Hudrin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) må bare si at starten på denne episoden hadde vært heeeelt perfekt intro for en tidlig batman!!! istedet for doomsday, bytt ut doomsday med bruce wayne some prater med presten og tar skurker av dage på en skikkelig mørk og skummel måte dere skjønner hvor jeg vil hen...men blir vel aldri og skje, de har vel ikke rettigheter til og introduseere batman. doomsday passer ikke inn i den rollen her synes jeg..skjønner ikke hva han gjør i smallville i hete tatt, virker som et desperat forsøk på og holde på publikum :s hadde vært mye tøffere med bruce wayne som gjesterolle i 2 3 episoder bare, og da som skikkelig mørk melankosk og badass som f!. Endret 21. mars 2009 av Hudrin Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Så vidt jeg vet ville de ha Bruce Wayne med, men de ville ikke blande forvirre folk da de nettopp har hatt Batman Begins og The Dark Knight. Men man skal aldri si aldri. For øvrig en av de beste episodene denne sesongen på mange måter denne gangen, og jeg digget slutten. Har ventet på den ganske lenge, i grunnen. "Aquaman... online." "Canary... online." "Cyborg... online." "Impulse... online." "Arrow... online". (liten pause) "Watchtower is officially online..." Endret 28. mars 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 visste ikke at chloe var med i justice league jeg :/ det forklarer jo hvorfor de ikke har kvitta seg med henne. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er ho ikke heller, som du sier selv er det bare slik de har gjort for å beholde henne videre i serien. Men endelig skjedde det noe nytt. Håper vi får se mer av dem. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er ho ikke heller, som du sier selv er det bare slik de har gjort for å beholde henne videre i serien. Men endelig skjedde det noe nytt. Håper vi får se mer av dem. åja. vel de valgte ihvertfall ett bra sted å putte henne da. håper vi får se hele justice league før serien er ferdig. Kanskje de satser på en justice league serie.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Det er ho ikke heller, som du sier selv er det bare slik de har gjort for å beholde henne videre i serien. Men endelig skjedde det noe nytt. Håper vi får se mer av dem. Jo, hun er faktisk med i JLA. Ikke i tegneseriene, men det er laget en Smallville JLA-spin-off på nettet der hun er med som The Watchtower. Tror det heter Smallville Chronicles eller noe sånt. Det er ikke en live-acion serie, men tegnefilm med stemmene fra de samme skuespillerne som spiller i Smallville, Chloe inkludert. Endret 31. mars 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jaja, det kan gadt hende, men sa mente jeg original serien da, opprinnelige JL. Höres spennende ut da. Far sjekke den ut senere. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 eheh, snakk om tilfeldigheter..akkurat når jeg nevner bruce wayne så får vi høre i siste episode : its like keeping bats around to vipe out the parasites the pray on the city. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 fikk ikke med meg dette, etter hvor lang tid? Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 fikk ikke med meg dette, etter hvor lang tid? 12:07 , Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ganske bra episode. Likte ikke helt at Chloe prøvde å drepe Doomsday, men på den annen side var jeg ikke akkurat overrasket over at han overlevde. De kan jo ikke ha Doomsday med som en hovedperson i hele sesongen og ikke la Clark sloss mot ham en eneste gang bortsett fra en liten scene i bryllupet. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ganske bra episode. Likte ikke helt at Chloe prøvde å drepe Doomsday, men på den annen side var jeg ikke akkurat overrasket over at han overlevde. De kan jo ikke ha Doomsday med som en hovedperson i hele sesongen og ikke la Clark sloss mot ham en eneste gang bortsett fra en liten scene i bryllupet. synes det blir litt vel mye doomsday ja..og selv om hun sa bats i mere generell betydning så var nå et hint i mine øyne Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg liker Doomsday, men å la han dø uten å gi oss en skikkelig kamp mellom ham og Clark ville blitt for dumt. Doomsday er udødelig og den eneste som har klart å drepe Superman. Hadde hadd dødd av kjærlighetssorg hadde jeg boikottet TV permanent. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 slosskampen blir vell spart til sesongslutten. Alltid mye spenning da ;P Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du skal ikke se bort fra det. Jeg håper de ikke sparer på kruttet, men starter slosskampen i nest siste episode. Clark får bank, Doomsday holder på å vinne og tada! Hele JLA dukker opp og prøver å redde dagen. Det går jo selvsagt til helvete, men Clark får samlet kreftene sine igjen, får noen tips fra Supergirl (hun må dukke opp igjen) og vips kan the red/blue blur fly. Supermann dukker opp, Doomsday blir sendt til The Phantom Zone og verden er trygg igjen nå da det har en helt å se opp til. Håper jeg da. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nettopp sett nyeste episode, og det begynner å bygge seg bra opp mot sesongavslutningen nå, med bare 4 episoder igjen. Selvsagt ikke overrasket over at Davis overlevde, han må jo få sin store kamp mot Clark først. Og siden sesongens siste episode heter "Doomsday", så er det nok helt sikkert at dette vil fokusere på en kamp mot Clark. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skuffende episode. Blir så irritert over Clark. Dexter for Superman Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ugh, ja. Forfatterne har begynt å fokusere alt for mye på romantikk de siste sesongene. Hver gang det skal skje noe action, kommer en uskyldig jente og avbryter, "No please, you don't have to do this!". Noe sier meg at det kommer til å skje noe fryktelig med Chloe. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Niende sesong er bekreftet, men så vidt jeg vet er kun Clark bekreftet. Hvem vet hva som vil skje med resten? Grei nok episode for øvrig, men ikke noe særlig. Å kalle en episode "Beast" uten å ta med Doomsday ble litt for dumt, spesielt med tanke på at Clark og Davis endelig lekesloss litt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Episoden som kom ut i dag likte jeg godt. Hehe, morsomt når Clark ga den ''Trackeren'' til Beth, så var det en PSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå