OlaTK Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 En helt grei episode spør du meg. Veldig mye romantisk kjærlighetsopplegg på slutten,som satte en liten demper, men man må jo ha litt av det også. Blir morro å se Kara Vs Clark fremover. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvis dere like badguyen i dagens så burde dere se JL episoden "The savage time" og "Hereafter " de er de beste med Vandal Savage "The Savage Time" Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=tRcNjTN2K2c Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=ArxeoayygmA Del 3: http://www.youtube.com/watch?v=Mce5jJlVQGY Del 4: http://www.youtube.com/watch?v=5n2TWy1IhwI Del 5: http://www.youtube.com/watch?v=ax6MY-3aCAU Del 6: http://www.youtube.com/watch?v=UPHAWR4VI5E Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 I episode 11 å kommer Green Arrow tilbake og Black Canary blir introdusert.. tilfeldighet? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 fyfaen eneste som mangla. Det beste paret innenfor tegneserie historien til dc spør du meg. Trur du dem er sammen a kebabb? lurer veldig på hvem som skal spille dinah lance Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) For de som ikke vet hvem det er snakk om: Black Canary is a fictional character, a DC Comics superheroine. Created by writer Robert Kanigher and artist Carmine Infantino, the character first appeared in Flash Comics #86 (August 1947). Black Canary is noted for her martial-arts skills and her "Canary Cry" – a high powered, sonic scream with the ability to shatter objects and incapacitate villains. Among the first generation of superheroes, she was a member of the Justice Society of America, the first superhero team to appear in comic books. In the 1980s, the character's history was rewritten to make her two entities: Dinah Drake Lance, who took part in Golden Age adventures and married Gotham City detective Larry Lance, and their daughter Dinah Laurel Lance, who has appeared in modern stories. The combination of the Black Canary's courage, fearlessness, fighting prowess, and her sex appeal (accentuated by her characteristic fishnet stockings) has resulted in her being referred to as "The Blonde Bombshell." Kilde: Wiki Dessverre får vi ikke sett henne før om lenge. Lenge til episode 11 kommer. Edit: Lagt i skjul etter pirk fra OlaTK. De uvitende skal respekteres! Endret 25. oktober 2007 av Myst Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Når K-dog introduserer med Skjul, bør dere andre følge opp siden det er snakk om fremtidige episoder. Ikke det at jeg bryr meg så veldig, men kan godt være andre som gjør det. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 ser ut som det blir en morsom episode Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Likte dagens episode, gode gammle lionel tilbake kanskje;)? når han slo ihjel dama fyfaen til og med Lex så skremt ut. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Var sikker på han kom til å fly når han reddet Lana, men neida........ kjipt......... Utenom var det en helt grei episode synes jeg. Verken over eller under gjennomsnittet. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fikk i alle fall se et glimt av "flyving" da, selv om han mer eller mindre bare dalte ned. Episoden var nok en gang helt ok, likte slutten med kappen som bare hang på porten. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Digga denne episoden jeg. Kult at supermann fikk kappen sin Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hey. hvor mange sesonger er det av smallville. har sett kanskje noen få episoder, men bare litt her og der. lurer på om jeg skal begynne å følge med fra start av...... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 De har nå startet på den 7. sesongen. Så du har mange timer med god Smallville foran deg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 God episode, selv om han burde flydd etter han reddet Lana. Og jeg likte dårlig at Lana var blitt "evil." Men noe måtte de vel gjøre for å kunne bryte opp mellom henne og Clark etter hvert, dette er vel bedre enn at hun skulle dødd. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 var en DEL "cameos" av andre DC figurer i denne episoden bla fikk vi se en liten statue av Parallax, Sandman, Mr Freeze, Houerman, Starman, Parasite og Black Canary .. Som kommer i episode 11 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det var? sett igjennom episoden 4-5 ganger nå og kan ikke si at jeg så noen kjente. Var det i comic'n du så mr freeze og parralax osv? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det var? sett igjennom episoden 4-5 ganger nå og kan ikke si at jeg så noen kjente. Var det i comic'n du så mr freeze og parralax osv? Når Clark kommer hjem til han kisen rett før han kommer opp på PC-en så ser man de Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 her er de (Resten er i forgrunnen og er synlig rett føre kamera fokuserer på Black Canary) Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 var en bra episode dette her, trodde også clark skulle fly når han reddet lana. han burde lære seg det snart ass... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 var en bra episode dette her, trodde også clark skulle fly når han reddet lana. han burde lære seg det snart ass... Enig. Altså, når skal alle som skriver Superman/Smallville etc. lære seg at bare fordi Supermann holder dem, så tåler man ikke en fartsendring på si. 170 Km/t til 0 over en strekning på 1 meter?? er irriterende å se det hele tiden. Hvis Smallville/Superman skulle vært korrekt ang. det, og det faktum at bygninger iokke er laget for å bli bært fra ene hjørnet gjennom luften i 1000 Km/t, så ville nok Supermann drept langt flere enn han reddet Men så er de færreste serier helt korrekt, og jeg gidder normalt ikke la meg irritere av det, ettersom det ødelegger opplevelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå