Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Syntes episode 2 var bra jeg. Dog er jeg veldig lei av Lana.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I starten av denne episoden fikk vi i alle fall se et "øyeblikk" mellom Lois og Clark, kanskje det blir mer?

Liker også Kara, blir spennende å se hva som skjer fremover.

9644392[/snapback]

 

Jeg og ;)

 

Men jeg syntes at Kara og Clark må bli sammen ;)

 

Ja, hun er kusinen til Clark, men de er jo liksom de siste fra rasen sin :p De må få den til å gjennoppstå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, så episoden nå nettopp, drit bra ;)

 

Men virker som Kara egentlig er slem, ifølge hva faren til Clark sa... :roll:

Litt synd i grunn, for hadde vært rått med to snille superhelter pluss Chloe da ;)

 

Lurer egentlig litt på åssen ho kan være en trussel, Clark virka jo sterkere med det unntaket at han ikke kan fly da!

Lenke til kommentar

22 episoder, og nei. Kara blir nok ingen fiende av clark, sånn som det ser ut nå så er hun heller ikke med så mye. ca vær tredje episode dukker hun opp.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
og vi vet allerede at bizzaro er skurken i denna sesongen sammen med braniac og us goverment ;P
Lenke til kommentar

Joda, vi får se Lana i den første Superman filmen, men bare for et kort øyeblikk. Tror de velger å ha Lana med i serien for å gi serien mer fylde og story, uten at det hjelper noe særlig syns jeg da men. Tipper hun blir skrevet ut på slutten av sesongen. I denne episoden fikk vi også se hvordan Lois fikk jobben sin i Daily Planet, var litt artig synes jeg.

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Lana er veldig mye med i Superman III. I den reiser Clark Kent tilbake til Smallville. Hun har i den filmen en unge, som hun fikk med en som endte opp som en alkoholisert drittsekk.

 

Superman III er et must see for fans. Ikke fantastisk bra akkurat, men den inneholder en Supermann som blir bad-guy (eller likegyldig er vel mer riktig beskrivelse) og som drikker seg skita full før han sloss mot "seg selv" :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...