hinduuu Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 hehe, ja var litt morsomt det. Hull i låvetaket og greier Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Magic! om de begynner og dra magic inni serien da slutter jeg og se på flekken. Dette har de vel egentlig gjort allerede i en av sesongene. Han der karen med det helt syke navnet fullt av konsonanter. Husker det ikke i farten. Fikk Clark til å snuble på fotballbanen bl.a. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Magic! om de begynner og dra magic inni serien da slutter jeg og se på flekken. Dette har de vel egentlig gjort allerede i en av sesongene. Han der karen med det helt syke navnet fullt av konsonanter. Husker det ikke i farten. Fikk Clark til å snuble på fotballbanen bl.a. Jepp, pluss når Lana, Loise å Chloe ble tatt over av hekser fra fortiden. De klarte jo til å med å fjerne alle kreftene til Clark. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 ja stemmer, dritt sesong. to ting jeg husker godt der, superman sin ville flysekvens i crimson trur jeg det var. villeste flyscenen jeg har noen gang sett i en serie. Så han fyren fra supernatural var med i den sesongen. Alt anna er fortrengt ;P Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Magic! om de begynner og dra magic inni serien da slutter jeg og se på flekken. Dette har de vel egentlig gjort allerede i en av sesongene. Han der karen med det helt syke navnet fullt av konsonanter. Husker det ikke i farten. Fikk Clark til å snuble på fotballbanen bl.a. Det var nok ikke magi nei.. Mxyzptlk er en imp fra den femte dimensjonen han er ikke bundet fast av vår tredjedimensjons lover.. men de hadde jo mye hekse greier for noen sesonger siden.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 da var siste episode sett, joa grei episode det liker ikke lana så godt lengre. men var litt kjekt å se hvordan hun oppførte seg med kreftene til clark. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 ganske morsom episode i starten hun sciencedama på slutten burde ha sett den svarte organismen hun løftet opp en dings, og den var rett under, umulig og ikke se. jaja, er jo bare en serie. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som har hørt noe om TVNorge sine sendeplaner for sesong 7? Står ingenting om det på siden deres. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har dessverre ikke det, men om det kommer så blir det nok litt etter jul vil jeg tro. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Sesong 7 av Smallville kan ende opp med kun 15 episoder grunnet streiken blant skribentene. Bionic Woman har alt sluttet å spille inn nye episoder, Heroes har endret slutten av episode 11(?) for at den skal fungere som cliffhanger, Battlestar Galactica har fått opphold i produksjonen and so on. Så spørs hvordan de løser denne sesongen av Smallville om ikke streiken snart tar slutt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jaja Bionic Woman kan jeg leve uten, var ikke så bra til å bli fan av. Men at Smallville slutter tidligere er verre. Eneste positive jeg kan si er at vi er fortsatt i begynnelsen av serien og kan få en verdig avslutning. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hahaha, for en episode. Julian, en twist jeg ikke så komme, Kara så jeg heller ikke komme. Steike Kara er hot måtte bare få det ut, og skjer med lysshow a ;P Øya mine svir vær gang jeg ser fortress of solitude ;P Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Coast City! Whoooo Så lang har de faktisk bare nevnt/vert i 4 DC byer.. Metropolis, Gotham, Star City og Coast City.. egentlig litt rart de ikke har snakket noe om Central City og Keystone.. Coast City er hjemstedet til Hal Jordan (Green Lantern) og ble en gang nuket.. for tiden er den bygget opp igjen men det bor bare noen tusen der.. mens det er plass for millioner Endret 16. november 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hahaha, for en episode. Julian, en twist jeg ikke så komme, Kara så jeg heller ikke komme. Steike Kara er hot måtte bare få det ut, og skjer med lysshow a ;P Øya mine svir vær gang jeg ser fortress of solitude ;P Ja, de to tingene overrasket meg og Men jeg likte Christopher Heyerdahl som Zor-El Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Likte forige episode, flere tvister jeg ikke så komme, som flere har nevnt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Dæven denne tvisten kom som et sjokk. Herlig. Selv om det nesten blir litt over styr, så åpnet dette for mye spennende. Skjønte jo med en gang at GG og Lex holdt på med noe, men ble positivt overrasket over at det var noe på det personlige plan, og ikke en vanlig hemmelig prosjekt-greie. Endret 19. november 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er jeg den eneste som irriterer seg over at ABSOLUTT ALLE fra Krypton utenom Clark kan fly? Tar han seg ikke en flytur iløpet av sesongen blir jeg rett å slett overgitt. Lenke til kommentar
harsa Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har lurt på en ting ganske lenge nå.. Jimmy Olsen.. Er ikke det samme skuespilleren som spilte han som fikk kreftene til Clark overført gjennom lyn for en del sesonger siden`? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 nei, de to er ikke samme skuespilleren Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 De er tvillinger hvis jeg ikke husker helt feil I virkeligheten altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå