Keiseren av Grønland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Blæh, ingen Zod eller Green Arrow, ingen morro. Ganske lei av Lois sine dramatiske opplevelser selv. Ang. Red Queen går det spekulasjoner rundt, særlig rundt to personer: Lana og Martha, men jeg tviler på begge to. Lana fordi jeg tror ikke hun hade planlagt noe cameo enda, og de leggene vi så er litt for unge til å være Marthas. Ellers derimot, kan dette intervjuet være interessant: Intervju med Brian Peterson Så Smallville for deg er best når det handler om Green Arrow, og ikke Clark ? Og ja, jeg vet leggene var fine, men ikke undervurder kroppene til eldre damer. Det er som regel bare i ansiktet de ser eldre ut, mens kroppen holder seg fin lenge. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Var ikke det jeg mente da Seff er Clark hovedpunktet, men liker å se de andre også. Vel vel, gjenstår å se. Største overraskelsen hadde jo vært om det var Tess. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Største overraskelsen hadde jo vært om det var Tess Det vil jeg oppfatte som et gedigent antiklimaks. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Grei nok episode, men litt skuffet over Maxwell Lord. Han er ikke akkurat en favoritt, men han var langt farligere i tegneseriene og endret en viktig del for alltid. Her var han bare en fjott som ikke var noe særlig farligere enn Tess og Lex. Er spent på Red Queen. Maxwell ble introdusert som Black King, så det er ikke ham. Det er neppe Martha Kent, da hun er for gammel. Det ville uansett blitt for dumt. Men hvem andre kan det være? Jeg vil tippe det er noen vi ikke har sett noe til på lenge, eller kanskje ikke i det hele tatt. Etter en titt på wikipedia har jeg en teori: Jeg lette litt på Doomsday etter navnet på moren hans. Hun heter Faora, og ble sendt til Phantom Zone. Men i følge wikipedia er en yngre klone av henne med i hæren til Major Zod. (skuespilleren heter Sharon Taylor. For de av dere som ser StarGate: Atlantis spiller hun Amelia Banks der.) Hun har vært med flere episoder til nå, så det er liten sjanse for at hun nå plutselig er Red Queen. På den annen side vet vi at flere kandorians har stukket av fra Zod. Kan hun være en av dem? Om hun stakk etter at hun fikk krefter fra Zod, kan hun ha brukt dem til å bli Red Queen? Krypton hadde jo en rød sol, for eksempel. Greit, det er å strekke det ganske langt, men General Zod var hovedfienden en stund, og han er faren til Doomsday. Doomsday selv var hovedfienden forrige sesong, og Major Zod er hovedfienden denne sesongen. Det ville vært naturlig å ha moren til Doomsday som hovedfiende neste sesong. I tillegg er hun raskt nok til å dra inn i hovedkvarteret til Checkmate, sette ifra seg brikken og stikke av igjen uten at noen oppdager det om hun har fått kreftene til Clark/Zod. Endret 24. april 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Spørsmål: Etter Pandora-episoden i fjor orka jegi kke følge med lenger, syns det var for mye fjollete og lette løsninger på ting. Er det blitt noe bedre, bør jeg se resten av episodene i sesong 9? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Spørsmål: Etter Pandora-episoden i fjor orka jegi kke følge med lenger, syns det var for mye fjollete og lette løsninger på ting. Er det blitt noe bedre, bør jeg se resten av episodene i sesong 9? Nei, Smallville blir bare dårligere og dårligere, og det er ingen vei utenom. Slik har det vært siden sesong 4. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Og Ramius hater serien som vanlig. Hvorfor er jeg ikke overrasket? Jeg vil påstå serien bare blir bedre og bedre. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Og Ramius hater serien som vanlig. Hvorfor er jeg ikke overrasket? Jeg vil påstå serien bare blir bedre og bedre. Men du tar feil. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 For det første er at det blir dårligere bare din personlige mening. For det andre har seertallene økt i de siste sesongene, noe som tyder på at folk flest mener det blir bedre og bedre. http://screenrant.com/smallville-ratings-improving-year-brusimm-33713/ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skjønner ikke hvorfor folk klager over at Clark ikke er blitt Supermann. Nå har denne serien holdt på i et tiår og fra før første episode ble det glassklart gitt beskjed om at denne serien er "no flights - no tights", med en mulighet for at det kanskje er det siste som skjer i serien. http://smallville.wikia.com/wiki/No_tights,_no_flights Nå må regelen i så fall fjernes først. Men det er ikke akkurat noe jeg går og venter på, da vil man bli skuffet uansett. Syntes forøvrig Smallville har kommet seg ganske kraftig fra de siste par sesongene. De bringer inn en god del fra Supermann-mytologien, selv om det nok er temmelig uforståelig for andre enn oss geeksa. