Elensar Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Siste episode var eit stort tilbakeskritt, lei av clana! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tja, kan vel si at episoden til tider var ganske så lekker Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jau, fine damer i bikini er alltid lekkert Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Syntes episoden var ganske kjedelig i bunn og grunn, eneste positive var vel de lekre damene, spesielt Kara Edit: Kara, ikke Cara... Endret 13. oktober 2007 av alec1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Syntes episoden var ganske kjedelig i bunn og grunn, eneste positive var vel de lekre damene, spesielt Cara *Kara Synes episoden var morsom jeg, TW var flink til å spille flau i badedrakt-scenen Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Viste dere at i neste episode (S07E04) skal Dean Cain spille en gjesterolle. For de som ikke vet hvem det er spilte han Clark Kent/Supermann i Lois & Clark: The New Adventures of Superman. Gleder med veldig til den episoden, håper de skal spille mye i lag. Blir artig det. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jepp, vist eg ikkje hugsa feil, skal dei også slost mot kvarandre (Cain og Welling) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvis det er sant, så håper jeg på en heftig slosscene! Leste litt om den episoden på Kryptonsite og karakteren til Dean Cain skjuler en ganske kul hemmelighet. Han har nemlig levd i noen tusen år! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Han som Dean Cain skal spille, det er vel ikke den Kryptoneren som har vært på jorden i minst et par hundre år? Vi fikk jo høre om det i slutten av forige episode, da Kara snakket om den amuletten de hadde funnet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er snakk om kommende episoder, så skriver derfor i spoiler. Les på eget ansvar. Det er godt mulig. Jeg leste også om at i kommende episoder, vil vi også se moren til Clark og faren til Kara. Så jeg tror det er en av dem som har etterlatt amuletten. Kara nevnte også at Jorda var kanskje valgt av en spesiell grunn. Kanskje vi får høre noen hemmeligheter i de kommende episodene? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 så nettopp episode 3 , må si det var bra ... sesong 7 har vært spennende så langt liker godt supergirl jeg , lex er også en spennende charakter i serien. var kjekt og se lana og clark sammen igjen trodde de ville dra ut at lana skulle være nede i japan eller hvor enn hun var flott at det er litt fart og får gang på ting =) Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Klara ...... med bare hun er det verdt å se smallville!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er en blanding mellom Kara og Lana da eller? Synes sesong 7 har åpnet bedre enn sesong 6 og Kara er nok noe av grunnen til det. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Trailer for den neste episoden:D trailer Endret 15. oktober 2007 av XanderX Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 åå gleder seg til neste episode ;D Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Likte dagens episode, litt bittert på slutten at Chloe ikke bare fortaltr sannheten. Jimmy ville forstått det, men hva er smallville uten litt kjærlighets drama. For de som ikke forstod det så var nok Dr. Curtis Knox, Vandal Savage Jeg syntes han ble lagt inni serien ganske bra, men håper han forsetter fordi Vandal Savage er en genial badguy spør du meg. Han er mye med på Justice League tvserien;P Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har du ikke noe annet å gjøre om morgenen enn å se på serier med en gang de er tilgjengelige? *mobbe litt* Jeg sjekket sent i går, rundt 2230, og den var ikke tilgjengelig enda. Er du oppe hele natta og venter på den eller? Hehe Skal se den i dag. Ser fram til det. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 I dag stod jeg opp på 06.00 og lasta ned. tok 2 min og få den, så spiste jeg frokost mens jeg så smallville. Deretter dro jeg på skola 7.50 for så og vite at vi hadde fri 2 økter. ;P Og nei, smallville kommer ikke ut så tidlig som ved 22tiden, nærmere 03-04 vil jeg tro. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hehe såppass ja. Ja slike ting tar visst tid har jeg forstått. Uansett, så gleder jeg meg til å komme hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå