Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

heldigvis mnerkerer sesong6 sesongen hvor lois blir mer i fokus enn lana

Det blir nå mer superman i smallville

leste et sted at (rykte altså) han vil ta på seg drakta i sesongavslutninga..

 

men så langt er det fortsatt Green Arrow som er den første Superhelten i Smallville som man får se i sin kostyme

(Angle of vengance teller ikke ettersom det ikke er en DC karakter)

6971234[/snapback]

 

 

Tar han på seg drakta så er det isåfall siste episode noensinne, skal man tro skaperne av serien. Men de ønsker en sesong til så får nå se.

 

Green Arrow i kostyme er vistnok i en annen setting, er ikke noe han går med "til vanlig";

 

 

 

Han kler seg ut som Robin Hood på et kostymeball

 

 

 

Går man inn her vil man finne et klipp fra fremtidig Smallville episode, bl.a. med Green Arrow (merk at spesialeffekter på de klippene her knapt er lagt til);

 

http://www.cwtv.com/video

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt her er skult fordi ... vel er litt spoiler i alt :p

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

selvsagt er det ikke noe han vil gå rundt i til vanlig .. men han har en kostyme som han bruker (og en MC)

Det med robin hood er det første vi ser av han i grønt.. men så tidlig som episoden etter ser vi han i DISSE!

smallville2.jpg

Personlig synes jeg de burde ha valgt en annen .. ja.. bukse :p

men jeg HATER compound bua.. Arrow skal bare bruker en "longbow"

 

WOOO!

Lenke til kommentar

WHOOO

 

de klarte å unngå å kolidere med piloten ved å vise ett eneste bilde :p

 

like også at de fikk klart frem hans grønne piler og at han treffer det han vil treffe :p

likte også at de på en måte fikk han til å se slem ut.. men ikke så veldig slem..

 

men ok .. hater at clark kan blåse bort skyene... er for mye krefter :p

Lenke til kommentar

Noen ganger løfter Clark en traktor lett om bare det. En annen gang må han ta i så han nesten driter seg ut for å løfte en bjelke i låven. Andre ganger hopper han opp på en rakett lett som bare det. Bruker av superkrefter burde vært bedre gjennomtenkt. Er spesielt irriterende når han han superfart til området der han skal redde noen, og så jogger han resten av veien. Gah, hvem som hadde gjort noe slikt?

Lenke til kommentar
Noen ganger løfter Clark en traktor lett om bare det. En annen gang må han ta i så han nesten driter seg ut for å løfte en bjelke i låven. Andre ganger hopper han opp på en rakett lett som bare det. Bruker av superkrefter burde vært bedre gjennomtenkt. Er spesielt irriterende når han han superfart til området der han skal redde noen, og så jogger han resten av veien. Gah, hvem som hadde gjort noe slikt?

7019215[/snapback]

det med løpinga er jo forstålig...

ha n må jo finne den han skal redde :p

og ja ... husk det er bare en tvserie :p

Lenke til kommentar
Noen ganger løfter Clark en traktor lett om bare det. En annen gang må han ta i så han nesten driter seg ut for å løfte en bjelke i låven. Andre ganger hopper han opp på en rakett lett som bare det. Bruker av superkrefter burde vært bedre gjennomtenkt. Er spesielt irriterende når han han superfart til området der han skal redde noen, og så jogger han resten av veien. Gah, hvem som hadde gjort noe slikt?

7019215[/snapback]

 

Enig! Så sinnsykt mye som kunne vært ungått hadde han bare hatt noen flere hjerneceller. Spesielt med tanke på at han er så rask at alt annet står nærmest stille når han går inn i "bullet time". Han kunne jo ungått kryptonit flere ganger på denne måten, han kunne ha ungått det meste egentlig. Men neida, han tar seg alltid tid til å høre på at folk babler i vei og reagerer ikke når de nærmest forteller at de skal gjøre et eller annet fancy.

 

Men ja, det artigste er at han jogger som bestemoren min når han akkurat er kommet ut av "bullet time". Og ikke glem at han alltid tar et overblikk når han først er kommet frem, men ikke når han har god tid :ermm:

Lenke til kommentar

Tar nå det med en klype salt, her er det snakk om en gutt som ser helt lik ut som oss som kommer fra en annen planet og som i fremtiden vil ikle seg undertøyet på utsiden og en stor rød upraktisk kappe. Mine forventninger til realisme i så måte senkes endel slik at jeg kan nyte serien bedre.

 

Skal man absolutt flisespikke så er det virkelig merkelige at han beveger seg så fort at han bryter lydmuren, men vi hører jo aldri smellet. I filmen ser man i hvert fall dette skje når han flyr nedover i en scene.

Lenke til kommentar

hva kan man si ...

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

jeg likete denne episoden, selv om skurken ble fikset på en LATTERLIG enkel måte og det virker som om forfatterene har glemt en av Supermans svakheter (elektrisitet)

 

Det som gjorde at jeg likte episoden er nok det at vi fikk en sikklig introduksjon av Ollie

Vi fikk høre at foreldrene er døde, (fans av serien klarer vel å sette sammen bildet i sist ukes episode og det:P)

vi fikk også klart at Lex og ollie hang i samme gjeng på skole (la meg gjette.... var det en som heter bruce der også? :p)

 

og best av alt.. han skryter ikke av sine ferdigheter,

liker måten han bommet med vilje på boksen, men likevel ikke :p

det best med det var at han IKKE pekte det ut.. men at han lat som han bommet og ,, jaja

 

må også si at skuespilleren tolker rollen korrekt :D

la oss bare håpe han får litt sjegg i løpet av sesongen :p

Lenke til kommentar

JAja ... jeg er eneste aktive her .. men får vel bare fortsette

 

Her er 2 videoer fra andre episode og tredje hvor Ollie drar litt stil

 

http://www.youtube.com/watch?v=XYUj6P0JZpo

http://www.youtube.com/watch?v=slbWo3z_MPk

 

Det som er morsomt er at etter 2 episoder elsker folk Ollie

noen låvet død og fordervelse over at de skrev inn oliver queen i smallville men folk elsker han jo

Lenke til kommentar

Etter sesong 5's pinefulle og lange trekants drama mellom Clark, Lex & Lana ga jeg nesten opp på Smallville og har ingen store forventninger til sesong 6.

 

Selv etter 3 episoder tar det seg litt opp men fortsatt ikke overbevisende. Selv når Tori Spelling og lil' bow wow skal dukke opp i sesong 6 skriker det ikke akkurat kvalitet. Selv har jeg fulgt med siden starten så jeg får vel fortsette å følge men, selv om jeg ikke roper hurra lengre når episodene er ute...

Lenke til kommentar

å ja... det sammarbeidet heter

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Justuce Leauge Of America. (JLA)

har vert hintet til 2 ganger tidligere også.. i episoden med The Flash og den med Aquaman

er ikke før nesteår (januar) at det virkelig starter..

 

JLA ble startet av: superman, Batman, Wonder Woman, The FLash, Green Lantern, Aquaman og Martian Manhunter.

Green Arrow var den første JLA medlemmen som ble med etter at det allerede var stiftet

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Haha, kommer det plutselig en batmobil rasende inn på Kent farm en gang ut i sesongen da? :p

 

Håper Smallville fortsetter oppturen, lenge siden det har vært skikkelig bra. Kan ikke huske sist jeg gledet meg til nesste episode.

 

Er det sagt noe om hvor mange sesonger de planlegger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...