vikingkylling Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 16. april??? Håper alt blir verdt ventinga. WTF?! 16 april?`..er det samme på supernatural eller? .. De har nok det. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Argh, nok en filler-episode.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Ser neste også ut til å være http://www.youtube.com/watch?v=DFFvulWVr00 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Gidder du sette den promoen der i en spoiler? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det er 3(!) episoder igjen til finalen og de fortsetter å servere slike ubetydelige ting. Forrige episode var jo knall, vi fikk endelig se partnerskapet mellom Luthor og Darkseid og trodde de skulle fortsette med det, men nei da. Begynner å tenke om de har tenkt å ta en rask showdown i finalen og bli ferdig med det, men det håper jeg inderlig ikke. Gjenstår å se. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Gidder du sette den promoen der i en spoiler? Nei. Er da ikke noen spoiler hvis man ikke trykker play........ Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Nei, men man ser godt hvem som er "gjest" i kommende episode likevel.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Uff, så kjedelig smallville har blitt da. Måtte tvinge meg selv til å ikke finne på noe annet menst jeg så ukens episoden. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Filler i dag også... finalen bør være knall. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Har Darkside og Luther tatt ferie? Merkelig lite fokus på skurkene. Forvandlingen til Clark blir jo tatt litt framover dog, og er vel det som er hovedfokuset denne sesongen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Det er 3(!) episoder igjen til finalen og de fortsetter å servere slike ubetydelige ting. Forrige episode var jo knall, vi fikk endelig se partnerskapet mellom Luthor og Darkseid og trodde de skulle fortsette med det, men nei da. Begynner å tenke om de har tenkt å ta en rask showdown i finalen og bli ferdig med det, men det håper jeg inderlig ikke. Gjenstår å se. Ubetydelige ting som å kalle Clark "the real man of steel"? Booster sa han bør ha et nytt kallenavn. Kanskje noe som bruker S'en han har som symbol. Kanskje noe med Super? Og nå da Booster er i byen kan Clark henge tilbake "the red and blue suit". Ikke få hint her, akkurat. Og husk at finalen er i to deler og varer i to timer. Det er mer enn nok tid til å la Clark ta på seg drakten og stå frem som superhelt. Booster sa jo også at han er kommet for å bli, og han er alliert med Blue Beetle nå. Det kan forhåpentligvis bli interessant fremover. Om Wonder Woman-serien ikke blir noe av håper jeg de lager en serie med Booster i stedet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ehm, det der var myntet på forrige episode, hvis du ser på datoen. Har ikke skrevet noe som helst om nyeste episoden jeg. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ehhh.... seriøst Smallville? Var den animasjonen ment seriøs? Serr? Hæ? Smallville, særr? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Dagens episode må være noe av det dummeste jeg har sett. Seriøst...........jeg finner meg i det meste når det gjelder Smallville, men dette var bare teit. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Blanding av "Gladiator" og "300".. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Bra Smallville snart er slutt for serien har gått helt på tryne den siste tiden, RIP Smallville! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 WTF? Hva skjedde egentlig i denne episoden? De har ikke engang nevnt Zod i hele sesongen, men de tok ham tilbake bare for å bli kvitt ham igjen? Og hva skjedde med den statuen på slutten? Det er bare en episode igjen av serien før selve finalen, så burde de ikke gjør noe snart? Dette har vært en av de dårligste sesongene på lenge, imho... Selv Doomsday-sesongen var bedre enn dette. Og for den saks skyld: Om Olivier vet det blir trøbbel, hvorfor kommer han i sivile klær i stedet som Green Arrow? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fordi han, som oss, er drittlei. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Du er kanskje drittlei (så hvorfor poster du her?), men jeg er ikke. Den forrige episoden (med Booster) var en av de beste på veldig lenge, og jeg har stor tro på finalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå