akristina92 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei. Tenkte jeg skulle prøve Guild Wars, så jeg har noen spørsmål: 1. Er det unike armors og våpen i spillet? 2. Er det svæære sjefer som drager etc. i "end-game"? Tredje og siste spørsmål; får man noen rewards av å gjøre PvP? Lenke til kommentar
makila Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 1. De mest unike armors er vel FoW armor... Denne koster EKSTREMT mye og kan skaffes på et sted kalt FoW (Fissure of Woe). Ellers er det 1,5k armor og 15k de fleste bruker... I FoW og UW (underwourld) kan det skaffes såkalte greens, våpen som er gode og kan være mye værdt. 2. Jeg regner med du mener bosser... Det finnes bosser rundt om i hele spillet (utenom byer og outposts), som du kan få elite skills fra... Det er vel en diskusjon rundt omom hvilket monster som er vanskligst, men jeg mener dette må være et monster som er i missionet "The Dragon's Lair". 3. Pvp er jeg desverre ikke særlig øvet i så kan ikke si spesielt mye om dette... Men det er et rank-system, du får bedre rank etterhvert hvis du vinner mye i Pvp. I GvG så er det også et rank-system; guilden får bedre rank om de vinner over gode guilds. I Norge har vi noen guilds som er rundt 500. plass. Håper dette hjalp litt Jeg ambefaler deg å bli medlem på www.guildwarsnorge.net, da du kan få mye hjelp der og det ligger mange tråder om ting du lurer på! PS: Det jeg har svart på nå er aktuelt i Guild Wars... I Guild Wars Factions, finnes det nye armors og nye våpen Lykke til! Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 1. Ja, det finnes unike armors, som nevnt så er det FoW og 15k, men disse armorene gir ingen fordeler. De ser anderledes ut og tar lang tid å få tak i, derfor er det litt status å ha denne armoren i PvE. (for noen) Det er også spesiele våpen som kalles greens, disse kan droppes av bosser visst du er heldig. 2. Jau! Masse bosser rund om kring, men visst du er ute etter skikkelig vanskelige bosser slik som kan sammenlignes med ragnaros og onyxia i WoW så må du skaffe deg gw:factions hvor du kan dra til elite missions og sloss mot bosser som er meget gode og dropper gode items. 3. Ja! I PvP får du noe som heter faction of baltazar. Faction kan brukes til å unlocke skills og utstyr til din PvP karakter. Som nevnt er det også ranking system for guilds og enkeltstående karakterer. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Tusen takk for svarene! Hvordan er GW sånn i lengden? Er det bare grinding og farming, eller er det litt variert og gøy? Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tenkte jeg skulle stille et lite ''noob'' spørsmål jeg også da, siden jeg ikke gidder å lage ny tråd for bare et spørsmål^^ Jeg fikk Gw og Gw factions idag, når jeg skulle starte å spille så kunne jeg velge campaign, jeg valgte Prophecies. Da er spørsmålet, kan jeg fortsatt gjøre faction campaign selvom jeg valgte prophecies campaign? Lenke til kommentar
4n4rk1 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tusen takk for svarene! Hvordan er GW sånn i lengden? Er det bare grinding og farming, eller er det litt variert og gøy? 6140117[/snapback] Guild Wars er et spill edt tar tid å bli lei av det er stadig nye utfordringer og morsomheter som dukker opp har spilt i snart 300 timer og oppdager stadig nye ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tenkte jeg skulle stille et lite ''noob'' spørsmål jeg også da, siden jeg ikke gidder å lage ny tråd for bare et spørsmål^^ Jeg fikk Gw og Gw factions idag, når jeg skulle starte å spille så kunne jeg velge campaign, jeg valgte Prophecies. Da er spørsmålet, kan jeg fortsatt gjøre faction campaign selvom jeg valgte prophecies campaign? 6141079[/snapback] Etter du har klart en del av det ene, kan du ta en quest der du kommer deg til det andre. Dette er en stund til da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tusen takk for svarene! Hvordan er GW sånn i lengden? Er det bare grinding og farming, eller er det litt variert og gøy? 6140117[/snapback] Ettersom de unike rustningene ikke gir bedre bonuser enn ganske vanlige rustninger, så er det meget lite farming. Det eneste jeg har gjort av farming er å farme nye skills som man kan bruke, og til og med disse har jeg ikke hatt behov for. Lenke til kommentar
makila Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Tusen takk for svarene! Hvordan er GW sånn i lengden? Er det bare grinding og farming, eller er det litt variert og gøy? 6140117[/snapback] Ettersom de unike rustningene ikke gir bedre bonuser enn ganske vanlige rustninger, så er det meget lite farming. Det eneste jeg har gjort av farming er å farme nye skills som man kan bruke, og til og med disse har jeg ikke hatt behov for. 6142004[/snapback] Meget lite farming? Skal man skaffe seg 15k/FoW armor skal jeg love deg det blir MYE farming... Endret 20. mai 2006 av Mariuslk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Meget lite farming? Skal man skaffe seg 15k/FoW armor skal jeg love deg det blir MYE farming... 6143648[/snapback] Har alltid sett på farming som noe man er nødt til å gjøre. Vil ikke påstå at du _må_ ha FoW/15k. Beklager misforståelsen Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Tusan takk for hjelpen rgnrkx Da benytter jeg kjangsen til å stille et lite ''noob'' spørsmål til jeg Når jeg kjøpte guildwars fikk jeg med en sånn greie slik at jeg kunne unlocke noe skills osv. Det sto for å unlocke dette måtte jeg logge inn på accounten og velge ''edit Account'', og velge ''Manage Access Keys'' og klikke next. etter dette skulle jeg følge instruksjonene, men jeg fikk ikke noe valg om å skrive inn keyen jeg har fått.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Tusan takk for hjelpen rgnrkx Da benytter jeg kjangsen til å stille et lite ''noob'' spørsmål til jeg Når jeg kjøpte guildwars fikk jeg med en sånn greie slik at jeg kunne unlocke noe skills osv. Det sto for å unlocke dette måtte jeg logge inn på accounten og velge ''edit Account'', og velge ''Manage Access Keys'' og klikke next. etter dette skulle jeg følge instruksjonene, men jeg fikk ikke noe valg om å skrive inn keyen jeg har fått.... 6144676[/snapback] Tror de har forandret dette. Logg ut fra kontoen (eller start opp GW), og klikk på "Create Account or Add Access Key" rett under der du skriver inn login og passord. Forøvrig er skill unlocks kun for PvP, og vil ikke hjelpe deg i PvE/Roleplaying-delen. Vil anbefale at du venter litt med å unlocke skills for pvp, i starten av Prophecies og Factions får du quests der du kan få visse skills som reward. Elite-skills får du derimot aldri som reward, så denne kan du bruke! Endret 21. mai 2006 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå