MrVilla Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hei der . Jeg har nettopp fått xp pro og lurte på om det er mulig å oppgradere fra xp home til pro? Jeg har ikke lyst til å slette alt på maskinen min for å få oppgradert. Håpet at det bare var å sette i i cd'en så gikk alt av seg selv.....!? :smile: Lenke til kommentar
enry Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hvorfor skal du oppgradere? Eller for å spørre på en riktigere måte, hva er fordelen med XP-pro fremfor XP-home? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 For å kunne utnytte de funksjonene som pro har og ikke home. Se tidligere poster for forskjellen. Så......er det noen som vet om dette går? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Det skal gå bare man har den samme språk versjonen, men husk å alltid ta backup av alle filer du vil ta vare på når du oppgraderer. :smile: Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg satte i cd'en og prøvde. Fikk opp en melding om jeg ville installere full eller oppgradere :smile: Jeg valgte oppgradere og alt gikk som en drøm! Den forandret ikke på noenting, merket ikke forskjellen engang da jeg restartet! /edit Det var forresten en forskjell!!! Jeg måtte legge inn skjermdriverene på nytt./edit [ Denne Melding var redigert av: MrVilla på 2002-10-08 11:46 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå