ukjentbrukergitt Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hvilken seson begynner de på da? 1? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hvilken seson begynner de på da? 1? den sesongen som går i USA nå. TVN ligger aldri langt bak med de store seriene. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg synest Smallville har tatt seg opp sinnsykt denne sesongen. Liker spesielt alle disse hintene om supermann Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Enig med Ehtram. Denne sesongen av Smallville har vært mye bedre enn de foregående. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ja hinter mye mer til superman nå og det liker jeg , eneste jeg savner er Lex...har sagt det før og sier det igjen, han var favoritt charkteren min. Spennende fyr, synd de ikke har han med lenger Og jeg må vell gratulere lana ( Kristin Kreuk ) med vell overstått. Hun fylte 26 år igår ( 30.12 ) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Så de har flytta serien til Lørdager.. ? ; / Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Så de har flytta serien til Lørdager.. ? ; / Nei, neste episode kjem 15 januar. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kanskje han mente den som sendes på TVNorge. TVN har jo begynt med 8. sesong på lørdager, mens vi venter fortsatt på fortsettelsen i USA som begynner torsdag om en uke. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 hadde vært fint om trådtittel kunne inneholdt amerikanske sendinger. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Enig...men tror vi må få en moderator til å gjøre det. ettersom trådstarter ikke har vært aktiv siden oktober Endret 7. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Sesong 9? Tipper de fleste ikke klarer å la være Fra her: linky! Question: Any news as to whether Tom Welling has signed on for another season of Smallville? -- Scarlett Ausiello: Yes, there's news, and it's good. Some would even call it, ahem, super. According to a well-placed Smallville insider, Welling is nearing a deal to return for a ninth season. I'm told they're just ironing out some minor deal points, such as should the Brinks Truck pull into the actor's driveway, or just unload on the street. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Så de ombestemte seg? jeg trodde de annonserte for en stund siden at sesong 8 ville bli den siste. men jeg håper for all del de forsetter slik som de har gjort frem til nå(i sesong 8) og ikke tar noen slike omveier/blindveier som de hadde en del av i de forrige sesongene http://www.tv.com/story/12068.html?tag=topslot;image; Edit : slik Endret 9. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ehtram det var en grunn til at jeg puttet det i spoiler. Da regner jeg med at hvis man svarer på det, så svarer man i en spoiler også! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) øi! begynner det igjen i dag?? ja, det gjør det. Endret 15. januar 2009 av toro2 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 øi! begynner det igjen i dag?? ja, det gjør det. Jepp, første episode kommer inatt Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Endelig! Har ventet så lenge på den! Story for kommende episode, rett fra IMDB: The aftermath of Doomsday's attack on Chloe and Jimmy's wedding leaves Clark in shock, but before he can search for the kidnapped Chloe, The Persuader appears and attacks him. Rokk, Imra and Garth, also known as The Legion, step in from the future to help vanquish the Persuader and the group realizes Brainiac has taken over Chloe once again. Meanwhile, up at the Fortress, Chloe, as Brainiac, informs Davis he is Doomsday and was created to kill "the other Kryptonian" and destroy the world. Dette høres lovende ut! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Bra start på vår sesongen, mange hint om fremtiden pga the legion, likte når han ene skulle til å si at clark ville kalle seg selv for superman i fremtiden , også sa de vel noe om at vi skulle begynne med biodrivstoff i 2020, da er vi i gode hender i alle fall :-D Blir spennende å se hvordan doomsday kommer til å oppføre seg, men jeg syenes at chloe/brainiace sa at han møtte væri i borgen i 12 dager for å bli doomsday? men mulig jeg hørte feil. Uansett, bra start etter pausen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Helt ærlig er det lenge siden jeg har sittet igjen med en slik følelse etter å ha sett en episode av smallville. Den var jo faktisk bra Jeg likte veldig godt alle hintene om fremtiden som superman. Vi fikk på en måte sett det fra vårt eget perspektiv. Pluss at man satt igjen med den følelsen at man ville ha mer. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 døds kul episode. kanskje det har noe med ølet, men jeg stor koste meg hele episoden. jeg kjenner ikke til historiene rundt the legion (hvis det er noen), men syntes det var tøft. først minnet det meg noe voldsomt om green lantern med de ringene. alt i alt bra episode og en god start for resten av sesongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå