Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt for dumt at Supermann skal være superhelten over alle superhelter, Greeen Arrow har jo noen superkrefter han òg, som kanskje gjør at han kan unslippe Clark.

 

Husker i et blad, der hun politidama med slik ond krystall i håndleddet (hjelp meg med navnet noen) totalt eier Supermann, så Flash må redde han og ta han med til noen som kan lege ham.

Lenke til kommentar
Med Clark sine superkrefter burde det vært umulig, siden han bare kunne brukt superspeed for å se hvordan det gikk med vakten. Clark hadde også hørt Green Arrow med superhørselen sin.

 

Men greit nok egentlig.

7124018[/snapback]

Word.

Tipper Clark hadde brukt ca ett yoctosekund på å sjekek hvordan det gikk med vakta, løpe tre ganger rundt jorda og deretter stoppe Green Arrow.

Lenke til kommentar
Blir litt for dumt at Supermann skal være superhelten over alle superhelter, Greeen Arrow har jo noen superkrefter han òg, som kanskje gjør at han kan unslippe Clark.

 

Husker i et blad, der hun politidama med slik ond krystall i håndleddet (hjelp meg med navnet noen) totalt eier Supermann, så Flash må redde han og ta han med til noen som kan lege ham.

7124261[/snapback]

Green Arrow har ingen superkrefter.. man han er høyt trent i kamsport og total eier alle med bua si..

pluss at han eier en gigant bedrift og er ekstremt smart..

en av de beste måtene jeg har hørt han beskrevet er som en mer downto earth batman med "egene" tanker..

ja mine damer og herrer... Green arrow er en ateist og en (teoretisk)marxist!...

Lenke til kommentar

problemet er at de kan ikke ha Justin Hartley som AC i den seiern nå etter som Mercy Reef er en spinnoff av smallville

 

men den er grei den sålenge de IKKE! ansetter Alan Ritchson som AC i Mercy Reef så er alt ok ...

selv om det er han som er AC i smallville (og han kommer tilbake denne sesongen)

hater når idol kjendiser får "store" roller

 

 

AC = Arthur Curry/Aquaman

Lenke til kommentar

tar jeg ikke feil markerer dagenns epsioden første gang det nevner Star City og Gotham i Smallville..

og det slo meg ikke før nå at ollie bor i et klokketårn :p

og nice kommentar om boksehanske pilen :p

 

er litt kult at denne sesongen blir mer romvesen som fiender enn kryptonite freaks..

men dagens var jo bevis på at KF er en del av smallville :p

Lenke til kommentar

ENDELIG! sa de navnet hans... Brainiac!

jeg misstenker at Lana har en kopi eller noe av den steinen..

og det kan nesten se ut som om sesnongavsluttningen blir at Brainiac og Lex blir en..

som tatt rett ut av bladene..

Kan nesten se ut som om sesong6 er litt insipirert av nesten alle av de misslykkede manusene for Superman Lives ..

som så og si alle handlet om Brainiac og Lex

 

hvis noen av dere lurer på hvem Brainiac egentlig er så kan jeg vel si at det er en av de 4 største fiendene til Superman (Lex Luthor, Darkseid, Brainiac og Doomsday) og muligens stjernen i neste superman film..

 

se ikke bort i fra at Milton Fine/Brainiac dukker opp igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...