ukjentbrukergitt Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 de har mye de skal få gjort den siste sesongen hvis dette er den siste Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 og Lex Hans eksistens er vell framleis ein usikkerhet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 JLA har sine egne hemmelige identiteter, så de blir nok ikke å si noe. Oliver hjalp til og med å gi ham en ny identite. Pete ser vi neppe noe mer til, og Lana Lex har sannsynligvis fått hukommelsestap når de dukker opp igjen. Har for øvrig begynt å lese seriene med Doomsday igjen og startet selvsagt med Death Of Superman. Om Smallville-versjonen av Doomsday blir i nærheten like kul kan det bli en meget bra sesongavslutning... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 vi snakket bare om hvem som visste det, ingen kommer til å gjøre noe med det. lex har nok hukomelsestap eller no sånt ja, men han kommer nok tilbake. men en kamp mellom doomsday og superman blir fancy, får se om clark dør eller ikke da Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 og Lex Hans eksistens er vell framleis ein usikkerhet. neh, han skal jo levere senere så må jo komme tilbake Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 og Lex Hans eksistens er vell framleis ein usikkerhet. neh, han skal jo levere senere så må jo komme tilbake hva mener du med det? dog så vet vel alle at han skal ha en episode eller 2. Heck Lana skal jo ha 4 (tror jeg det er) episoder i år. Og ryktene går om sesong 9, Smallville har vistnok nok seere til at de vil kjøre på mere.... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 enten blir det en sesong 9, eller så må de trykke alt inn i de neste 10 episodene eller noe i den duren. lex skal tilbake, clark skal bli superman, stor kamp med doomsday, og sikkert mer og. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Måtte jeg gjette vil jeg tippe Doomsday dukker opp i en av de siste episodene og sloss mot Clark. Det går nok ikke så bra, så Justice League dukker opp og hjelper ham. De stopper Doomsday for en stund, og Clark innser han ikke er sterk nok om han må beskytte alle sammen og identiteten sin samtidig. Clark forsvinner, Doomsday dukker opp, Justice League sliter og Superman dukker opp. (med maske, sannsynligvis). Men det er bare gjetting. For øvrig er Maxima med i JLA i tegneseriene, så jeg vil tippe hun dukker opp igjen. Kanskje hun hjelper til med å stoppe Doomsday for å redde "maken" sin? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 helt sikkter. ifølge det jeg har lest, så sloss alle i justice league mot doomsday, men blir banka, også kommer superman og redder de, selv om han selv blir wasta og. han må jo finne ut at han skal bli superman før det, nå hjelper han jo bare lokalfolket. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 og Lex Hans eksistens er vell framleis ein usikkerhet. neh, han skal jo levere senere så må jo komme tilbake hva mener du med det? Skriveleif:P han skal leve senerer mente jeg, i filmene etc, så han må jo komme tilbake. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 herregud så bra episode, helt drøyt. 10 av 10 Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 herregud så bra episode, helt drøyt. 10 av 10 Endelig sett den ferdig synes Smallville virkelig har tatt seg opp sterkt denne sesongen. Det vi så av Doomsday synes og være bra. blir spennende og se hva som skjer med Chloe.. jeg tror At hun dør i slutten av sesongen. Stort sett fordi hun ikke er endel av Superman universet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Glimrende episode. Kan nesten ikke vente en hel uke. Spent på hva som vil skje fremover. Veldig fin gjensyn med Lana. Istedenfor drama og Clark/Lana kjærlighet fikk vi se en asskicking og en sterk jente. Veldig synd med Chloe, men var på tide at noe skjedde med henne. Jeg tipper hun vil være den første Clark og gjengen ikke vil klare å redde. Tror også hennes offer vil være det siste mot Superman-universet. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Kan nesten ikke vente en hel uke. Du må nok vente lengre enn det Endret 21. november 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Come again? Ikke si at Smallville har tatt vinterferie allerede? De folka elsker å pine oss fansen asså. EDIT: I følge TV.com har de tatt juleferie. Episode 11 er satt til 15. januar. Endret 21. november 2008 av Myst Lenke til kommentar
tobn Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 åhh blir så irritert på Clark "jeg vet alltid best" Kent noen ganger tobn Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Syk episode. Lover veldig bra for resten av sesongen Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Doomsday.. ..er forelska? den var ny, vel? og nå håper jeg folka som syns CGI'en på film og tv er for dårlig er fornøyde.. et av tegneserieuniversets mektigste skapninger redusert til en mann i gummidrakt? hva mener Doomsday fansa om dette? eneste utvei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå