Dotten Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 feezingbreath eller hva det heter, aldri sett han bruke den. 9605052[/snapback] Han har brukt pusten sin i en episode, blåste ned en vegg og noe andre greier. Han var forkjølet i episoden. Fin start på sesongen, de har nok brukt litt penger på de effektene. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Håper vi vil se mer av Bizarro og Martian Manhunter Her er et par spoilere Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Season 7, Episode 2Original Air Date: 4 October 2007 Clark and Lois discover Kara's spaceship but before they can open it, Kara appears and knocks Lois out. Clark is shocked after Kara tells him she is there to protect baby Kal-El. Despite Kara's appearance, a despondent Clark decides that without Lana there is nothing keeping him in Smallville, and heads to the Fortress of Solitude to begin his training as a superhero. However, Jor-El tells him Kara's father- Zor-El, who is Jor-El's brother- is evil and Kara is dangerous, therefore Clark must stay in Smallville to find out why she came to Earth. Lex makes a stunning discovery regarding Lana and Project 33.1. Season 7, Episode 3: Fierce Original Air Date: 11 October 2007 Kara desperately wants to make friends and fit in on Earth, but Clark tells her to keep a low profile until she can get her powers under control. Despite his warnings, when the "Miss Sweet Corn" beauty pageant comes around, Kara signs up and meets the competition - Tyler, Carly, and Tempest - three meteor- infected vixens who plan to use their powers to steal a treasure map to the hidden Smallville time capsule. Endret 1. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Gleder meg som en UNGE til Sesong 7 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 fyfaen det var en sinnsjuk bra episode. Flere som er enige? Liker kara noe jævlig, trur det er et bra tilskudd til serien. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 De fleste har ikke sett ep 2 enda, så putt spoilere i spoilertag! Skal se den i dag og gleder meg! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Denna tråden ble lagd for og diskutere sesong6 når den ble aira i usa. og etter det har den vel egentlig bare utvikla seg til og ta for seg vær nye sesong som kommer i usa. så vet ikke om spoilere er nødvendig. Men uansett, var jo ingen spoilere i posten min? utenom det jeg sa at jeg likte kara. Og vi fikk jo allerede vite i forrgie episode at hun skal være med;) Hvis noen finner en url av trailern for neste episode så post den gjerne, hørt masse folk som så den på cw i går etter episoden og sier det ser ut som en bra bra episode med mye clana drama ;P Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) bra episode med mye clana drama ;P 9640184[/snapback] Hvordan er det i det hele tatt mulig? Endret 5. oktober 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Mente ikke deg heller, mente kommende innlegg om episoden. Clana? uff, er ikke vi allerede dritt lei det? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kristin Kreuk er det værste som har skjedd Supermannuniverset siden Nuclear Man. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hehehe, jeg fant s4 når de var sammen den lille stunden jævla spennede. Var når de hadde et perfekt forhold og clark var uten powers. Men så fikk han de tilbake og, vær gang de koste så bare " Lana: auauu " Clark: DID I HURT YOU? " Lana: No, its just this book " men ja, lana er vi drita lei. Får håpe forholdet dems holder mer enn et par episoder nå da. Fant forresten trailern, mye kyssing Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Fant forresten trailern, mye kyssing Som du selv sa lengre oppe. Legg ut link til den da. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Blir vannsklig, den var på slutten av supernatural episoden som kom i dag. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Enjoy. xdTlMsGEdQs Endret 5. oktober 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
hans A Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Synd CW har stengt smallville trailerne for alle bosatt utenfor USA. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kristin Kreuk er det værste som har skjedd Supermannuniverset siden Nuclear Man Å? Jeg smelter hver gang hun ser inn i kameraet med dådyrøynene sine jeg he he Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det får bare min EMO-alarm til å slå ut for fullt. "The Bitch" presenteres hun som i denne artige youtube-videoen. Passende beskrivelse. Da33XXUFAYE Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hahahahhaha, så sinnsjuk bra. The RItch Boy, THe boss hahaaha Lenke til kommentar
hans A Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Noen som har hørt med TVNorge om sendetidspunkt for sesong 7? Eller om de blir å kjøre reprise av sesong 6 før den tid. Endret 5. oktober 2007 av hans A Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Syntes episode 2 var bra jeg. Dog er jeg veldig lei av Lana. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I starten av denne episoden fikk vi i alle fall se et "øyeblikk" mellom Lois og Clark, kanskje det blir mer? Liker også Kara, blir spennende å se hva som skjer fremover. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvem trur dere han goverment fyren er a? jeg trur det er milton Fine. Aka braniac, ;P han viste alt for mye om skipet til og bare være en earthling ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå