Reeve Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Syntes episode 2 var bra jeg. Dog er jeg veldig lei av Lana. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I starten av denne episoden fikk vi i alle fall se et "øyeblikk" mellom Lois og Clark, kanskje det blir mer? Liker også Kara, blir spennende å se hva som skjer fremover. 9644392[/snapback] Jeg og Men jeg syntes at Kara og Clark må bli sammen Ja, hun er kusinen til Clark, men de er jo liksom de siste fra rasen sin De må få den til å gjennoppstå! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvor mange sesonger tror dere det blir? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Men jeg syntes at Kara og Clark må bli sammen Ja, hun er kusinen til Clark, men de er jo liksom de siste fra rasen sin De må få den til å gjennoppstå! 9644852[/snapback] Hehe, dette var ikke rent lite innavl i form, men det er jo også logisk. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vannsklig og si hvor mange sesonger det blir, men smallville er jo forsatt det nest sette serien på cw utenom alt det reality crappet de sender og sporten. så kanskje en sesong til? blir spennede og se hva ratings for kara episoden blir, trur de runder av 4.8mill. håper værtfall det. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Så lenge ratings ikke synker blir det sannsynligvis en sesong til. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Håper virkelig det så vi får se at Clark lærer å fly. For han skal vel ikke lære det i denne sesongen, eller har de endret standpunkt rundt det emnet? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nettopp ferdig med å se på episoden, syns den var veldig bra som vanlig, untatt en liten detalj: GullApe, du lovet at det var mye kyssing! Vi så ikke en liten klem engang! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Trur de har sagt at han skal lære og fly nå ja, har værtfall lest om spoilere som sier at Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kara skal prøve og lære han og fly fordi clark hjelper kara med og lære seg sine abilitys Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Myst84, Gullape hintet vel til neste episode? Endret 5. oktober 2007 av OlaTK Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 ja, hintet til neste episode. Hvor vi også får se kara i bikini ! noe jeg gleder meg til ;P Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, kanskje det. Så ikke helt hvilken episode den traileren var til. Hvem er det som kysser så mye? Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 ja, hintet til neste episode. Hvor vi også får se kara i bikini ! noe jeg gleder meg til ;P 9645447[/snapback] kara i bikini, det ser man frem til vedder på at den er rød og/eller blå Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Håhå, Kara i bikini. DET tror jeg vil få opp seertallene. Hehe. Forøvrig, så holder det å skrive Myst, OlaTK. 84 er overflødig. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hmm, så episoden nå nettopp, drit bra Men virker som Kara egentlig er slem, ifølge hva faren til Clark sa... Litt synd i grunn, for hadde vært rått med to snille superhelter pluss Chloe da Lurer egentlig litt på åssen ho kan være en trussel, Clark virka jo sterkere med det unntaket at han ikke kan fly da! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er sånn i comic'sa også, Kara-El er sendt dit for og drepe Kal-El. Men hun velger og ikke gjøre det etter litt soulsearching;) Trur nok ikke det ender opp med at Kara blir arch nemesisn til clark i denna sesongen. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kan jo hende at Kara blir arch nemesisn til clark i denna sesongen. Eller kanskje de bruker mesteparten av sesongen for å samarbeide for å finne romskipet! Hvor mange episoder er det i denne sesongen da? 17 eller noe som forrige? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 22 episoder, og nei. Kara blir nok ingen fiende av clark, sånn som det ser ut nå så er hun heller ikke med så mye. ca vær tredje episode dukker hun opp. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og vi vet allerede at bizzaro er skurken i denna sesongen sammen med braniac og us goverment ;P Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ok, hehe, du kan detta du Men en ting jeg lurer på... Tror ikke jeg har sett Lana i noen av Supermann filmene, bare Lois? Og hun er vel ikke mer i tegneseriene? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Joda, vi får se Lana i den første Superman filmen, men bare for et kort øyeblikk. Tror de velger å ha Lana med i serien for å gi serien mer fylde og story, uten at det hjelper noe særlig syns jeg da men. Tipper hun blir skrevet ut på slutten av sesongen. I denne episoden fikk vi også se hvordan Lois fikk jobben sin i Daily Planet, var litt artig synes jeg. Endret 6. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Lana er veldig mye med i Superman III. I den reiser Clark Kent tilbake til Smallville. Hun har i den filmen en unge, som hun fikk med en som endte opp som en alkoholisert drittsekk. Superman III er et must see for fans. Ikke fantastisk bra akkurat, men den inneholder en Supermann som blir bad-guy (eller likegyldig er vel mer riktig beskrivelse) og som drikker seg skita full før han sloss mot "seg selv" Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Lana er også med i tegneserien. Har et blad hvor hun er med, dog som rødhåret hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå