Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Magic! om de begynner og dra magic inni serien da slutter jeg og se på flekken.

Dette har de vel egentlig gjort allerede i en av sesongene. Han der karen med det helt syke navnet fullt av konsonanter. Husker det ikke i farten. Fikk Clark til å snuble på fotballbanen bl.a.

Lenke til kommentar

Dette har de vel egentlig gjort allerede i en av sesongene. Han der karen med det helt syke navnet fullt av konsonanter. Husker det ikke i farten. Fikk Clark til å snuble på fotballbanen bl.a.

Jepp, pluss når Lana, Loise å Chloe ble tatt over av hekser fra fortiden. De klarte jo til å med å fjerne alle kreftene til Clark.

Lenke til kommentar

Det var nok ikke magi nei.. Mxyzptlk er en imp fra den femte dimensjonen :p

han er ikke bundet fast av vår tredjedimensjons lover..

men de hadde jo mye hekse greier for noen sesonger siden..

Lenke til kommentar

Sesong 7 av Smallville kan ende opp med kun 15 episoder grunnet streiken blant skribentene. Bionic Woman har alt sluttet å spille inn nye episoder, Heroes har endret slutten av episode 11(?) for at den skal fungere som cliffhanger, Battlestar Galactica har fått opphold i produksjonen and so on. Så spørs hvordan de løser denne sesongen av Smallville om ikke streiken snart tar slutt.

Lenke til kommentar

Coast City! Whoooo

Så lang har de faktisk bare nevnt/vert i 4 DC byer.. Metropolis, Gotham, Star City og Coast City.. egentlig litt rart de ikke har snakket noe om Central City og Keystone..

Coast City er hjemstedet til Hal Jordan (Green Lantern) og ble en gang nuket.. for tiden er den bygget opp igjen men det bor bare noen tusen der.. mens det er plass for millioner

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
hahaha, for en episode. Julian, en twist jeg ikke så komme, Kara så jeg heller ikke komme. Steike Kara er hot ;) måtte bare få det ut, og skjer med lysshow a ;P Øya mine svir vær gang jeg ser fortress of solitude ;P

Ja, de to tingene overrasket meg og :p

Men jeg likte Christopher Heyerdahl som Zor-El ;)

Lenke til kommentar

Dæven denne tvisten kom som et sjokk. Herlig. :D Selv om det nesten blir litt over styr, så åpnet dette for mye spennende. Skjønte jo med en gang at GG og Lex holdt på med noe, men ble positivt overrasket over at det var noe på det personlige plan, og ikke en vanlig hemmelig prosjekt-greie.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...