Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

treningen hans er hva som gjør han til superman..

så dette kan være siste sesongen av smallville eller nest siste ..

problemet er at de har høye seertall.. så hvis de avslutter serien nå ...

så burde de finne på en annen serie i samme "univers" for å fortsette

etter som Aquaman piloten var sett på som for dyr så blir det neppe den

+ det faktumet at han som spilte AC i den piloten nå spiller Oliver

og han som spiller AC i smaville bare er kjent pga Idol..

jeg tror hvis de avslutter smalville nå (serien har vert på lengre enn de planla) så må de enten fortsette med han som superman (lite sansynlig pga mye dyrere effekter og filmene som blir laget)

eller så må de lage en serie om den nest mest etablerte superhelten i smallville..... Green Arrow

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så forresten traileren til neste episode nå nettop..

er enda en green arrow episode .. og ser ut som de blander inn litt fra de klassiske Green lantern/Green Arrow bladene fra 70tallet hvor speedy er narkoman

(Speedy var Green Arrow sin "sidekick")

men her er tvisten .. speedy er ikke i smallville ! da da da dam!

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Unnskyld, jeg har nok forklart meg litt dårlig et par ganger.

 

Jeg er ute etter navnet på en person, en slags superhelt, men hun kan vel ikke kalles "snill". Hun er politi og har en krystall i håndleddet som gjør at hun tildels er en mektig trollkvinne som har tatt over kroppen hennes (i en episode tar denne trollkvinnen over Wonder Woman)

 

Det er i denne episoden hun totalt eier Supermann, jeg er ute etter navnet på trollkvinnen som innehar denne mektige, magiske steinen :)

Lenke til kommentar
tar jeg ikke feil markerer dagenns epsioden første gang det nevner Star City og Gotham i Smallville..

og det slo meg ikke før nå at ollie bor i et klokketårn :p

og nice kommentar om boksehanske pilen :p

 

er litt kult at denne sesongen blir mer romvesen som fiender enn kryptonite freaks..

men dagens var jo bevis på at KF er en del av smallville :p

7163323[/snapback]

 

Star City ble nevnt første episode med herr Queen ;)

 

se ikke bort i fra at Milton Fine/Brainiac dukker opp igjen..

 

Håper virkelig det. Bra skuespill og bra rolle. Han ble jo tilbudt fast rolle, men sa nei grunnet andre prosjekter.

 

Ellers, så kan det nevnes at serieskaperne gjerne tar en sesong til etter denne. Men det er avhengig av seertallene, som holder seg jevne, selv om de har vært høyere i tidligere sesonger.

 

Fantastisk sesong så langt, den beste på lenge. Håper det varer og episode 11 (Justice) blir et høydepunkt. Synd de ikke får med Batman, han var egentlig med allerede i sesong 2 (Adam Knight, spilt av Ian Somerhalder (Boone i Lost)), men de fikk aldri grønt lys. Men den karakteren var ment å være Bruce Wayne.

 

En ung Bruce Wayne i Smallville hadde vært sykt bra. Men så er nå Oliver Queen en tro kopi, akkurat slik han var i begynnelsen av sin tegneseriekarriere. Andre som merket seg "batman lignende" musikk? I et tilfelle kom jo den kjente "frasen" fra Batman (1989) filmen.

 

Ellers kan det nevnes så langt i sesongen;

 

"S" Symbolet er blitt endret til å passe med Superman Returns sin versjon.

Det nevnes 28 kjente galakser, akkurat som i den første filmen

 

 

STOR STOR SPOILER;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Martian Manhunter kommer til Smallville :thumbup:

Han er med i episoden etter den neste og i "Labyrinth". Men vistnok ikke i "Justice"

Lenke til kommentar
STOR STOR SPOILER;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Martian Manhunter kommer til Smallville  :thumbup:

Han er med i episoden etter den neste og i "Labyrinth". Men vistnok ikke i "Justice"

7234281[/snapback]

Hmmm ..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det betyr altså at smallville har fer av de orginale JLA medlemmene med enn det var i piloten som ble laget i 97 for en JLA TVserie.

 

Der var det bare Martian Manhunter, The Flash og Green Lantern som var med av de orginale..

i Smallvill derimot er Superman, The Flash, Martian Manhunter og Aquaman med av de orginale..

og mens JLA piloten brukte aktive JLA medlemmer i 97 til å fylle inn (Fire & Ice, den Braziliansk-Norske Duoen) så bruker Smallville det første JLA medlemmet som ikke var med å grunnlegge JLA (Green arrow) og lederen for Teen Titans (som er en avdeling av JLA) som medlem (Cyborg)

Hmmm .. hvem har mest creed blant fans tro? :p

Lenke til kommentar

Må si jeg har ganske god sans for Lois Lane karakteren, den er langt bedre enn den håpløse man finner i Superman Returns filmen.

 

Jeg tror nok det kommer spin-offs fra Smallville. Syntes også episodene er mer påkosted nå som det er nytt nettverk. Gleder meg faktisk like mye til nye Smallville episoder som jeg gleder meg til Lost, Prison Break og Heroes episoder. Kan ikke huske sist jeg så så mye frem til nye episoder. Alt blir så mye bedre når man toner ned hele "kryptonfreak of the week" konseptet som var standard før.

Lenke til kommentar

Da var dagens episode ferdig.

 

Ikke så veldig bra, for jeg er så ekstremt lei grininga til Lana. Da vi fikk vite at hun hadde besvimt fire ganger til sammen krysset jeg fingrene for en hjernesvulst, men var dessverre ikke det. En evt. hjernesvulst hadde vel uansett blitt kurert av guffa folka pumpa i seg i hytt og pine.

 

Stort forbedringspotensiale. Mer action og mindre 'jeg er glad i deg'-prat.

Lenke til kommentar
Da var dagens episode ferdig.

 

Ikke så veldig bra, for jeg er så ekstremt lei grininga til Lana. Da vi fikk vite at hun hadde besvimt fire ganger til sammen krysset jeg fingrene for en hjernesvulst, men var dessverre ikke det. En evt. hjernesvulst hadde vel uansett blitt kurert av guffa folka pumpa i seg i hytt og pine.

 

Stort forbedringspotensiale. Mer action og mindre 'jeg er glad i deg'-prat.

7257592[/snapback]

 

Smallville uten Kristen Kreuk Lana hadde vært en bedre serie. En mer plagsom karakter skal man lete lenge etter. At mannen av stål skulle vært hodestups forelsket i en sånn jente blir lite troverdig. Kjedeligere karakter skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...