Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lex og Lana blir ikke å se i denne sesongen. Lex dukker kanskje opp som gjest i små doser, men foreløpig er han tapt for alltid. Mercy får ikke Lex til å savnes, hun er like ond og slu. Visste med en gang at det var henne på slutten av siste episode.

Lenke til kommentar
Lex og Lana blir ikke å se i denne sesongen. Lex dukker kanskje opp som gjest i små doser, men foreløpig er han tapt for alltid. Mercy får ikke Lex til å savnes, hun er like ond og slu. Visste med en gang at det var henne på slutten av siste episode.

åh herregud endelig kvitt sutredama lana, på tide! :D

Lenke til kommentar

Lex og Lana er nok borte, men ikke for godt. Begge to kan dukke opp igjen i enkeltepisoder, og for alt vi vet kan en eller begge komme tilbake igjen som faste i neste sesong. ;) Ikke at jeg savner dem. Hadde vært morsomt om Lex dukket opp igjen siden han vet hvem Clark egentlig er, men det blir nok neppe før serien går mot slutten engang.

Lenke til kommentar

...begynner og irritere meg kraftig hvordan folk bare får tak i krystaller ifra fortressen til superman!. skulle tro at han ville satt alle kluter inn for og få den tilbake og jeg synes ikke det passer seg at et eller annet menneske bare ender opp med det krystallet for så og klare og gjemme det unna for selveste superman, nei det her må ordnes opp i, og det fort. det blir faktisk for dumt rett og slett imo.

Lenke til kommentar
...begynner og irritere meg kraftig hvordan folk bare får tak i krystaller ifra fortressen til superman!. skulle tro at han ville satt alle kluter inn for og få den tilbake og jeg synes ikke det passer seg at et eller annet menneske bare ender opp med det krystallet for så og klare og gjemme det unna for selveste superman, nei det her må ordnes opp i, og det fort. det blir faktisk for dumt rett og slett imo.

Han visste jo ikke at hu dama hadde den, og han prøvde å finne den, men da var det allerede for sent.

Lenke til kommentar
Liker også at de endelig begynner å ta ordentlig tak i forholdet mellom Lois og Clark. :)

Var på tide, siden dette er vel siste sesongen.

Synes sesongen til nå har vært god, hadde ikke noe spess mot lana men føltes litt bortkastet hele greia siden man vet det ikke blir dem.

Lenke til kommentar
Liker også at de endelig begynner å ta ordentlig tak i forholdet mellom Lois og Clark. :)

Var på tide, siden dette er vel siste sesongen.

Synes sesongen til nå har vært god, hadde ikke noe spess mot lana men føltes litt bortkastet hele greia siden man vet det ikke blir dem.

Hvorfor tror du det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det har vell aldri blitt sagt at Sesong 8 eller 9 er siste,

Smallville kommer nok til å gå så lenge det er folk som ser på...

Lenke til kommentar
det har vell aldri blitt sagt at Sesong 8 eller 9 er siste,

Smallville kommer nok til å gå så lenge det er folk som ser på...

tja vi har da the flash,aquaman,green arrow og et par andre justice leage allerede i serien så jeg begynner allefall og se en slutt på smallville og en begynnelse på justice leage eller superman med tanke på at superskurkene har begynt og samle seg i en leir så ser det ut som det skal gå mot et oppgjør

Lenke til kommentar

hvem var det som tok den "blå diamanten" fra tess ?

Kan det ha vært lex? :p

Nei det tviler jeg på. Som sagt skal han ikke være med denne sesongen. Lurer på om det kan være Brainiac. Tenkte først på Maxima, men hu ble jo "sugd vekk" og steinen kan ikke være tapt for at serien skal gå videre. Så, enten er det en annen skurk eller Brainiac som gjør comeback, noe jeg syns er mer sannsynlig pga Chloes utviklelse.

Lenke til kommentar

Jeg må si det første jeg tenkte på var Lex, og det tror jeg fortsatt på. I Lost & Clark har også Lex gått under navnet X.

Å bruke en X for noen som helst annen enn lex finner jeg idiotisk siden bokstaven har så stor assosiasjon til han. Dessuten "You are not ready" høres ut som typisk Lex spørr du meg

Lenke til kommentar

Lex? Tja.... kanskje, kanskje ikke. Om det faktisk er Lex som har krystallen og la igjen den beskjeden har vi jo de åpenbare spørsmålene om hvordan han fikk tak i den og hvorfor han ikke er tilbake ennå.

Dessuten vet jeg bestemt at jeg har sett en rød X som symbol før. Mener Teen Titans sloss mot en som kalte seg Red X, og i Earth 2 (om jeg ikke husker feil) hadde vi en Superman X. Mener denne igjen hadde en sammenheng med Brainiac, noe som kan stemme med Chloe's nye evner. Men dette er bare ren gjetting, selvsagt.

Om hun "nye" dama:

Har vi sett det siste til Maxima? Jeg tviler sterkt. I tegneseriene var hun på jakt etter en make, og selvsagt er Clark den eneste som passer. Men der ble hun etterhvert snill og ble med i JLA. Kanskje vi ser noe lignende i Smallville? Jeg håper... Men nå da vi har en fullt bruktbar JLA i Smallville, hvor er Wonder Woman og Batman? Var ikke Bruce Wayne med i en episode?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...