vestlia Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hehe, jeg trodde nemlig hu trengte armbåndet får å fly siden hu absolutt tok det på seg før ho stakk, men dette var jo feil Faen, dette er digg serie åss, den skal vi følge med på i år Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Fint bilde av en fremtidig episode: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg regner med de fleste Supermannfans ser hvem den andre karen er Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Fint bilde av en fremtidig episode: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg regner med de fleste Supermannfans ser hvem den andre karen er 9600555[/snapback] Den der skjønte jeg ikke, var det liksom en person i bakgrunn? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hvem er det Clark sloss mot? Se på fyren og spør deg selv hvor du har sett han før Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Klart du har sett han før vel? Er jo legenden ! han sammen med Teri Hatcher vil jeg aldri glemme ;P Er litt morsomt at smallville bruker så mange kjente skuespillere nå, har også hørt at han som spilte hercules skal være med. Og det dukker opp mange andre kule gjesteskuespillere ;D Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det bildet du la ut står det bare: Krypton Site Smallville Online på. Så hvilken person er det jeg skal kjenne igjen? Sorry hvis jeg kanskje er grønn Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dean Cain, han var superman i adventures of clark and lois. Han har også vært med på Las Vegas og mange andre nevneverdige filmer. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ok, men hvor/hvilket bilde var det du så han? Var det bare den grå skikkelsen bak bokstavene? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 uuhumm :o Er jo han med hvitskjorte, han som prøver og kverke Clark Kent " Tom Welling " superman i smallville :o Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hva faen er det jeg har gjort galt her nå Hvis Dotten sitt bilde var et bilde av Clark Kent ble kvalt, så er det noe gærlig her. For det han hadde lagt som spoiler så jeg bare som en boks med tekst inni Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hva faen er det jeg har gjort galt her nå Hvis Dotten sitt bilde var et bilde av Clark Kent ble kvalt, så er det noe gærlig her. For det han hadde lagt som spoiler så jeg bare som en boks med tekst inni 9601108[/snapback] ja kryptonsite tillater ikke hotlinks Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Syntes sesong 7 premieren var veldig bra. Clark og Chloe kom seg kanskje litt fort over Lanas død, men hei! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Bildet, uten hotlinking: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Helen Slater (som spilte Supergirl) skal også være med i minst en episode. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Bildet, uten hotlinking: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Helen Slater (som spilte Supergirl) skal også være med i minst en episode. 9601680[/snapback] Kult, superman mot superman jo Lenke til kommentar
hans A Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ser cwtv.com har lagt om litt på siden slik at bare USA får se previews av smallville. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kan ikke dere som diskuterer episoder som ikke har blitt sendt ennå, sette ting i spoilere? Dotten er god på det, følg hans eksempel! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bra start på en forhåpentligvis bedre sesong enn sesong 6. Men nå er det på tide at CK lærer seg å fly, kan da faen ikke være så vanskelig?? Tar jeg ikke helt feil, er det bare den ability'n han mangler... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 feezingbreath eller hva det heter, aldri sett han bruke den. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bruker han ikke det når gassystemet i Metropolis eksploderer? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) må si det var en okey start på serien ... ikke noe superstart men likte supergirl ja edit ; må si jeg likte hvordan lex oppførte seg i denne episoden og Endret 30. september 2007 av Cryflopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå