Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lana er veldig mye med i Superman III. I den reiser Clark Kent tilbake til Smallville. Hun har i den filmen en unge, som hun fikk med en som endte opp som en alkoholisert drittsekk.

 

Superman III er et must see for fans. Ikke fantastisk bra akkurat, men den inneholder en Supermann som blir bad-guy (eller likegyldig er vel mer riktig beskrivelse) og som drikker seg skita full før han sloss mot "seg selv" :wee:

9652704[/snapback]

 

Superman III er egentlig fantastisk elendig, og er milevis ifra samme kvalitet som de to første.

Lenke til kommentar

Er ikke enig i at den er elendig. Jeg likte filmen godt som unge, ikke så godt som voksen men fortsatt severdig. Den eneste av Supermannfilmene som er "fantastisk elendig" er Superman IV. Der snakker man skivebom.

 

Superman III har en full supermann som flyr rundt og blåser ut den olympiske ild osv. I tillegg til at han må ta en utrolig stilig kamp med seg selv. Det redder den og hever den til over middels for en supermannfanboy som meg.

 

Alle superheltfilmer kommer jo til kort om de skal sammenlignes med Superman: The Movie, så jeg forventer ikke slik standard.

Lenke til kommentar
Hvor mange sesonger tror dere det blir?

 

Smallville er vel en av de mest populære seriene i USA fremdeles, særlig blandt den viktigste demografen av dem alle... unge... så sant ikke cast & crew velger å gjøre det slutt tror jeg vi ser frem mot flere sesonger. Det virker som skuespillerne trives godt også.

 

Trur de har sagt at han skal lære og fly nå ja, har værtfall lest om spoilere som sier

 

Var det ikke slik at Tom Welling (Clark Kent) bare sa ja til rollen om han aldri lærte å fly? Eller var det en vits?

 

Håhå, Kara i bikini. DET tror jeg vil få opp seertallene

 

Ikke bare seertallene det vil få opp... :!: men dæven, jo, det er mye fine, unge damer i Smallville he he. Bare vent til neste gang Clark får i seg litt rød kryptonitt så blit det firkant med kusina, Lois og Lana :!:

 

sånn som det ser ut nå så er hun heller ikke med så mye. ca vær tredje episode dukker hun opp.

 

Var vel slik med Lois når hun dukket opp også, og nå er hun der hver episode vel...

Lenke til kommentar
Smallville er vel en av de mest populære seriene i USA fremdeles, særlig blandt den viktigste demografen av dem alle... unge... så sant ikke cast & crew velger å gjøre det slutt tror jeg vi ser frem mot flere sesonger. Det virker som skuespillerne trives godt også.

9663504[/snapback]

 

Det blir en sesong 8 om seertallene ikke stuper. Men trolig uten Michael Rosenbaum, han gikk ut og sa at sesong 7 blir den siste for hans del. Om han da ikke ombestemmer seg. Smallville er langt bak de populære seriene i USA (Heroes, Lost, 24, Prison Break osv). CW når ikke ut til så mange.

 

Supergirl i Smallville når ikke Supergirl fra filmen opp til knærne engang. Greit nok valg, men ikke noe mer enn det.

 

Supergirl fra filmen:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
cM27EGs_5zI

 

Supergirl slik hun bør være i en nyversjon:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
supergirl%202.jpg

supergirl_serayala_wallpaper_2.jpg

Lenke til kommentar

Pent :p

 

Ser mange har SK BRANN i signaturen sin ja :p

 

Jeg bor i Bergen, og håper gullet kommer hjem og, bare så det er sagt :)

 

...Men orker ikke putte det i signatur.

 

Gleder meg forøvrig til en gang i neste uke, da jeg får HDTV, slik at jeg kan se alle seriene jeg laster ned i HD, på en TV, i stedet for en PC skjerm :p

Lenke til kommentar
Konge episode? Synes den var den dårligste episoden på lenge....

 

Må si meg enig. Den var ganske tam. Men jeg liker fortsatt Kara.

 

EDIT: Er også enig med OlaTK :p Michael Rosenbaum har gjort en fantastisk jobb! Jeg syntes også at Tom Welling spiller bra, spesiellt i scener der han spiller flau :p

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Er sånn i comic'sa også, Kara-El er sendt dit for og drepe Kal-El. Men hun velger og ikke gjøre det etter litt soulsearching;) Trur nok ikke det ender opp med at Kara blir arch nemesisn til clark i denna sesongen.

Egentlig så er den den nye historien.. og det viste seg at hennes egene minner kan være feil.. så hu vet enda ikke helt hvorfor hu ble sendt til jorda..

 

hun blir sammen med pete ross, men går fra han. Er når grog storylinen starter, så legger hun ann på clark igjen. men det skjer ingen ting, så forsvinner hun sporløst når etter julemiddagen,P lurer på hva hun driver med nå.

 

 

Lara LAng er fortiden sjef for LexCorp.. etter at de neten gikk konkurs pga "Everyman" prosjektet i 52. ser hu nå og da.. og man ser mange plasser tegn på at Lexcorp sliter :p bla i nyeste Superman (668) så hoper Clark innom en LexMart som byttet navn til NowMart :p

 

 

Lana fra Superman #663

lana.jpg

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Hehe den scenen fikk min oppmerksomhet iallfall :p Lurer på hvor mange ganger de måtte spille den scenen for å få det helt riktig. Vi kan bare forestille oss:

 

LV: - Tom, stop looking at my breasts!!

KK lurer selvsagt i bakgrunnen og tenker: - Hah! My boobs are prettier than yours!

 

Skikkelig eyecandy for Tom da! hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...