Nevnarion Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Mmm, likte episode 11. Gøy med Green Arrow tilbake, syns han kan være med enda mer. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 ja, Queen er kul han. Men Black Canary skuffet, falt ikke helt for henne. Men bra at de prøver i værtfall. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 http://www.kryptonsite.com/greenarrowspinoff.htm Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hmm, sjekka litt om smallville i dag, og så at det hadde kommet episode 12. Siste episoden jeg så var når Kara foresvant inn til byen og hadde glemt alt... Er det noen episoder mellom disse to? (synes nemlig starten på 12ern var litt rar, de visste liksom hvor Kara var). Og når kom egentlig ep. 12 ut? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Episode 12 kom ut på torsdag. Episode 13 kjem ikkje før 13 mars, altså 26 dagar ventetid... Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Smallville eier Tror jeg skal kjøpe season 5 snart... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Pete Ross: I have to find another way to save the world.... tipper det er da han fikk ambisjoner om og gå inni politikken, aka predisent Pete Ross. Helt grei episode, men syntes jeg har sett den starten der på en episode så alt for mange ganger. Begynner og bli mye av det samma. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kommet ny episode i det siste? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Faen.. kan ikke folk lære seg å bruke "Lysår" riktig snart! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) "Hero" kan egentlig summeres opp med 1 setning: Reklame for Stride tyggegummi, og den samme sutrete holdingen fra Pete som alltid får ham i trøbbel. Dårligste episode IMO så langt i sesong 7. Endret 15. mars 2008 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Gøy med gamle karakterer tilbake, og gøy å se Pete igjen, men episoden i seg selv var ikke noe spesielt å skryte av. Stort sett bare en fillerepisode. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Kom det en ny smallville episode i går? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Kom det en ny smallville episode i går? Ja. EP 14. Endret 22. mars 2008 av Elensar Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Dæven, må si at denne episoden var bra. Beste jeg har sett på lenge! Men jeg lurer litt på hvor lenge smallville kommer til å vare, for det har jo ikke kommet så veldig mye lenger i selve historien... Kanskje 10 sesonger? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 virkelig en bra episode det ja, kara er pen. mista all respect for Lionel nå jeg også. Er lett å la seg lure av Luthor familien. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Smallville er fornya med ein sesong, men kontrakten til Michael Rosenbaum og Kristen Kreuk går ut etter denne sesongen. Dei blir kanskje med i nokre få episodar av sesong 8. Elles er resten med i neste sesong. Endret 23. mars 2008 av Elensar Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ok. Greit at Lana ryker ut, begynner å bli lei av henne, men at Lex slutter er et stort tap Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Lana kan for min del også bare forlate serien, vil se litt framskyving på Lois og Clark fronten. Synd vi bare ser mindre og mindre av Lois vet ikke om dere har fått det med dere men: "Apocalypse" Director RevealedThe director of the 18th episode of Smallville's seventh season is said to be revealed in the latest issue of Entertainment Weekly, now hitting subscribers' mailboxes. The director of that episode is a popular director of two episodes from past seasons, "Fragile" and "Hydro." We're speaking, of course, of Tom Welling. For øvrig er noen av mine ynglingsepisoder fragile og hydro så har stor tro Endret 24. mars 2008 av GullApE Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vertitas ble ikke som de lovte. Episoden skulle fungere som en sesong avsluttning siden writer striken var. Istedet så klipte de bort 5min av episoden så ble en rimelig kort episode i dag. Men den var forsatt full av spenning;) http://www.youtube.com/watch?v=0FJ1VwT86Ok trailer for neste episode, inneholder majorspoilers. Lex går ut av skyggen fra sin far haha venta lenge på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå