Mott Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Så nettopp episode 11 jeg også nå. Den beste episoden hittil, synd han ikke joinet da Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Sesongens beste episodehittil. Men jeg frykter den ikke greier å følge opp etter denne episoden, selv om Martian Hunter dukker opp i neste episode. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Synes ikke ep 11 var så veldig bra. Ble jalla med så mange superhelter samtidig. Clark burde holdt seg til å banke zone-folk. Latterlig av Clark å bare storme inn i Luthercorps bygninger uten å ta en rask x-ray-titt først. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 EDB: Clark har jo alltid vært sånn, da. Gjøre først, tenke etterpå. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ja, sant det. Men episoden minnet meg om noe Fantastic Four opplegg, uten at jeg selv har sett filmen. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Episode 11 var helt rå masse action og ikke minst lana fri Men hvilken episode har han Victor Stone vært med i tidligre og hvordan fikk han krefter Lenke til kommentar
buffy9001 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 episode 11 var bra,men kunne ha vært bedre. gleder meg til de skal samerbeide igjen..... Lenke til kommentar
Mott Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Episode 11 var helt rå masse action og ikke minst lana fri Men hvilken episode har han Victor Stone vært med i tidligre og hvordan fikk han krefter 7764541[/snapback] Victor Stone ble reddet av Clarck fra det han hadde vårt tatt til fange og det meste av han ble erstattet av maskiner osv, han er ikek noe meteor "freak" Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Trailer for Episode 12 http://www.youtube.com/watch?v=OFNTzxenqy4 Lenke til kommentar
buffy9001 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) jeg gleder meg til neste episode, har hørt at Clark havner på mental sykehus eller noe sånt. håper justic league blir en spin of/serie ............................... Endret 21. januar 2007 av buffy9001 Lenke til kommentar
buffy9001 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=6vuVbvnKFrE trailer for episode 12- Labyrinth Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Enig med dei som meiner at Justice League bør bli ein spin off frå Smallville. I siste episode (Justice) blir det jo sagt at Clark skal joine Justice League, betyr det at denne sesongen er den siste med Smallville? Og er det nokken som har høyrd nokke ang om det kjem ein spin-off, evt ka det handler om, og når? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 jeg håper Smallville slutter nå mens leken er god, en spinoff med Justice League hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tror også det er på tide for Smallville å slutte nå mens leken er sånn noenlunde god. Sesong 6 har vært den dårligste hittil, selv om ep. 11 var veldig bra, så blir det alt for ujevnt. Som sagt var ep. 11 veldig bra og ikke minst Lana fri. Har ikke noe imot å se mer av Justice ligaen. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Fikk litt gåsehud av den episoden ja Men, Cyborg så veeeeeldig gay Lenke til kommentar
hans A Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Rart at ikke rettighetshaverne reagerer ¨på at alle episodene av smallville blir lagt ut på youtube. Men det står jo enkelte plasser at youtube har sammarbeid med WB, som stod bak de første 5 sesongene. Så de ser vel på dette som god reklame for serien. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Rart at ikke rettighetshaverne reagerer ¨på at alleepisodene av smallville blir lagt ut på youtube. Men det står jo enkelte plasser at youtube har sammarbeid med WB, som stod bak de første 5 sesongene. Så de ser vel på dette som god reklame for serien. 7780272[/snapback] Hvis de ikke reagerer så har de nok en slags avtale. Kan ikke tenke meg at de lar dem ha alle episodene av Smallville der uten å få lov. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Rart at ikke rettighetshaverne reagerer ¨på at alleepisodene av smallville blir lagt ut på youtube. Men det står jo enkelte plasser at youtube har sammarbeid med WB, som stod bak de første 5 sesongene. Så de ser vel på dette som god reklame for serien. 7780272[/snapback] WB står bak hele smallville .. er bare kanalen WB som har byttet navn når de slo sammen den og UPN mens WB det store gigant selskapet (Time Warner) eier ALT! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 og nå sier J'onn J'onss "have a cookie!" Synes de burde ha tatt med en scene hvor de faktisk SNAKKET! tenk på alle de som sitter der å lurer... er han virkelig fra mars? (hvis dere lurer .. ja .. men det var for noen tusen årsiden) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vet ikke helt hva jeg skal si om denne episoden... Filler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå