Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Var en veldig bra og spennende episode dette her ja :new_woot: Gleder meg til fortsattelsen!

Men virket på en måte som Lana var tapt for alltid, siden han lukket øynene hennes og hun bare satt der... Blir spennende å se om det går ann å få henne normal igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var en veldig bra og spennende episode dette her ja :new_woot: Gleder meg til fortsattelsen!

Men virket på en måte som Lana var tapt for alltid, siden han lukket øynene hennes og hun bare satt der... Blir spennende å se om det går ann å få henne normal igjen!

Med mindre han får ballegrep på Bizarro så er det vel tvilsomt at det er noe som kan gjøres.

Blir glad om hun skrives ut, for hun passer ikke inn i serien lengre..

Lenke til kommentar

Med mindre han får ballegrep på Bizarro så er det vel tvilsomt at det er noe som kan gjøres.

De sier i allefal verken hu eller Lex skal spille neste sesong så det er vel en mulighet

Lenke til kommentar

Da burde de isåfall få inn noe nytt eyecandy, verken Kara eller Lois holder samme standard. Men jeg er faktisk enig i at hun begynner å bli litt daukjøtt i forhold til progresjonen i serien.

Lenke til kommentar

Siste episode:

Så nettopp siste episode, og etter satt jeg bare skuffet tilbake. Før jeg startet avspillingen, gledet jeg meg til endelig å se Clark fly for første gang, som Clark da. Men nei da, ikke denne gangen heller :thumbdown: Begynner å tvile på om vi får se han fly i det hele tatt. Hadde vært tøft med litt air action. Og når det gjelder action, var det en 5 sek. konfrontasjon mellom Clark og Brainiac, og det var det. Håpløst :mad:

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

shit, dagens episode ga oss veldig innblikk i Lex sin tankegang ;P og jeg likte hva jeg så, hehe. Nå er nok Lex veldig nærme og bli det onde geniet han orginalt er. Og Clark er forsatt, eh clark. Men overrasket meg veldig om hvem som døde, litt kjett også. For jeg likte personen godt, kryponsite har lagd en rimelig bra tribute som burde sjekkes ut.

Lenke til kommentar

Da burde de isåfall få inn noe nytt eyecandy, verken Kara eller Lois holder samme standard. Men jeg er faktisk enig i at hun begynner å bli litt daukjøtt i forhold til progresjonen i serien.

Nå er ikke Lana så mye å skryte over hun heller da. Både Kara og Lois er vassere enn henne, men det hadde ikke å vært å forakte at kom noen nytt.

Uansett kan jeg ikke vente på at Lana dauer. Hun er ikke annet en udugelig.

Over til dagens episode. Må si jeg ble sjokker over episoden start. Det var vel egentlig uunngåelig, men vet ikke helt om jeg likte det eller ikke, siden han var min favorittkarakter.

Må si at jeg synes handlingen begynner å bli ganske rotet nå. Kan ikke akkurat se hvordan det vil utvikle seg videre.

Lenke til kommentar

wow for en flott episode! den var rå ,følte episoden varte i 10 min så var den slutt :p med andre ord, veldig spennende.

Synd med Lionel tho, lex er jo blitt helt evil nå. Virker ut som at det ikke er ett eneste håp om at han er en snill person lenger.

Likte også slutten ganske godt, i begravelsen til Lionel.. flott scene :) R.I.P Lionel

Lenke til kommentar
wow for en flott episode! den var rå ,følte episoden varte i 10 min så var den slutt :p med andre ord, veldig spennende.

Synd med Lionel tho, lex er jo blitt helt evil nå. Virker ut som at det ikke er ett eneste håp om at han er en snill person lenger.

Likte også slutten ganske godt, i begravelsen til Lionel.. flott scene :) R.I.P Lionel

Det at lex er fullstendig Evil symboliseres vel ganske klart med at han "brenner" sitt snille lille jeg!

Lenke til kommentar

Denne episoden likte jeg veldig godt, selv om den tok livet av en av favorittkarakterene mine. Men det måtte vel skje en gang, Lionel har overlevd mye opp igjennom sesongene. Veldig godt symbolisert at Lex endelig blir komplett ond som han skal være også, når han kastet sitt snille jeg i peisen..

Lenke til kommentar

Serien startet bra, men etter noen sesonger gikk jeg lei. Heldigvis har det begynt å ta seg opp igjen i det siste, så sesong 6 og oppover kan anbefales. Men jeg håoer vi får se mer til Green Arrow og den gjengen der snart. Da GA dukket opp sluttet jeg ganske raskt å bry meg noe særlig om hva Clark driver på med. Er han en helt eller bare idiot? Det er ikke godt å si nå om dagen. Heldigvis har vi jo Kara til å ordne opp, men hun burde så avgjort få lov til å gå litt "berserk" som Supergirl snart. :p

Lenke til kommentar
Serien startet bra, men etter noen sesonger gikk jeg lei. Heldigvis har det begynt å ta seg opp igjen i det siste, så sesong 6 og oppover kan anbefales. Men jeg håoer vi får se mer til Green Arrow og den gjengen der snart. Da GA dukket opp sluttet jeg ganske raskt å bry meg noe særlig om hva Clark driver på med. Er han en helt eller bare idiot? Det er ikke godt å si nå om dagen. Heldigvis har vi jo Kara til å ordne opp, men hun burde så avgjort få lov til å gå litt "berserk" som Supergirl snart. :p

Ingen som har peiling på hvortid Clark skal lære seg å fly? :p

Lenke til kommentar

Ingen som har peiling på hvortid Clark skal lære seg å fly? :p

Joda! Det er i den første supermann filmen! Etter at han drar fra mora....

Lenke til kommentar

sjekk ut spoilerne på kryptonsite folkens ;P mye bra der nå, serien ser ut til og gå en vei. og det er oppover, legg gjerne merke til apocalypse promobildene og spoilerne. Har sagt det før, tom Welling er en fyr som burde få directe og skrive fler episoder, han er flink til og ta med viktige ting fra historien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...