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skjønner ikke hvorfor folk klager over at Clark ikke er blitt Supermann. Nå har denne serien holdt på i et tiår og fra før første episode ble det glassklart gitt beskjed om at denne serien er "no flights - no tights", med en mulighet for at det kanskje er det siste som skjer i serien. http://smallville.wikia.com/wiki/No_tights,_no_flights Nå må regelen i så fall fjernes først. Men det er ikke akkurat noe jeg går og venter på, da vil man bli skuffet uansett. Syntes forøvrig Smallville har kommet seg ganske kraftig fra de siste par sesongene. De bringer inn en god del fra Supermann-mytologien, selv om det nok er temmelig uforståelig for andre enn oss geeksa. hm greit nok, men serien har nå forlatt smallville for lenge siden synes jeg..sukk, jaja.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk klager over at Clark ikke er blitt Supermann. Nå har denne serien holdt på i et tiår og fra før første episode ble det glassklart gitt beskjed om at denne serien er "no flights - no tights", med en mulighet for at det kanskje er det siste som skjer i serien. http://smallville.wi.../wiki/No_tights,_no_flights Nå må regelen i så fall fjernes først. Men det er ikke akkurat noe jeg går og venter på, da vil man bli skuffet uansett. Syntes forøvrig Smallville har kommet seg ganske kraftig fra de siste par sesongene. De bringer inn en god del fra Supermann-mytologien, selv om det nok er temmelig uforståelig for andre enn oss geeksa. Geeksa? Jeg trodde alle visste hvem Silver Banshee, Mxyzptlk, Maxima og Vordigan er, eller i det minste kjente igjen apen til Wonder Twins? Edit: Er enig i at serien har forlatt Smallville for lengst (det foregår jo for øvrig i Metropolis nå), men det er ennå et godt stykke igjen til han blir Superman. Som alle andre serier trenger den å fornyes hele tiden for å unngå å bli stående fast og kjedelig. Alt for mange serier har gått for langt uten å utvikle seg, og de siste sesongene har bare vært kjedelig reprise. Se f.eks Friends, Frasier eller That 70's Show. Sistnevnte var bra helt til siste sesong, men når både Eric og Kelso forsvant ble det bare tragisk. Endret 26. april 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Begynner tydeligvis å nærme seg sesongavslutning nå. Det startet litt kjedelig og kunne fort ha blitt dratt ut alt for langt, men endte opp med en av de beste episodene til nå. Slutten var episk. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 General Zod . Veldig bra episode, og veldig bra slutt. Jeg gleder meg bare mer og mer til de neste episodene Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er vel slik at de fleste serier blir mest spennende når de nærmer seg slutten. For et øyeblikk trodde (og håpte) jeg at White Queen var død, tenkte ikke ho ville overleve det møtet med frontruta. Og Tess da, selv om det hadde vært fint å bli kvitt med henne, så er Chloe ikke ond nok for det. Tror likevel Tess kommer til å spille en stor rolle i avslutninga. Denne er Allison Macks siste sesong, så håper de skriver henne ut på en bra måte og ikke bare dreper henne. Synd at Zod drepte deres nye generasjon, kunne vært unngått om hun bare sa hun var gravid med en gang, men hun var for ærefull for det. Ser virkelig fram til de to siste episodene, Checkmate er mest sannsynlig ferdig. Høydepunktet blir nok at Red Queen dukker opp mens Clark og Zod holder på det heteste. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 hvor er Kara, noen mulighet for å se henne igjen i sesongavslutningen? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kara er ute i verdensrommet og leter etter Kandor. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kara er ute i verdensrommet og leter etter Kandor. Men hun døde av anoreksia på veien dit. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Neida, hun fant ut at hun var en V. http://osck.wordpress.com/2009/03/23/laura-vandervoort-joins-the-cast-of-v-general-lane-to-fight-terminators/ Gjør det forøvrig greit i den serien, selv om produktet er heller labert. 1 Lenke til kommentar
Neleh Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Noen som vet når forsettelsen på Smallville kommer? og hvilke kanal? er takkenemlig for svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå