Nevnarion Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Da var Smallville tilbake, og det var hvertfall nok av nye ting i denne episoden. Ganske så enig i det du sier Hudrin, at det kan virke som de prøver å gjøre Clark om til Batman. Men jeg syns han var ganske tøff i den mørke stilen sin jeg da. Ganske fornøyd med sesongstarten også, sånn alt i alt. Liker at de tar opp igjen problematikken med at Clark ikke kan å fly, selv om det ser ut som han ennå ikke kommer til å lære det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan han ikke fly? Jeg fikk inntrykk av at han kunne det? Når han redda Louis forsvant han rimelig kjapt opp på den bygningen, og jeg tviler på at selv han kunne ha hoppet så høyt. I tillegg lot han seg falle ut fra en annen svært høy bygning og prøvde å fly. Vi fikk jo ikke se at han kræsja, så fløy han eller ikke? Dessuten sa han at han har fortsatt treningen til Jor-El, og denne episoden foregår tre uker etter sesongavslutningen. Jeg vil tippe han kan fly nå, selv om vi ikke har sett det. Ellers en grei nok episode, men var altfor mange løse tråder som måtte nøstes opp. Det ble for mye rot for min del, men det tar seg vel opp snart. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Vel, du kan tippe hva du vil, men når han syter til Jor-El i festningen om hvorfor han enda ikke kan fly, til tross for at han har gjort alt Jor-El har sagt han måtte gjøre, så tviler jeg på at han faktisk har denne evnen, men bare skjuler den for alle. ^^, Nei, CK har ikke lært å fly enda. Endret 29. september 2009 av Zeke Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Heh, fikk ikke med meg den detaljen. Takker. Trodde ham klagde fordi han ikke fikk fortsette treningen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Han kan ikke å fly nei, han kan bare å hoppe veldig høyt (og langt). Serieskaperne sa jo tidlig i serien at de ikke ville la Clark fly i Smallville, og at når det skjer så vil serien være over. Dette er riktignok flere år siden, så de kan jo ha forandret mening. Jeg personlig mener at det bør skje noe snart, men det er vel heller ikke utenkelig at dersom dette er siste sesong, så vil hele serien ende med at Clark endelig flyr. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Som Lionel sier: "The Devil is in the details, son" Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Han kan ikke å fly nei, han kan bare å hoppe veldig høyt (og langt). Serieskaperne sa jo tidlig i serien at de ikke ville la Clark fly i Smallville, og at når det skjer så vil serien være over. Dette er riktignok flere år siden, så de kan jo ha forandret mening. Jeg personlig mener at det bør skje noe snart, men det er vel heller ikke utenkelig at dersom dette er siste sesong, så vil hele serien ende med at Clark endelig flyr. jau må nå bare si at det har skjedd så mye å vært så mange andre tegneseriefigurer innom at jeg synes det blir litt dumt at han ikke kan fly menmen..det har gått over til en slags alternativ smallville for min del for en god stund siden..før den tid så synes jeg det var greit, nå er det blitt litt wierd altså..kommet så langt unna det som er smallvile for min del at hvorfor ikke bare slenge inn en ung bruce wayne og "alle" andre for den saks skyld også Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Går den fortsatt på TV Norge ? Og evt. når ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 TvNorge sendte sesong 8 i vår, så det er pause der nå foreløpig. Tipper de starter opp igjen med sesong 9 på nyåret. Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg fulgte litt med i forrige sesong. Hva skjedde med Moren ? Lex Luthor (det var vel navnet på han ) ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Martha Kent ble senator og flyttet til Washington DC. Lex Luthor forsvant etter sesongavslutningen av sesong 7. Han var indirekte med i sesong 8, men ble tilsynelatende sprengt i lufta av Oliver Green. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Som da sannsynligvis vil gjøre en overraskende comeback ved serieavslutningen. Leste litt i KryptonSite og det virker som vi vil få sesong 10 også. I et intervju med Allison Mack sa hun at kontrakten hennes går ut i sesong 9 mens Tom Welling hadde signert for to sesonger til (9 og 10). Så det forklarer hennes tilstand i Lois' "drøm", men håper virkelig hun ikke blir drept. Ærlig talt trodde jeg denne sesongen var siste. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Chloe har alltid vært en jeg har likt i Smallville, så håper heller ikke hun dør. Forresten, er det bare meg som ønsker litt at CK skulle teamet opp med Lex i de tidligere sesongene og fortalt han hemmeligheten sin? Det hadde jo blitt en meget bra duo, og kanskje det hadde hindret Lex i å bli ond(ere). Joda, det hadde totalt ødelagt hele storyen, og sikkert blitt gørr kjedelig i lengden, men jeg kan ikke la vær å tenke på dette hver gang jeg ser de tidligere sesongene, og hvordan forholdet mellom dem rakner, mye pga. Lex sin nysgjerrighet, sammen med CK sine dårlige unnskyldninger og motvillighet til å fortelle sannheten. ^^, Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Martha Kent ble senator og flyttet til Washington DC.Lex Luthor forsvant etter sesongavslutningen av sesong 7. Han var indirekte med i sesong 8, men ble tilsynelatende sprengt i lufta av Oliver Green. Oliver Queen, også kjent som Green Arrow. The Devil's in the details... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Martha Kent ble senator og flyttet til Washington DC.Lex Luthor forsvant etter sesongavslutningen av sesong 7. Han var indirekte med i sesong 8, men ble tilsynelatende sprengt i lufta av Oliver Green. Oliver Queen, også kjent som Green Arrow. The Devil's in the details... My mistake. Jeg skrev opprinnelig Green Arrow, men fant ut at det var bedre å kalle ham ved hans egentlig navn. Og dermed klosset det seg. Jeje, jeg skylder på at det var skrevet i all hast om natta jeg. Endret 1. oktober 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det bare meg, eller går serien senere på kvelden nå? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Bra episode, men jeg gleder meg til John dukker opp igjen. Eller skal vi kalle ham med hans mest kjente navn? For de som ikke vet det er John Corben bedre kjent som Metallo og er en en av de fire virkelig farlige skurkene. De andre er Lex Luthor, Doomsday, Darkseid og Brainiac. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan bli spennende og se videre ja, denne sesongen MÅ han lære seg å fly syntes jeg. Har venta lenge på det nå Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du mener vel en av de 5? Håper virkelig vi får se mer av JC. Hvor ble det av Zod og hæren hans? Syns det er litt søkt å gjøre et eksperiment og bare forlate ham. Hva planlegger de nå tru? Ellers en grei episode. Bortsett fra at "drømmene" til Lois vil jeg ha svar på! Hvorfor gikk det hett for seg mellom hun og Clark i framtida? Var hun som ble sendt tilbake med henne datteren deres (bare spekulasjon)? Håper de begynner å gi oss svar nå. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ellers en grei episode. Bortsett fra at "drømmene" til Lois vil jeg ha svar på! Hvorfor gikk det hett for seg mellom hun og Clark i framtida? Var hun som ble sendt tilbake med henne datteren deres (bare spekulasjon)? Håper de begynner å gi oss svar nå. Hun som ble sendt tilbake er vel en i hæren til zod, syntes jeg så hun der, så tipper det er en nåtids jente og hun fra fremtiden,(så nå er det 2 av samme person i vår tid) eller så tok hun fra fremtiden å blandet seg inn med zod & co Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå