Ksungam Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det jeg lurer på er sammenhengen mellom presten, og han der senator typen. Heter ikke begge Roark, eller er det jeg som er trøtt? Isåfall, de kan jo ikke være samme person, for det første ser de ikke like ut, og for det andre så blir det jo bare helt teit Det rare nemlig er at de bor jo på samme gård, og når Hartigan går for å drepe han stygge gule så sitter Kevin på terrasen og leser bibelen. Og dessuten burde han jo da ha hørt alt bråket når Hartigan skyter de to vaktene, og dreper han gule. Hva skjer egentlig? Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Var de ikke brødre? Eller jeg som husker feil Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det blir jo forklart at de er brødre i filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det finnes tre Roarker; Senator Roark, sønnen Roark Junior (aka Yellow Bastard) og broren til Senator Roark, Cardinal Roark. Kevin, han stumme med brillene, bor på gården. Dette er fordi han ble funnet av Cardinal Roark, og han tok vare på Kevin. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Åja, såklart, husker det ble sagt nå Så Kevin var altså stum, men han var jo ikke døv? Han burde jo ha hørt dette, og drept Hartigan før han en gang la merke til det selv. Rart Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Åja, såklart, husker det ble sagt nå Så Kevin var altså stum, men han var jo ikke døv? Han burde jo ha hørt dette, og drept Hartigan før han en gang la merke til det selv. Rart 6137674[/snapback] Kevin hadde ingen grunn til å angripe Hartigan. Han bor bare der, og leser Bibelen sin, og slakter unge damer innimellom. Han har, såvidt jeg har fått med meg, ingen tilknytning til Roark Jr. Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Cardinal Roark sier jo at Kevin "Has the voice of the angels, yet he only speaks to me" så han er nok ikke stum. Sitatet er nok ikke helt korrekt, men Roark sa noe lignende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Cardinal Roark sier jo at Kevin "Has the voice of the angels, yet he only speaks to me" så han er nok ikke stum. Sitatet er nok ikke helt korrekt, men Roark sa noe lignende. 6138649[/snapback] stum adj -t, -me (lty, besl med *stamme) 1 som ikke kan el. vil snakke Han kan snakke, men han gjør ikke det. Da kan vi vel kalle ham stum når vi skal beskrive ham for andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå