av 19mm MDF plater og mala det! Her er da sofaen og projektoren skal henga over snoopy bildet! Her skal eg flytta den hylla med tre seksjoner bort, og tv benken skal heilt inn i kroken! Tven skal bort og opp skal Center høgtalaren. Den andre hylla og hylla som henger i mellom de andre skal også bort. Her er sittekroken! Her er MDF plata eg skal bruka til å byggja kabinettet: Da var lerretet også kommet frå komplett: Elementet til Subwooferen! Blir fett: Forsterkeren til Subwooferen! Grr: Projektoren kjem seinare da pixmania måtta ha kopi fra førerkort/bankkort/bankutskrift for å bekrefta leveringsadressa. Og blir sendt fra Paris. Detta blir digg! Venligst legg igjen kommentarar her: Endret 20. mai 2006 av wackee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå