Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper vi vil se mer av Bizarro og Martian Manhunter :D

 

Her er et par spoilere

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Season 7, Episode 2

Original Air Date: 4 October 2007

Clark and Lois discover Kara's spaceship but before they can open it, Kara appears and knocks Lois out. Clark is shocked after Kara tells him she is there to protect baby Kal-El. Despite Kara's appearance, a despondent Clark decides that without Lana there is nothing keeping him in Smallville, and heads to the Fortress of Solitude to begin his training as a superhero. However, Jor-El tells him Kara's father- Zor-El, who is Jor-El's brother- is evil and Kara is dangerous, therefore Clark must stay in Smallville to find out why she came to Earth. Lex makes a stunning discovery regarding Lana and Project 33.1.

 

Season 7, Episode 3: Fierce

Original Air Date: 11 October 2007

Kara desperately wants to make friends and fit in on Earth, but Clark tells her to keep a low profile until she can get her powers under control. Despite his warnings, when the "Miss Sweet Corn" beauty pageant comes around, Kara signs up and meets the competition - Tyler, Carly, and Tempest - three meteor- infected vixens who plan to use their powers to steal a treasure map to the hidden Smallville time capsule.

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Denna tråden ble lagd for og diskutere sesong6 når den ble aira i usa. og etter det har den vel egentlig bare utvikla seg til og ta for seg vær nye sesong som kommer i usa. så vet ikke om spoilere er nødvendig. Men uansett, var jo ingen spoilere i posten min? utenom det jeg sa at jeg likte kara. Og vi fikk jo allerede vite i forrgie episode at hun skal være med;)

 

Hvis noen finner en url av trailern for neste episode så post den gjerne, hørt masse folk som så den på cw i går etter episoden og sier det ser ut som en bra bra episode med mye clana drama ;P

Lenke til kommentar

hehehe, jeg fant s4 når de var sammen den lille stunden jævla spennede. Var når de hadde et perfekt forhold og clark var uten powers. Men så fikk han de tilbake og, vær gang de koste så bare " Lana: auauu " Clark: DID I HURT YOU? " Lana: No, its just this book "

 

men ja, lana er vi drita lei. Får håpe forholdet dems holder mer enn et par episoder nå da. Fant forresten trailern, mye kyssing ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...