Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episode 11 News

Da er det bekreftet at Alaina Huffman skal spille Dinah Lance/Black Canary

alainavn4.jpg

Smallville is expanding its superhero roster this winter. Executive producer Al Gough confirms for TVGuide.com that Black Canary will make her first appearance on the CW series in the Jan. 10 episode. Playing the role will be Canadian actress Alaina Huffman, who had a supporting role in Sci Fi Channel’s Painkiller Jane.

As comic fans know, where there’s Black Canary, the Green Arrow can’t be far behind. Indeed, the episode, titled “Siren,” will feature the return of the Emerald Archer (played by popular guest star Justin Hartley), last seen in January heading off with his newly formed Justice League.

In DC Comics lore, the two crimefighters have a long and complicated romantic history. But in a unique twist, Smallville will pit them against each other — at least initially. “When we meet her, she’s a vigilante working for Lex Luthor,” Gough says. The Justice League “has been keeping their eyes on Lex and trying to thwart him at every turn.” Fed up, Lex “will say to Black Canary, if you can bring me the head of the Green Arrow, I’ll make it very much worth your while.”

Like her comic-book counterpart, Smallville’s version is a martial-arts expert whose superpower is a “canary cry” — a high-pitched scream that can shatter objects and take down opponents. And, yes, she will sport the fishnet stockings that are a trademark of the character’s costume.

So will romance eventually bloom between Green Arrow and Black Canary? “It’s the very beginning of their relationship,” Gough says. “At the end of the episode you clearly see that they have some sparks.” —Reporting by Rich Sands

Lenke til kommentar

*mine innlegg*

Begynte ikke å se på Smallville før i sommer, og har i løpet av høsten sett gjennom samtlige sesonger. Først i dag tok jeg igjen serien så langt den har kommet. Så nettopp nyeste episode, og sesong 7 har virkelig startet bra. Denne episoden var også veldig interessant, med mye om moren til Clark. :)

Lenke til kommentar

Huff........ er det bare meg som synes Clark er overfølsom for kryptonite. Han holder jo på å stryke med bare det er i nærheten for tiden. Dessuten at folk får kreftene han sine i hytt å pine irriterer meg noe jævlig. Å mest av alt. BLI KVITT LANA!! Satan å lei jeg er den dama. Trekant dramaet mellom Lex, Lana og Clarke er ihvertfall jeg rimelig fed up av nå. Nei, på tide å få tilbake noen gode gammeldags episoder.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg ser fram til dagens episode, var så dum at jeg leste en del poster fra folk som allerede har sett den. Eneste jeg fikk med meg var " crap, yet another new episode with lana in the headlines. " osv osv.

Er så luta lei lana nå, men kanskje jeg skal forr en gangs skyld spare episoden til etter jeg har sett earl og supernatural ;)

Lenke til kommentar

hahha, så dagens episode akuratt nå.

Den var jo faktisk drit bra da, screw lana og clark pisset. Men braniac!! Trur detta er turnet pointet for LAna og Clark sitt forhold. Trur framover at det kommer til og begynne å dra fra hverandre bit etter bit.

Også opplagt at delen fra det svarte skipet er Braniac! Er nok ikke lenge til han dukker opp og skaper litt problemer for Kal-El. Men jeg håper han har en anna agenda nå enn og befri Zod, kanskje gjøre det han orginalt er mest kjent for. Ødlegge universet, lære seg all kunnskapen som er i hele universet osv.

Lenke til kommentar
Huff........ er det bare meg som synes Clark er overfølsom for kryptonite. Han holder jo på å stryke med bare det er i nærheten for tiden. Dessuten at folk får kreftene han sine i hytt å pine irriterer meg noe jævlig. Å mest av alt. BLI KVITT LANA!! Satan å lei jeg er den dama. Trekant dramaet mellom Lex, Lana og Clarke er ihvertfall jeg rimelig fed up av nå. Nei, på tide å få tilbake noen gode gammeldags episoder.

Har en kammerat som ikke ser smallville pga akkurat det med at han er overfølsom.. han mener at superman er sterkere enn det og at av og til så tåler han mindre av små kryptonit stene enn store og følsomheten varier voldsomt:D

Kan ikke bli mer enig, få vekk lana.. hun er pen å se på men JEBUS kom igjen..:S

Endret av Parabox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...