hinduuu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Flott episode eller hva? Jeg likte den, Lana: My team found no traces " bla bal " hun er blitt litt av ei utspekulert dame nå;P Clone greiene kom ikke så forbausene, bizzaro også. Huff av meg Endret 14. desember 2007 av GullApE Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg er happy Bizzaro er tilbake... Men lurer litt på, er det Jor el som har sperra han inne, og latt bizzaro løpe fritt. Eller er det Jor el som sperra Clark inne, så dukka bizzaro opp? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 hehe, håper det var Clark selv som bestemte seg for og bli sperret inne. så har han begynt treninga si nå på en aller anna måte. Så kommern tilbake i slutten av sesongen og banker litt ass med en ny holdning. Og vi får se flashbacks senere i sesong8 av treninga hans, men det skjer nok ikke. Bare ønske tenking fra min side ,) Men er mer nysjerring på hvor faen Bizzaro har hvert, og har han gjort noe med mr Martian Manhunter? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Herlig episode som virkelig tok av mot slutten. Syns Smallville er i en god periode nå med mye spenning og overraskelsesmomenter. Får håpe det ikke tar altfor lang tid etter jul før serien er tilbake. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Den er tilbake 31 jan. http://www.tv.com/smallville/persona/episo...list;ep_title;9 kan få en ytteligere, men la oss håpe at dette ikke skjer Lenke til kommentar
txvz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Forhåpentligvis tar serien seg opp etter nyttår. Ser ut som det blir mer av Justice League etter nyttår. Green Arrow kommer tilbake og tror de skal ha en episode med Black Canary for de som vet hvem det er. Pete Ross kommer visst også tilbake. Endret 18. desember 2007 av txvz Lenke til kommentar
hans A Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Man 7 jan kl 22:50 starter TVNorge opp med sesong 7 av smallville. Gleder meg. For jeg har ikke sett den på nettet. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Forhåpentligvis tar serien seg opp etter nyttår. Ser ut som det blir mer av Justice League etter nyttår. Green Arrow kommer tilbake og tror de skal ha en episode med Black Canary for de som vet hvem det er. Pete Ross kommer visst også tilbake. nice! Digger green arrow - charakteren. liker også skuespilleren som spiller han så dette kan bli bra blir kjekt å få serien igang igjen, bare 30 dager til Lenke til kommentar
txvz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Forhåpentligvis tar serien seg opp etter nyttår. Ser ut som det blir mer av Justice League etter nyttår. Green Arrow kommer tilbake og tror de skal ha en episode med Black Canary for de som vet hvem det er. Pete Ross kommer visst også tilbake. nice! Digger green arrow - charakteren. liker også skuespilleren som spiller han så dette kan bli bra blir kjekt å få serien igang igjen, bare 30 dager til Hvis du liker han som spiller Green Arrow kan du se på pilot episoden av Aquaman. Samme som spiller. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Når begynner den igjen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 1. februar ifølge MyEpisodes.com Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 1. februar ifølge MyEpisodes.com Det er 1 feb i Norge, men det er kl 20 i USA. så du kan laste ned episoden 1 Feb Lenke til kommentar
txvz Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ettersom Smallville går på Torsdager i USA så vil det jo bli 31.jan. Men da igjen, med tidssone forskjellen, altså mulig å laste ned for norge den 1.feb. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og her er bilde av gjesten i episode som kommer 7 februar Og her er bilde fra bladene Er mye som de feiler på.. bla masken.. mangel på parykk/langt hår... men er nok den nærmeste de har kommet på smallville til den ekte kostymen så langt.. Og nå bare for å ha det gøy.. Black Canary og PowerGirl.. De burde ha med Powergirl synes jeg Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 mm Greit nok, skulle ønske Dinah hadde lengere hår i smallville tho. Powergirl i smallville, mhm hvem ville du hatt til og spille henne ? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 hmm høres spennende ut! gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
txvz Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg syns det er naturlig å tro at det er en ung utgave av BC som kommer til smallville..ettersom clark er ung er det vel naturlig at BC er ung også?! Derfor blir de litt tilgitt fra min side for at drakten og utseende ikke stemmer helt..green arrow og black canary er forøvrig de eneste som bruke "superheltdrakter" i serien også?! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg syns det er naturlig å tro at det er en ung utgave av BC som kommer til smallville..ettersom clark er ung er det vel naturlig at BC er ung også?! Derfor blir de litt tilgitt fra min side for at drakten og utseende ikke stemmer helt..green arrow og black canary er forøvrig de eneste som bruke "superheltdrakter" i serien også?! Impulse, Aquaman og Cyborg brukte også .. den første man så med drakt var "Acrata" men hu så vi bare en gang og aldri mer.. Black Canary i serien er faktisk eldre enn det hu var når hu først dukket opp i bladene.. samme med Cyborg og Impulse .. mens resten er yngre Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Da var "Persona" sett, og... ...det ser ut som at Lana var "better off" med Bizarro. Velkommen tilbake til James Marsters! Og moro med Marc McClure som Dax-Ur, med tanke på at han spilte som Jimmy Olsen i de 4 Supermann-filmene m/Christopher Reeve. Stakkars Grant/Julian... Endret 1. februar 2008 av EviLEddiE Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Lana og Clark begynner og gli litt fra hverandre. Better late than never! var helt grei episode, braniac spilte begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå