Epleskrell Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Da blir det endelig litt Kara igjen.. På tide!! Vil se litt flyving! Kul episode, likte veldig godt at de fikk inn endel Superman historie inn i bildet Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 bra episode dette, godt å få kara tilbake, herlig jente var også stilig og se litt om fortiden hennes Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Likte forige episode veldig godt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Litt kul manip: Hehe Men likte ikke clarks drakt noe særlig Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Så nettop episoden nå, og må si den var bra! Eneste minuset var at Clark kanskje ikke skulle sagt til Lana at han hadde krystallen.. For ho virker ikke helt god oppi knotten Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Episode 11 News Da er det bekreftet at Alaina Huffman skal spille Dinah Lance/Black Canary Smallville is expanding its superhero roster this winter. Executive producer Al Gough confirms for TVGuide.com that Black Canary will make her first appearance on the CW series in the Jan. 10 episode. Playing the role will be Canadian actress Alaina Huffman, who had a supporting role in Sci Fi Channel’s Painkiller Jane. As comic fans know, where there’s Black Canary, the Green Arrow can’t be far behind. Indeed, the episode, titled “Siren,” will feature the return of the Emerald Archer (played by popular guest star Justin Hartley), last seen in January heading off with his newly formed Justice League. In DC Comics lore, the two crimefighters have a long and complicated romantic history. But in a unique twist, Smallville will pit them against each other — at least initially. “When we meet her, she’s a vigilante working for Lex Luthor,” Gough says. The Justice League “has been keeping their eyes on Lex and trying to thwart him at every turn.” Fed up, Lex “will say to Black Canary, if you can bring me the head of the Green Arrow, I’ll make it very much worth your while.” Like her comic-book counterpart, Smallville’s version is a martial-arts expert whose superpower is a “canary cry” — a high-pitched scream that can shatter objects and take down opponents. And, yes, she will sport the fishnet stockings that are a trademark of the character’s costume. So will romance eventually bloom between Green Arrow and Black Canary? “It’s the very beginning of their relationship,” Gough says. “At the end of the episode you clearly see that they have some sparks.” —Reporting by Rich Sands Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 *mine innlegg* Begynte ikke å se på Smallville før i sommer, og har i løpet av høsten sett gjennom samtlige sesonger. Først i dag tok jeg igjen serien så langt den har kommet. Så nettopp nyeste episode, og sesong 7 har virkelig startet bra. Denne episoden var også veldig interessant, med mye om moren til Clark. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Huff........ er det bare meg som synes Clark er overfølsom for kryptonite. Han holder jo på å stryke med bare det er i nærheten for tiden. Dessuten at folk får kreftene han sine i hytt å pine irriterer meg noe jævlig. Å mest av alt. BLI KVITT LANA!! Satan å lei jeg er den dama. Trekant dramaet mellom Lex, Lana og Clarke er ihvertfall jeg rimelig fed up av nå. Nei, på tide å få tilbake noen gode gammeldags episoder. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kan ikke si at jeg ser fram til dagens episode, var så dum at jeg leste en del poster fra folk som allerede har sett den. Eneste jeg fikk med meg var " crap, yet another new episode with lana in the headlines. " osv osv. Er så luta lei lana nå, men kanskje jeg skal forr en gangs skyld spare episoden til etter jeg har sett earl og supernatural Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hahha, så dagens episode akuratt nå. Den var jo faktisk drit bra da, screw lana og clark pisset. Men braniac!! Trur detta er turnet pointet for LAna og Clark sitt forhold. Trur framover at det kommer til og begynne å dra fra hverandre bit etter bit. Også opplagt at delen fra det svarte skipet er Braniac! Er nok ikke lenge til han dukker opp og skaper litt problemer for Kal-El. Men jeg håper han har en anna agenda nå enn og befri Zod, kanskje gjøre det han orginalt er mest kjent for. Ødlegge universet, lære seg all kunnskapen som er i hele universet osv. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Også opplagt at delen fra det svarte skipet er Braniac! Her er jeg helt enig med deg. Tenkte akkurat det samme. Eneste posetive med hele episoden i mine øyne. James Marsters dukker jo opp igjen i episode 10, så det kan bli morro Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 denne serien har vart i 4 sesonger for mye... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Bort med deg! fra spøk til revolver. Smallville har ikke vart for lenge, og håper den værtfall får 4sesonger til om ikke mer! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Syns den har vart passe lenge, det er nå historien begynner å bli spennende. Tror ikke det blir lenge til han lærer å fly. Håper bare serien ikke blir altfor rammet av streiken. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Begyner å lure på om hu samma som Brainiac krøyp inn i blir Indego (også kjent som Brainiac 8) og jeg håper Brainiac 5 dukker opp snart Lenke til kommentar
hallodewuf8u28uf3298uf9832 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Huff........ er det bare meg som synes Clark er overfølsom for kryptonite. Han holder jo på å stryke med bare det er i nærheten for tiden. Dessuten at folk får kreftene han sine i hytt å pine irriterer meg noe jævlig. Å mest av alt. BLI KVITT LANA!! Satan å lei jeg er den dama. Trekant dramaet mellom Lex, Lana og Clarke er ihvertfall jeg rimelig fed up av nå. Nei, på tide å få tilbake noen gode gammeldags episoder. Har en kammerat som ikke ser smallville pga akkurat det med at han er overfølsom.. han mener at superman er sterkere enn det og at av og til så tåler han mindre av små kryptonit stene enn store og følsomheten varier voldsomt:D Kan ikke bli mer enig, få vekk lana.. hun er pen å se på men JEBUS kom igjen..:S Endret 9. november 2007 av Parabox Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Overfølsom er nok å ta i litt.. det er temlig korrekt slik han er der.. mitt problem er at de bruker det FOR FUCKINGS MYE! Superman har fler svakheter enn Kryptonite.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Magic! om de begynner og dra magic inni serien da slutter jeg og se på flekken. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Okay, med litt ettertanke så var der faktisk en ting til som var vittig i denne episoden. Når Clark å Lana knulle så huset å låven begynte å gå istykker, å resten av Smallville følte "jukkingen" som ett jordskjelv. Skal tilstå jeg trakk litt på smilebåndet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå