Myst Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Har bare èn kommentar angående dagens episode: Matrix much? Ellers var det godt å se Allison Mack tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) smallville har blit en parodi på seg selv Endret 5. februar 2011 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Huff. Her går det mer i Matrix enn Supermann ja. Dette var bare flaut dårlig, og ekstra ondt er det at vi seere har ventet på denne episoden i månedsvis. Husker jeg så på Charmed når jeg var liten, og når de lagde en sånn Matrix-episode, var da jeg sluttet å se på serien for godt. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ser at TVNorge først nå starter sendingen av sesong 9. Søndag 19:00 på TVNorge MAX. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 "Lois & Clark - The New adventures of superman" hadde også en slik virtuel virkelighet episode. Den var bedre enn denne Smallville episoden.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 For en teit episode. Den burde endt med at Clark tar på seg drakten han omtaler, men neida. Nok en haug med "ømme" scener, dynket i følelsesdrama og stirrende blikk. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Nå har han hvertfall ordnet seg brillene. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Nok en episode som tilsynelatende skulle føre til at Clark tok på seg Supermanndrakten. Men nei da. Til tross for at Lois faktisk snakket om det også. Dette blir bare flaut. Flere av episodene denne sesongen leder oss til å tro at han endelig skal bli Supermann, men så finner de måter å danse rundt grøten på. Sannheten er at han burde hatt på seg drakten etter den episoden hvor han fikk den av moren sin, for leeenge siden. Og på et eller annet vis havnet den i en isblokk i fortet hans isteden. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ramius, om du fulgte med forstod han endelig at han er nødt til å ha en hemmelig identitet og tok på seg drakten. Men "the Blur is not the disguise. Clark Kent is the disguise." Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ramius, om du fulgte med forstod han endelig at han er nødt til å ha en hemmelig identitet og tok på seg drakten. Men "the Blur is not the disguise. Clark Kent is the disguise." Blablabla, teit og kjedelig fyll-drama som er skapt for å hale ut historiens utvikling, som skal lede til at han tar på seg drakten. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg tror du kommer til å bli skuffet. Om han tar på seg drakten skjer det neppe før i sesongavslutningen, og forhåpentligvis ikke før i siste scene. Den vil for øvrig være på to timer sist jeg sjekket, så da får du god til å irritere vettet av deg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ramius har bestemt seg på forhånd at han skal mislike det, så det spiller ingen rolle hva som skjer. Syting kommer vi til å få her uansett. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Ramius, om du fulgte med forstod han endelig at han er nødt til å ha en hemmelig identitet og tok på seg drakten. Men "the Blur is not the disguise. Clark Kent is the disguise." Blablabla, teit og kjedelig fyll-drama som er skapt for å hale ut historiens utvikling, som skal lede til at han tar på seg drakten. Blablabla, teit og kjedelig dramafyllt fyll-innlegg som er skapt for å hale ut en personlig mening som er vært tydelig påpekt og sett ned på gang på gang, som til slutt leder til at din postcount igjen økes +1. EDIT: Og min Endret 20. februar 2011 av WheelMan 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ramius har bestemt seg på forhånd at han skal mislike det, så det spiller ingen rolle hva som skjer. Syting kommer vi til å få her uansett. Jeg tviler på at det er noe særlig han liker, bortsett fra å klage. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg tørr bare å være ærlig om at en gang kjært barn har vokst opp til å bli en ufyselig latsabb. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Takk for at du delte den informasjonen med oss. Men nok om deg nå. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Når Clark tar på seg supermann drakten og blir kjent som Supermann, det er da serien i teorien skal slutte. Slutter serier midt i sesongen? Nei det gjør de ikke vettu . Ikke forvent at Clark skal ta på seg drakten med det første, da kommer du bare til å bli skuffet uke for uke for uke. Vil du se Superman gå å se på Supermans Adventures eller noe sånn, for denne serien dreier seg ikke om det. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Tipper vi bare får se et glimt av kappen som flyr av sted i siste scene, og ikke hele Clark i drakta. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Husker jeg så på Charmed når jeg var liten, og når de lagde en sånn Matrix-episode, var da jeg sluttet å se på serien for godt. Håper du følger opp med Smallville da. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ZoqVG7UMqac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå