Kebab GUD Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): de har ikke lov til å bruke Batman eller WonderWoman pga pågående film prosjekter..noe som er grunnen til at Green arrow er med ... de ville egentlig ha Batman så det så Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Takk gud for det. Batman i Smallville hadde ikke fungert litt. Da hadde jeg rett og slett bare kuttet ut Smallville i protest Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Syns det fungerte bra med Green Arrow jeg, forhåpentligvis blir ting litt lysere enn de har vært de siste episodene... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan ikke bare noen skrive "Warning: Spoilers" i topic så vi slipper dette: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det var jo helt latterlig at Green Arrow klarte å unslippe Clark i det museet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Syns ikke det var det minste latterlig... Han skyter jo etter vakten for å avlede oppmerksomheten til Clark. Med all menneskeligheten i seg blir det naturlig for han å snu seg for å se hvordan det går med vakten, og dermed har Green Arrow muligheten til å unnslippe usett. Ser ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Med Clark sine superkrefter burde det vært umulig, siden han bare kunne brukt superspeed for å se hvordan det gikk med vakten. Clark hadde også hørt Green Arrow med superhørselen sin. Men greit nok egentlig. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Blir litt for dumt at Supermann skal være superhelten over alle superhelter, Greeen Arrow har jo noen superkrefter han òg, som kanskje gjør at han kan unslippe Clark. Husker i et blad, der hun politidama med slik ond krystall i håndleddet (hjelp meg med navnet noen) totalt eier Supermann, så Flash må redde han og ta han med til noen som kan lege ham. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Med Clark sine superkrefter burde det vært umulig, siden han bare kunne brukt superspeed for å se hvordan det gikk med vakten. Clark hadde også hørt Green Arrow med superhørselen sin. Men greit nok egentlig. 7124018[/snapback] Word. Tipper Clark hadde brukt ca ett yoctosekund på å sjekek hvordan det gikk med vakta, løpe tre ganger rundt jorda og deretter stoppe Green Arrow. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Blir litt for dumt at Supermann skal være superhelten over alle superhelter, Greeen Arrow har jo noen superkrefter han òg, som kanskje gjør at han kan unslippe Clark. Husker i et blad, der hun politidama med slik ond krystall i håndleddet (hjelp meg med navnet noen) totalt eier Supermann, så Flash må redde han og ta han med til noen som kan lege ham. 7124261[/snapback] Green Arrow har ingen superkrefter.. man han er høyt trent i kamsport og total eier alle med bua si.. pluss at han eier en gigant bedrift og er ekstremt smart.. en av de beste måtene jeg har hørt han beskrevet er som en mer downto earth batman med "egene" tanker.. ja mine damer og herrer... Green arrow er en ateist og en (teoretisk)marxist!... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vil si meg helt enig med dem som synes at Green Arrow/Oliver Queen har gjort det verdt å følge med på Smallville nå for tiden Og etter å ha sett Aquaman-piloten, har jeg virkelig fått sansen for Justin Hartley som skuespiller - jeg håper at The CW vil ta opp denne serien på et senere tidspunkt... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Aquaman-piloten? Har det vært planer om Aquaman-serie? Tolker utsagnet over som de droppet serien etter piloten? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg mente Mercy Reef, som visstnok har ligget godt plassert på iTMS i USA. Ryktene går om denne serien skal komme inn som en såkalt "Midseason Replacement", uten at noe som helst er 100% bekreftet. Men man har jo lov til å håpe... Endret 22. oktober 2006 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 problemet er at de kan ikke ha Justin Hartley som AC i den seiern nå etter som Mercy Reef er en spinnoff av smallville men den er grei den sålenge de IKKE! ansetter Alan Ritchson som AC i Mercy Reef så er alt ok ... selv om det er han som er AC i smallville (og han kommer tilbake denne sesongen) hater når idol kjendiser får "store" roller AC = Arthur Curry/Aquaman Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) De kan ikke ha JH som AC siden han er GA i Smallville (ooh, forkortninger i fleng)? Jeg personlig synes det hadde fungert med JH som AC, og det at han er GA i Smallville bryr jeg meg heller lite om. Endret 23. oktober 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 tar jeg ikke feil markerer dagenns epsioden første gang det nevner Star City og Gotham i Smallville.. og det slo meg ikke før nå at ollie bor i et klokketårn og nice kommentar om boksehanske pilen er litt kult at denne sesongen blir mer romvesen som fiender enn kryptonite freaks.. men dagens var jo bevis på at KF er en del av smallville Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Husker i et blad, der hun politidama med slik ond krystall i håndleddet (hjelp meg med navnet noen) totalt eier Supermann, så Flash må redde han og ta han med til noen som kan lege ham. 7124261[/snapback] Er kanskje litt OT, men vil ikke lage en ny post ^^ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 kryptonite? er det det deu er ute etter å vite eller? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Da har jeg sett dagens episode. Føler det blir mye prat om følelser og drit og lort, og lite action. Synd at Raya kreperte, hun var nais. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 ENDELIG! sa de navnet hans... Brainiac! jeg misstenker at Lana har en kopi eller noe av den steinen.. og det kan nesten se ut som om sesnongavsluttningen blir at Brainiac og Lex blir en.. som tatt rett ut av bladene.. Kan nesten se ut som om sesong6 er litt insipirert av nesten alle av de misslykkede manusene for Superman Lives .. som så og si alle handlet om Brainiac og Lex hvis noen av dere lurer på hvem Brainiac egentlig er så kan jeg vel si at det er en av de 4 største fiendene til Superman (Lex Luthor, Darkseid, Brainiac og Doomsday) og muligens stjernen i neste superman film.. se ikke bort i fra at Milton Fine/Brainiac dukker opp igjen.. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hmmm, OK episode. Etter Clark er ferdig med å fange/drepe de fra the phantomzone, så starter han "treningen". Slutten på Smallville eller blirre superhelt av Clark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå