hinduuu Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Dagens episode var rimelig kjee imo, begynner og bli lei alt det bøsset rundt Lana og Clark. Men værtfall en episode nærmere justice nå, gleder meg til neste Torsdag Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Siste episode var vel ein slags transportetappe for å komme seg til "Justice". Sjølv om den var litt morsom når Lois kyssa feil Green Arrow... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Var mye "såpe" over siste episode. Begynner å bli jævla lei alt dette tøvet med Lana og Lex Vil ha mer action og mer story om Clark og hans skjebne. Virker som manusforfatterne har gått tomme for ideer og spyr ut det ene mølet etter det andre Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Enig, er på tide at Clark banker alle som kom fra den zonen og begynner med treningen sin. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Personlig begynner jeg å bli drittlei alle som whiner om dramaet mellom Clark og Lana. Er det så fælt burde dere ha slutta å se på Smallville etter et par sesonger eller noe. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg også er dritt lei Smallville. Er jo nesten bare såpe nå. Ikke at jeg slutter å se, men dette er dårlige greier nå. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Enig, er på tide at Clark banker alle som kom fra den zonen og begynner med treningen sin. 7720330[/snapback] hva tror du sesong avsluttningen blir da? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Lois og Clark blir smmen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 no shitt sherlock... ikke bare sammen .. de gifter seg .. men det er mange år unna Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du trenger ikke å være så sarkatisk, du er slem. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nå har vi heldigvis noe godt og se frem til... Justice nå på fredag, og etter det litt mere Martian Manhunter Blir arti og se J'onn i action.. Den absolutt feteste superhelten. Lenke til kommentar
buffy9001 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 the green Arrow er virkelig kul. Justin Hartley er virkelig bra i rollen...synd at de ikke viser dem på tv-norge enda.. smallville har virkelig blitt bedre etter han kom inn i bildet... Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Noen som kan forklare meg hva 8/7c betyr? dette da i forbinndelse med tv tider i Statene. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 USA har flere tidsoner, derfor står det flere klokkeslett. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Endelig en episode som gav serien et løft. Likte godt alle referansene til de virkelige "Justice League", var også ikke noe Lana, og det er bra Lex var endelig mye av den han skal være, og kan se for meg noen kule episoder når han slipper løs sine super mutasjoner. Tror det fortsatt er håp for denne serien, særlig etter at Mars fyren kommer i neste episode. Kanskje neste sesong går over til og bli en slags Justice League greie, hvis det da blir en sesong til. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kanskje Justice League blir en spin off? Bra episode i dag. Endelig slapp vi Lana! Lenke til kommentar
buffy9001 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kanskje Justice League blir en spin off? Bra episode i dag. Endelig slapp vi Lana! 7757592[/snapback] håper på det.................... Lenke til kommentar
hans A Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ser ikke ut som TVNorge får ut fingern og begynner å sende sesong 6 ennå. De sitter med serien men har ikke bestemt seg når de skal sende den. Kanskje det hjelper hvis alle sender en epost og maser på dem! De kunne i allefall ha sendt sesog 5 i reprise som en oppvarming. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Usaklig bra episode, IMO. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Så akkurat episode 11 av Smallville nå. Og den var sinnsykt bra. Beste hittil i denne sesongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå